Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    beperk je zoektocht naar 'pas de calais' en dan isset nie ver om te gaan kijken
    Ja, dat had ik eerst gedaan, maar er waren niet echt veel resultaten, maar 1 setje NFL koplampen.

    En momenteel is er iets mis met de site waardoor ik geen mails kan versturen.

    E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

    Comment


    • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Excuses. Maar blijft een lelijke achterspoiler vind ik.
      Ik vind die er ook over hoor. Is trouwens achteraf geinstalleerd zijn kit en lijkt mij namaak te zijn ook.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
        Jij had er toch 1 gemaakt?


        Ik wil gele koplampen. D: of een combinatie van de 2 (gele koplampen en witte verstralers)

        Maar durf niet echt iets kopen op leboncoin.fr uit schrik een miskoop te doen (roest of water in de glazen etc.)
        Toch niet voor in je 'is te steken?

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Toch niet voor in je 'is te steken?
          Nee, voor de T3.
          1991 BMW E30 318is

          Comment


          • Amai 't was glad op de binnebaantjes
            Ogen opengetrokken z

            en da slijk van al die boeren :/

            nen 2 liter 6 cylinder, bangelijk

            Beetje bij beetje ontdekt men wat z'n kar kan

            een 320 is zeker genoeg om mee te beginnen leren

            Comment


            • Filmpje dat Daxter op z'n Feesjboek postte verdient hier wel een repost vind ik.

              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

              E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                Filmpje dat Daxter op z'n Feesjboek postte verdient hier wel een repost vind ik.

                + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.



                Last edited by ; 27/11/2011, 18:40.

                Comment


                • Dat zei ik toch


                  't Zit er dik in dat de 316 nog even onder mijn hoede zal blijven. Koper 1 heeft officieel afgehaakt (toen ik onderweg was naar keuring voor verkoop). Koper 2, waartegen ik moest zeggen van Koper 1 dat hij verkocht was, heeft nu ook beslist van nog even te wachten met een auto te kopen.

                  Aan de ene kant goed nieuws, dan kan ik deze nog even als daily gebruiken, aan de andere kant minder natuurlijk want dan gaat er minder geld naar de 'is. Wel een vrij goedkope daily binnenkort, gezien hij 'officieel' oldtimer wordt op 31 januari 2012 wat dus ook weer zal schelen in taks.

                  Misschien toch maar eens denken aan radiobekabeling, als hij dan toch nog ff blijft. Anderzijds zat ik wel uit te kijken naar een W124, W201 of Golf 2 ofzo als daily vervanger.
                  Last edited by Ian; 28/11/2011, 01:43.

                  E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                  Comment


                  • Waarom zou je de 316 als daily willen gebruiken als je een 318is staan hebt? 't Is niet dat je die moet sparen uit schrik om er kilometers op te zetten hé, ten eerste doe jij er toch niet zoveel als ik me niet vergis, en ze heeft toch al 250000km

                    Ik ben vorige week over de grens van 190000km gegaan met mijn IS. Soms vind ik het wat dubbel.. ALS ik hem ooit zou verkopen zal een hogere km-stand (zeker eens je boven de 200k zit) invloed hebben op de verkoopprijs. Dit vind ik vaak onterecht, kilometers zeggen niet alles en vaak is een auto met meer kilometers ook beter onderhouden.
                    Langs de andere kant vind ik het dwaas om mijn kar te 'sparen', ik beleef er zoveel plezier mee, onderhoud ze beter dan goed en ge moet toch ook een beetje genieten vant leven, newaar?

                    Motto blijft dan toch 'rijden met die hap'
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

                    VW Polo 1.9TDI 2006

                    Comment


                    • In plaats van te blijven investeren in gare wrakken zou ik idd alles van de oprit stampen, met die 318is beginnen en blijven rijden, en ondertussen nog 1 ander ding overhouden. Verbruikt die 316 niet wat meer dan de 318is, trouwens?

                      Ipv 5 lopende rekeningen op je oprit te hebben staan.
                      1991 BMW E30 318is

                      Comment


                      • Wijze raad!

