Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Als iedereen die nu tegen mij zat te neuten dat het geen honderden euro's zou kosten, zou bijleggen, dan ben ik een gelukkig man. De vortbak.
    Ik heb al spijt dat ik het bod van 4000 euro heb afgeslagen!
    De rubbers moeten in principe ook niet vervangen worden he en van die radiator is nooit iets gezegd. Het probleem was die lekken in het interieur en dat oplossen was niet duur denk ik

Uw probleem is dat uw situatie niet leent tot het rijden van een classic-car. Weinig kennis, geen sleutelplek en je enigste prive auto. Als ik in dezelfde situatie zat had ik ook al is ferm gevloekt op de mijne, daar is nu geen reden toe. want hij staat helemaal niet in de weg.

Als je hem toch buiten wil wacht dan 4 maanden tot het maart is. Scheelt weer wat in prijs. 4k is niet slecht maar toch te weinig imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      De rubbers moeten in principe ook niet vervangen worden he en van die radiator is nooit iets gezegd. Het probleem was die lekken in het interieur en dat oplossen was niet duur denk ik

Uw probleem is dat uw situatie niet leent tot het rijden van een classic-car. Weinig kennis, geen sleutelplek en je enigste prive auto. Als ik in dezelfde situatie zat had ik ook al is ferm gevloekt op de mijne, daar is nu geen reden toe. want hij staat helemaal niet in de weg.

Als je hem toch buiten wil wacht dan 4 maanden tot het maart is. Scheelt weer wat in prijs. 4k is niet slecht maar toch te weinig imo.
      Komaan Michael meende da nu? Als Frits zegt dat die rubbers vervangen moeten worden, dan zal dat wel zo zijn, of ga je dat nu écht in twijfel trekken Ochja natuurlijk, dat was niet nodig, maar aangezien ze er nu toch aan bezig zijn, kunnen ze het beter doen. Anders moet ik volgende week terug naar Geel rijden en weer alle werkuren betalen.
      Probleem was dat lek (koelvloeistofpeil daalde na elke rit, liep merkwaardig in het interieur binnen) en startproblemen. Als ik ondervind dat mijn peil daalt, en hij zegt dat de radiator ook lekt, dan zal dat wel zo zijn. Ik zou dus niet waarom ik dat niet zou laten doen?
      Als ik nu godverdomme zeg dat mijn koelvloeistofpeil daalt en hij met zekerheid lekt aan de pedalen, en de garagist vindt nog een lek, dan zou ik zeer dom zijn het niet te laten oplossen want dan blijf ik met hetzelfde probleem zitten: een constant dalend koelvloeistofpeil.

Waarom leent mijn situatie zich daar niet toe? 't Is een tweede auto hè. Met de auto van't werk mag ik privé ook rijden en dat doe ik in de meeste van de gevallen dus ook. Daarenboven betaal ik er geen cent voor. Ik zou dus ook niet weten waarom de e30 dan wél in de weg zou staan?
      Last edited by ; 24/11/2011, 22:45.

Comment

Komaan Michael meende da nu? Als Frits zegt dat die rubbers vervangen moeten worden, dan zal dat wel zo zijn, of ga je dat nu écht in twijfel trekken Ochja natuurlijk, dat was niet nodig, maar aangezien ze er nu toch aan bezig zijn, kunnen ze het beter doen. Anders moet ik volgende week terug naar Geel rijden en weer alle werkuren betalen.
        Probleem was dat lek (koelvloeistofpeil daalde na elke rit, liep merkwaardig in het interieur binnen) en startproblemen. Als ik ondervind dat mijn peil daalt, en hij zegt dat de radiator ook lekt, dan zal dat wel zo zijn. Ik zou dus niet waarom ik dat niet zou laten doen?

