Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beton Bekijk BerichtenLachen, ik ook. 2de jaar en morgen auto-elektriciteit. Gij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenOch echt ofwà? En da zegde gaaij nà pas. De NijnEleven zit baaj de zwoare manne in 'oboke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEuhm, staat wel al een week op 2dehands ofzo ondertussen hoor. 'k Zou hem sowieso eerst laten maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDude da heb ik zeker al eens verteld Wat zou ik hier anders in antwerpen komen doen?
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenZorg maar dat de E30 niet weg is voor de 'Ronde koplamp meet', anders moet ge met de MB gaan en da kan toch ook niet hé..
Wat zou eigenlijk realistisch zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Komde gij trouwens? Of ik hem nog heb, da hangt ervan wat ze ervoor geven. Voor 3000 euro laat'k hem echt niet gaan.
Wat zou eigenlijk realistisch zijn?
€3000, dan zult ge hem nog wel hebben tegen die meet denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenMisschien, daarom dat ik me(nog) niet in de lijst heb gezet.
€3000, dan zult ge hem nog wel hebben tegen die meet denk ik.
Het vertrouwen is er toch wel uit hoor...
'k Zou misschien tegen Frits moeten zeggen: "zet hem gewoon op punt", want hij moet 3/1 toch naar de keuring.
Comment
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Zalige filmpjes alleen jammer van de kwaliteit en het geluid. (hopelijk geen repost )
Comment
-
Zijn filmpjes opgenomen van filmpjes, vandaar de slechte kwaliteit.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Ik heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen
Als ik hem in neutraal zet staat mijn wagen te draaien aan een 3000 toeren.. en als ik rij bijvoorbeeld in tweede Vitesse gaat hij vanzelf optrekken tot die 3000 toeren.
Ik weet dit is niet zo erg, dit is (moeilijk om uit te leggen als leek) een ijzeren stuk die vastgekoppeld zit aan 2rubberen buizen. en als je er lichtje op klopt met een schoen ofzo iets zie je uw toerenteller mooi dalen en klinkt de wagen weer volledig normaal.
Deze zomer heeft mijn garagist deze gewoon geopend wat fijne olie erop gespoten en klaar is kees.. nu zal dit wss ook zo opgelost zijn.. maar intussen sta ik hier in Gent te brullen in neutraal
Wie kan me zeggen hoe het ding heet die voor mijn probleem zorgt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenIk heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen
Als ik hem in neutraal zet staat mijn wagen te draaien aan een 3000 toeren.. en als ik rij bijvoorbeeld in tweede Vitesse gaat hij vanzelf optrekken tot die 3000 toeren.
Ik weet dit is niet zo erg, dit is (moeilijk om uit te leggen als leek) een ijzeren stuk die vastgekoppeld zit aan 2rubberen buizen. en als je er lichtje op klopt met een schoen ofzo iets zie je uw toerenteller mooi dalen en klinkt de wagen weer volledig normaal.
Deze zomer heeft mijn garagist deze gewoon geopend wat fijne olie erop gespoten en klaar is kees.. nu zal dit wss ook zo opgelost zijn.. maar intussen sta ik hier in Gent te brullen in neutraal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenIk heb u gespot en ge kreeg de deur nie open!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenWelke ingenieur zet er nu ook twee klinken op een schuifdeur van een camionette!?
"Ma kzie kik da knopke nie"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenWelke ingenieur zet er nu ook twee klinken op een schuifdeur van een camionette!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenHeb ik u gespot tegen acht uur onder de brug van de autostrade? Ge reed richting centrum.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenIk heb weer hetzelfde als wat ik deze zomer ben tegen gekomen... Ik zal het eens in leek termen uitleggen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenUw luchtmassameter? Bij mij is die ooit nat geworden en deed hij exact hetzelfde. Opendraaien en iets opspuiten lijkt me sowieso niet de beste oplossing? Heb er intussen al 2 'nieuwe' moeten kopen en telkens gevonden voor 55 euro ofzo. Een volledig nieuwe is wellicht net dat beetje beter maar kost ook 6 keer zoveel, het verschil merk ik alleszinds niet...mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
Comment