                        Comment


                        • de mijnen is plezant aan het doen

                          -de verwarming gaat niet meer, dus als ik hem op stand 1 of 4 zet geeft hij geen teken van leven
                          -mijn toerenteller benzinemeter, en waterstand krijgt geen contact

                          wie helpt me :p

                          let op he! big love voor den e30

                          Comment


                          • Zekeringen al gecontroleerd?
                            1991 BMW E30 318is

                            Comment


                            • euhm.. neen

                              hoe zie je dat ze kapot zijn?

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                euhm.. neen

                                hoe zie je dat ze kapot zijn?
                                Als dat draadje door is...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                  Waarom zou je de 316 als daily willen gebruiken als je een 318is staan hebt? 't Is niet dat je die moet sparen uit schrik om er kilometers op te zetten hé, ten eerste doe jij er toch niet zoveel als ik me niet vergis, en ze heeft toch al 250000km

                                  Ik ben vorige week over de grens van 190000km gegaan met mijn IS. Soms vind ik het wat dubbel.. ALS ik hem ooit zou verkopen zal een hogere km-stand (zeker eens je boven de 200k zit) invloed hebben op de verkoopprijs. Dit vind ik vaak onterecht, kilometers zeggen niet alles en vaak is een auto met meer kilometers ook beter onderhouden.
                                  Langs de andere kant vind ik het dwaas om mijn kar te 'sparen', ik beleef er zoveel plezier mee, onderhoud ze beter dan goed en ge moet toch ook een beetje genieten vant leven, newaar?

                                  Motto blijft dan toch 'rijden met die hap'
                                  True, true. Maar blijft het niet zonde om daar in de winter mee te rijden, door het strooizout enzo? Bovendien heb ik redelijk wat kosten gedaan aan de 316 maar het is 'maar' een 316 dus dat krijg ik er niet meer uit, vandaar dat ik dacht er nog ff zelf mee te blijven rijden. Aan de andere kant heeft hij natuurlijk weinig kilometers wat misschien voordelig kan zijn bij de verkoop. Ik merk van mezelf dat ik me een beetje begin te ergeren aan de traagheid van de 316. Hoewel hij niet traag is, maar dat gevoel heb ik omdat ik altijd zuinig wil rijden en dus zo weinig mogelijk plankgas geef ofzo.


                                  Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                  In plaats van te blijven investeren in gare wrakken zou ik idd alles van de oprit stampen, met die 318is beginnen en blijven rijden, en ondertussen nog 1 ander ding overhouden. Verbruikt die 316 niet wat meer dan de 318is, trouwens?

                                  Ipv 5 lopende rekeningen op je oprit te hebben staan.
                                  Kopen is makkelijker dan verkopen. In de Polo is niemand geïnteresseerd (al die ouders van beginnende bestuurders zeuren dan dat hij te oud is bvb) en de rest verwachten tegenwoordig dat 'oude auto = gratis' is , de T3 is kaduuk dus wekt ook niet veel interesse op. En de 316 staat voorlopig nog niet op het internet.

                                  De 316 verbruikt gemiddeld 8L, minder dus dan een 'is.

                                  E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

                                  Comment


                                  • Ik hoop dat ge die is toch nu en dan eens de teugels gaat laten zien. Naftes moeten toeren maken!

                                    Comment


                                    • Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      De 316 verbruikt gemiddeld 8L, minder dus dan een 'is.
                                      Zoals ik niet zo lang geleden al zei: mijn IS verbruikt gemiddeld een dikke 9 liter. Een litertje meer voor veel meer rijplezier! Rijden met die hap!!
                                      Honda S2000 2002
                                      BMW E30 318is 1990

                                      VW Polo 1.9TDI 2006

                                      Comment


                                      • Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                        Ik hoop dat ge die is toch nu en dan eens de teugels gaat laten zien. Naftes moeten toeren maken!

                                        Rustig rijden doet ook wrl goed hoor. De rust van het vroeg schakelen en niet gehaast ligge pushen is zalig. Gewoon cruisen

                                        Comment


                                        • Ik heb een vraagje ?

                                          Werkt psg aan het zelfde uur tarief als bmw ? Want de mijne gaat altijd op onderhoud bij de officiële bmw garage maar die zijn extreem duur .
                                          Dus daarom mijn vraag is het beter bij psg of bij bmw ?
                                          Nooit discussueren met idioten, ze trekken u naar beneden op hun niveau en dan verslagen ze u.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X