Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Een E30 is zo vet met US-formaat plaat.

vraag een motoplaat aan

Comment

• Is dat OEM? Ik vind dat zwarte stuur mooier. 350 mm is wel een leuk formaat denk ik. Het M-tech stuur van de e30 is met zijn 385 mm toch wat groot eigenlijk (maar wel supah cool natuurlijk )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        vraag een motoplaat aan
        Er past een euro plaat in. De oude BE-platen zijn eigenlijk perfect!

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• mijn probleem is de "ralentie-regelaar" volgens de garagist... Blijkbaar kost dit tegen de 400euro

momenteel rij ik dan maar met een hamer in mijn koffer om (moest hij nog eens blijven haperen) er op te slaan

iemand tips? 2dehands kopen of ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
            mijn probleem is de "ralentie-regelaar" volgens de garagist... Blijkbaar kost dit tegen de 400euro

momenteel rij ik dan maar met een hamer in mijn koffer om (moest hij nog eens blijven haperen) er op te slaan

iemand tips? 2dehands kopen of ...
            Uw stappenmotor?

Anders moet ge eens afkomen en dan kijk ik welke er bij u in zit, als ik nog één liggen heb, kan je dan kijken of met die het probleem verholpen is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
              Uw stappenmotor?

Anders moet ge eens afkomen en dan kijk ik welke er bij u in zit, als ik nog één liggen heb, kan je dan kijken of met die het probleem verholpen is.
              Gij zijt toch nen vriendelijke mens hé

Comment

• e30 volk he

Comment

• Welke motor, Novel?
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    e30 volk he
                    OEM-minded E30 volk

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

OEM-minded E30 volk
                      /like!
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• ik ben speciaal, e21 minded

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                          ik ben speciaal, e21 minded

Da wisten wij al da gij speciaal waart.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Da wisten wij al da gij speciaal waart.
                            Efkes ter bevestiging éh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                              Welke motor, Novel?
                              325i

Comment

• Vandaag langs PSG gepasseerd en er is nog niets aan gebeurd dus ik heb nog altijd geen idee...

Comment

• Daxteurke, enig idee wat zo'n Boxsteur u gaat kosten? Die auto's hebben ook hun kilometers en als daar iets aan komt moet het blok er misschien zelfs uit. Dat is al zeker geen werkje voor de amateur en hem bij Porsche binnensteken gaat niet goedkoper zijn dan bij psg he Op voorhand weet je niet wat voor kosten er aan kunnen komen he. Dan spreek ik nog niet over verzekering. En als laatste argument, een e30 is vermoedelijk waardevaster.

Comment

Daxteurke, enig idee wat zo'n Boxsteur u gaat kosten? Die auto's hebben ook hun kilometers en als daar iets aan komt moet het blok er misschien zelfs uit. Dat is al zeker geen werkje voor de amateur en hem bij Porsche binnensteken gaat niet goedkoper zijn dan bij psg he Op voorhand weet je niet wat voor kosten er aan kunnen komen he. Dan spreek ik nog niet over verzekering. En als laatste argument, een e30 is vermoedelijk waardevaster.
                                    Alsof gij dat niet allemaal weet?
                                    Mijn pa zij ook 's ooit koop ik toch nen porsche z.. mja
                                    ZEGGEN dit of dat ja
                                    , mijn liefde voor de shark zal blijven z!! en als die mij niet meer aanstaat wordt het een 330i E21 ofzoiets ( 345i xD of ne V
                                    blijft in mijn bezit tot het einde van z'n dagen.

(vandaag op forza van de 2002 turbo nen 2.6 ltier gemaakt heb hem daar efkes laten ralenti draaien, klonk als muziek )

Comment

Daxteurke, enig idee wat zo'n Boxsteur u gaat kosten? Die auto's hebben ook hun kilometers en als daar iets aan komt moet het blok er misschien zelfs uit. Dat is al zeker geen werkje voor de amateur en hem bij Porsche binnensteken gaat niet goedkoper zijn dan bij psg he Op voorhand weet je niet wat voor kosten er aan kunnen komen he. Dan spreek ik nog niet over verzekering. En als laatste argument, een e30 is vermoedelijk waardevaster.
                                      Dat heb ik inmiddels ook al zelf een triljoen-tal keer gezegd dat die kosten ook wel eens kunnen oplopen bij Porsche, maar da's een rekening dat ik voor mezelf moet maken hè Trouwens, 'k heb dan wel een Porsche, iets waar ik al van in de kinderwieg op geil
                                      De cabrio is nog niet weg, verre van, ze hebben er nog niet naar gekeken, dus we zien wel. Voorlopig heb ik ook wat andere zaken om handen dus die cabrio is voorlopig gewoon even een luxe-probleem.

Comment

• Ahja, ik vind dat Daxter gewoon moet doen wat z'n hart zegt. Een E30 is vet maar kan me voorstellen dat je het na 3 E30's, waarbij de laatste een vat zonder bodem is, je het wel eens beu wordt.

Zelf ben ik niet zo'n Boxter fan omdat het me niet echt veel doet (dan liever zo'n oude Porsche), maar dat is mijn smaak maar he.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                        X