Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    Aja, zij is wss wel welkom op een meeting met ronde koplampen idd. Als em ingeschreven is, kom ik kijken
    Je bedoelt waarschijnlijk het feit dat ze ook met ne CLK rijdt met ronde koplampen, toch?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    In deze context is de vortbak echt wel de cayenne
    Sure
    Om précies te zijn, er moet nog een 'S'-je achter de 'Cayenne'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
      Je bedoelt waarschijnlijk het feit dat ze ook met ne CLK rijdt met ronde koplampen, toch?
      nee hoor, gewoon dat ze hopelijk mooie tieten heeft.

[/statingTheObvious]
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Ik heb een factuur voorgeschoteld gekregen, ik ben er nog niet goed van De motivatie zit diep

Comment

• Auch. Een 3 of 4-cijferig bedrag?

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Auch. Een 3 of 4-cijferig bedrag?
            Was het dat maar...

Comment

Was het dat maar...
              Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
              Current:
              1987 Mercedes-Benz W124 200D
              1979 Mercedes-Benz W123 280E
              1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
              Ex:
              1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
              1976 Mercedes-Benz W123 250
              1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
              1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
              1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
              1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
              2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
              1980 Mercedes-Benz W123 280
              1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Dien auto begint mij veel te veel te kosten naar mijn goesting. Volgende maand zal er wel weer iets anders ontbreken. Hij moet dan ook door de keuring, en de verzekering komt dan ook weer zijn geld halen... Als ge het puur rationeel begint te bekijken in evenredigheid met de kilometers die ik ermee doe. . . .

Comment

Dien auto begint mij veel te veel te kosten naar mijn goesting. Volgende maand zal er wel weer iets anders ontbreken. Hij moet dan ook door de keuring, en de verzekering komt dan ook weer zijn geld halen... Als ge het puur rationeel begint te bekijken in evenredigheid met de kilometers die ik ermee doe. . . .
                  Succes met de keuring voor verkoop?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                    Succes met de keuring voor verkoop?
                    Daar heb ik het al over gehad met Frits derstraks. Ik kan op m'n beide oren slapen als ik hem weldegelijk door de keuring voor verkoop rijd.

Comment

Was het dat maar...
                      kan toch nooit 5 cijfers zijn... tenzij met 2 na de komma :o

spill the beans boy, en vermeld meteen wat er gebeurt is :o
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                        kan toch nooit 5 cijfers zijn... tenzij met 2 na de komma :o

spill the beans boy, en vermeld meteen wat er gebeurd is :o
                        ²

Blijkbaar heb ik terecht schrik om de mijne eens binnen te gooien bij BMW voor een algemene controle..

BMW E30 318iS '89
                        BMW E28 520i '84
                        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                          ²

Blijkbaar heb ik terecht schrik om de mijne eens binnen te gooien bij BMW voor een algemene controle..
                          Ik dacht dat Ian doelde achter: begint het cijfer met een 3 of een 4. Alleszins verre van een 3 of een 4.

Comment

• Ik gok 728 euro

edit: en 34 cent!
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

• Dat kan.

Leve de E30.

Ik tel al niet meer. Maar een goeie goed houden kost geld.

Punt.
                              1991 BMW E30 318is

Comment

• daxter: waarom maak jij geen topic over je wagen aan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                                  daxter: waarom maak jij geen topic over je wagen aan?
                                  Amai, da's nog eens een reactie!

Waarschijnlijk dat het nu de moeite ook niet meer is..

BMW E30 318iS '89
                                  BMW E28 520i '84
                                  BMW E34 535i '88

Comment

Dit is zijn topic.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.
                                    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Zie bimmerboard & E30.be.
                                      Hier vindt men het nogal geestig om filmpjes van gio-tijden te posten en dan droog te zeggen: "die kar heeft afgezien." Vertel mij ne keer iets nieuws?
                                      Nog een reden: ik had juist erg veel probs met Inge destijds, zo erg dat ze zich hier geregistreerd heeft en toen vond ik een eigen topic helemaal geen goei plan. Tot op de dag van vandaag laat dat mens mij nog altijd niet gerust, wat enkele forummembers ook al hebben ondervonden. Ik heb vandaag eindelijk een ander nummer aangevraagd want 't is niet meer leefbaar. Zeker niet nu ik een goeike ben tegengekomen wil ik dat niet op't spel zetten door dat foorwijf "you can get the girl out of the trailerpark, but you cannot get the trailerpark out of the girl."

Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                      Amai, da's nog eens een reactie!

Waarschijnlijk dat het nu de moeite ook niet meer is..
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      Dit is zijn topic.
                                      Wat kan ik eraan doen dat ik in't centrum van de wereld woon?
                                      Last edited by ; 01/12/2011, 17:47.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door buycki
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                                        Al ne keer met nen Boxster gereden? Zoveel willen-maar-niet-kunnen is dat toch niet hoor. Iets met onwetendheid en vooroordelen ofzo...
                                        Ne Cayenne S is ook geen echte P dan, want da's nen jeep. En zelfs dat nog niet

E30 is gemaakt hè, tja, voor hoe lang... Ik heb er nog niet mee gereden. Ik heb mijn vriendin ermee naar huis laten rijden, deels omdat zij er wou mee rijden. We hebben hem geparkeerd en zijn meteen terug vertrokken. Ik heb hem dus zelfs nog niet bekeken.

Trouwens, van al het geld dat ik in mijn 4 moto's heb gestoken, 3 E30's, een Saab 900 en nog een C200 gehad te hebben: hier had een mooie 911 voor mijn deur gestaan
                                        Neen, nog niet met gereden?
                                        Maar kijk maar eens wie ge daar met ziet rijden.

Iemand die ietwat een sportieve Porsche wilt, koop een Turbo in mijn ogen.
                                        De Boxster is zo'n afkooksel ervan. (Is puur mijn persoonlijke mening..)

En de Cayenne, da's een gezinswagen meer. Kunt ge hier niet echt bij betrekken.

In verband met u E30:
                                        Het is toch niet allemaal slecht?
                                        In het begin waart ge zo positief en nu.. zo down.

Rijdt er eens mee, tis natuurlijk wel een Cabrio, dus is nu ook niet ideaal voor winter.
                                        Maar ik ben zeker dat ge daar u liefde voor gaat terug vinden!

Da's nog zo'n reden waarom ik liever geen topic over mijn eigen auto heb. Komen ze allemaal neuten over de mening die ik heb. Alsof een Turbo de enige P is. En de sint bestaat ook nog zeker

Comment

• En nog een reden: dan heb je een eigen topic, en dan moet je toch weer elke pagina opnieuw uitleggen waarom ik die kar ne vortbak noem. Scuzi, maar 't is al vanaf dag 1 (letterlijk !) dat ik er mee sukkel. Heb hem in januari op platen gezet, we zijn nu een jaar verder en veel verder sta ik nog niet.

Comment

Working...
                                          X