Waarom leent mijn situatie zich daar niet toe? 't Is een tweede auto hè. Met de auto van't werk mag ik privé ook rijden en dat doe ik in de meeste van de gevallen dus ook. Daarenboven betaal ik er geen cent voor. Ik zou dus ook niet weten waarom de e30 dan wél in de weg zou staan?
        enige wat ik spijtig zou vinden is dat je na alle gedane kosten, je auto zou wegdoen als 'm bvb al voor 90% in orde staat, dan heb je de volgende eigenaar veel plezier gedaan

een oude auto(ik spreek bewust niet van classic om 't algemeen te houden,niet om je auto af te breken ) kost geld, maak gewoon een vergelijking: iets nieuw kost tegenwoordig minstens 400€ per maand(ofwel afschrijving ofwel lening of combi v/d 2)
        als je op jaarbasis minder uitkomt met herstellingen aan je ouwe bak(motorombouw moet je over langer dan 1 jaar rekenen, gewoon onderhoud reken je niet, dat heb je bij een nieuwe ook en reken nog de helft van je verbruik erbij omdat dat meer is dan bij een nieuwe) dan ben je goedkoper gesteld, heb je (in sommige gevallen) meer bijval dan met een anonieme nieuwe wagen en de 'charmes' van je 'classic'

just my 2 cents
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          enige wat ik spijtig zou vinden is dat je na alle gedane kosten, je auto zou wegdoen als 'm bvb al voor 90% in orde staat, dan heb je de volgende eigenaar veel plezier gedaan

een oude auto(ik spreek bewust niet van classic om 't algemeen te houden,niet om je auto af te breken ) kost geld, maak gewoon een vergelijking: iets nieuw kost tegenwoordig minstens 400€ per maand(ofwel afschrijving ofwel lening of combi v/d 2)
          als je op jaarbasis minder uitkomt met herstellingen aan je ouwe bak(motorombouw moet je over langer dan 1 jaar rekenen, gewoon onderhoud reken je niet, dat heb je bij een nieuwe ook en reken nog de helft van je verbruik erbij omdat dat meer is dan bij een nieuwe) dan ben je goedkoper gesteld, heb je (in sommige gevallen) meer bijval dan met een anonieme nieuwe wagen en de 'charmes' van je 'classic'

just my 2 cents
          Ge hebt zeer zeker gelijk hoor, en da's ook de reden dat ik destijds voor een E30 heb gekozen. Maar 't is al dat gezever hè.

* Doe ik het niet deftig, dan is't gezever omdat ik het niet goed aanpak en bespaar
          * Laat ik alles doen, dan komen ze neuten dat dat toch niet nodig is? Maar als ik dan bespaar en volgende week heb ik weer kosten, dan zijn ze de eerste om te roepen waarom ik niet heb doorgebeten. Ze hebben den auto nog geeneens gezien en gaan dan even zeggen wat ik moet doen. Ik veronderstel dat Frits zijn job kent, damn seg...

Comment

Ge hebt zeer zeker gelijk hoor, en da's ook de reden dat ik destijds voor een E30 heb gekozen. Maar 't is al dat gezever hè.

* Doe ik het niet deftig, dan is't gezever omdat ik het niet goed aanpak en bespaar
            * Laat ik alles doen, dan komen ze neuten dat dat toch niet nodig is? Maar als ik dan bespaar en volgende week heb ik weer kosten, dan zijn ze de eerste om te roepen waarom ik niet heb doorgebeten. Ze hebben den auto nog geeneens gezien en gaan dan even zeggen wat ik moet doen. Ik veronderstel dat Frits zijn job kent, damn seg...
            moest de afstand Aalter-Geel nie zo groot zijn, ik ging ook vaker bij Frits, hij zal niks vervangen om er 'enkel geld aan te verdienen'
            hij zal enkel adviseren te vervangen wat hij in zijn ogen nodig acht & dan nog kan je zelf beslissen
            ik ben ook van mening dat als er iets mankeert , 't beter is om te (laten) vervangen
            in ons geval(ja ik ben ook even erg) isset dus aangeraden om er met ons fikken af te blijven en het te laten doen...mijn standaardquote daarop is altijd: tis nie voor niks dat ik vertegenwoordiger geworden ben, kben alleen maar goed met mijn tong((je merkt dan direct als 't bij de vrouwkes doordringt...)

btw: de verlaging onder de firmaslet heeft Fritser gestoken(met die slet kom ik toch tot ginder)
            mijn autootjes:

Comment

• Ik hoop dat de cab, als hij weer buiten komt van PSG, hij weer als een zonnetje draait en de grote problemen van de baan zijn, zodat Daxter hem niet weg doet.

Wie gaat er anders de ronde koplamp meetings organiseren!

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Als ik nu godverdomme zeg dat mijn koelvloeistofpeil daalt en hij met zekerheid lekt aan de pedalen, en de garagist vindt nog een lek, dan zou ik zeer dom zijn het niet te laten oplossen want dan blijf ik met hetzelfde probleem zitten: een constant dalend koelvloeistofpeil.

Ik wou zeggen dat jij niet wist dat die rubbers aan vervanging toe zijn. Wie weet wat Frits allemaal zou vervangen aan mijn auto Zolang je het zelf niet weet en er geen probleem is zou je zo toch kunnen rond rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Dat hij hem dan een lief zoekt met ronde koplampen...

Die zijn pas duur in onderhoud!
                  1991 BMW E30 318is

Comment

moest de afstand Aalter-Geel nie zo groot zijn, ik ging ook vaker bij Frits, hij zal niks vervangen om er 'enkel geld aan te verdienen'
                    hij zal enkel adviseren te vervangen wat hij in zijn ogen nodig acht & dan nog kan je zelf beslissen
                    ik ben ook van mening dat als er iets mankeert , 't beter is om te (laten) vervangen
                    in ons geval(ja ik ben ook even erg) isset dus aangeraden om er met ons fikken af te blijven en het te laten doen...mijn standaardquote daarop is altijd: tis nie voor niks dat ik vertegenwoordiger geworden ben, kben alleen maar goed met mijn tong((je merkt dan direct als 't bij de vrouwkes doordringt...)

btw: de verlaging onder de firmaslet heeft Fritser gestoken(met die slet kom ik toch tot ginder)
                    Exact ! Ik kan toch geen half werk laten doen

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                    Ik hoop dat de cab, als hij weer buiten komt van PSG, hij weer als een zonnetje draait en de grote problemen van de baan zijn, zodat Daxter hem niet weg doet.

Winter-editie gaat sowieso door

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Dat hij hem dan een lief zoekt met ronde koplampen...

Die zijn pas duur in onderhoud!
                    Mijn lief rijdt met ronde koplampen > CLK (en af toe cayenne S). En als je het over haar cupmaat hebt, ik mag niet klagen

Comment

• Jaja Daxter, ik maar lachen met uw Ling-Long
                      'k heb ook maar kut-rubber

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                        Jaja Daxter, ik maar lachen met uw Ling-Long
                        'k heb ook maar kut-rubber
                        aka durex?
                        mijn autootjes:

Comment

aka durex?
                          Dat zou de gladheid wel kunnen verklaren.
                          Kan het dat mijn E21 wat naar links trekt door slechte banden?

Comment

• hahaha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                              Iemand dat nog een is'ke zoekt?

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Spotprijske!
                              Lelijke kofferspoiler, lelijke logo's, geen 'is-lip vooraan.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Lelijke kofferspoiler, geen 'is-lip vooraan.
                                M tech II kit in de volksmond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                  M tech II kit in de volksmond.
                                  Excuses. Maar blijft een lelijke achterspoiler vind ik.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• + YouTube Video
                                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

't is mss geen e30 mja er is geen e21 topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      't is mss geen e30 mja er is geen e21 topic
                                      Jij had er toch 1 gemaakt?

Ik wil gele koplampen. D: of een combinatie van de 2 (gele koplampen en witte verstralers)

Maar durf niet echt iets kopen op leboncoin.fr uit schrik een miskoop te doen (roest of water in de glazen etc.)

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Jij had er toch 1 gemaakt?

Ik wil gele koplampen. D: of een combinatie van de 2 (gele koplampen en witte verstralers)

Maar durf niet echt iets kopen op leboncoin.fr uit schrik een miskoop te doen (roest of water in de glazen etc.)
                                        beperk je zoektocht naar 'pas de calais' en dan isset nie ver om te gaan kijken
                                        mijn autootjes:

Comment

Working...
                                        X