Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten

Toffe foto!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten

Vet!

Ik moet ook nog zo'n ///M logo'tje hebben voor vooraan.

E30SHOP.be
      - Alles voor uw BMW E30.
      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Pick-up tijd

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• M Tech 1

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Ik begin mij stilletjesaan af te vragen waarvoor ik heb betaald.

* Ik heb het vermoeden dat hij nog altijd aan de pedalen binnen lekt.
                      * Plots staan eroveral krassen op de deur die er zéker nog niet stonden alsook allemaal kleine blutsjes en kapjes in de lak op't kofferdeksel alsof ze er gereedschap hebben opgelegd.
                      * De Remus die ze eerder zo goed hadden bevestigd, hangt nu weer gewoon los.
                      Last edited by ; 04/12/2011, 17:08.

Comment

• Weergaan hè, je betaalt er tenminste voor, dan mag het deftig gedaan zijn ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                          Weergaan hè, je betaalt er tenminste voor, dan mag het deftig gedaan zijn ook.
                          Jaja, akkoord, maar zo blijven we bezig hè.

Comment

• Niet zo fijn om te horen Gaat maar eens van uw kloten maken dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Niet zo fijn om te horen Gaat maar eens van uw kloten maken dan
                              Kwestie van alles geen 10 keer te zeggen:

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Oorspronkelijk geplaatst door MaartenD
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lennerd
                              Zeker naar Frits mailen. Vind dit raar van hun...
                              Ja, de keren dat ik er was werd daar steeds heel correct gewerkt. Maar ja, mss dat er juist iemand nieuw komen proberen is ofzo toen je wagen daar stond. Melden dus, als dit het geval is zal Frits het wel oplossen & worden er geen andere klanten meer gekl**t.
                              Ga je de wagen compleet verkopen of in onderdelen? Mss dat dit nog meer opbrengt (goede motor blijkbaar, leren interieur, alpinas, goei dak (?)...) en dat dit ook vlotter buitengaat dan een 'probleemwagen'.
                              Ik weet niet vanwaar die schade komt hè. Wat ik met zekerheid weet, is dat het er niet aan was toen ik hem binnenbracht. Ik weet exact elk krasje staan. Als je dan overal blutsjes ziet en toch overduidelijke krassen op de deur, da's er toch wel over. Kan mij geen fluit geven hoe het erop komt, 't is weeral bij deze auto
                              Ik ga hem in zijn geheel buiten stampen. Bestuurderszetel moet herdaan worden en hier en daar wat roest. Ik ga nu terug naar PSG met dit probleem. Nuja, draai en keer het zoals je wilt, die gasten hebben altijd voor alles nen uitleg en ze zullen wel iets 'over het hoofd hebben gezien' waardoor ik alsnog een nieuwe factuur zal kunnen betalen.
                              De kar staat online. Morgen gaat de opzeg van de verzekering op de post. Vorige keer had ik een bod van 4000 euro. Iedereen vond dat te weinig. 'k Heb er een 6 voor gezet, maar da's zeker geen must.
                              Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                              Oorspronkelijk geplaatst door E30Joost
                              Muchos succes met de verkoop alleszins.
                              Hoop gewoon dat uw toekomstige ervaringen met auto's, ook al non-E30, beter zijn dan ze tot nu toe zijn geweest.
                              Ik koop geen auto meer op leeftijd/hogere kilometerstand. Niet na 3 E30's waarvan de laatste je meer dan 7500 euro heeft gekost en met veel verlies moet laten gaan omdat het niet ophoudt.
                              Hoe graaf ik nen Boxster vind, of Z3 Coupé, ik blijf met den auto van't werk rijden. 'k Zal af en toe de CLK van mijn madam wel mogen bezigen.
                              Als je ne keer de rekening maakt van een jaar met een firmawagen te rijden waarvoor je geen cent afdraagt + tankpas die je privé mag bezigen of een E30 ernaast als hobby, en zeker na de ervaringen met deze...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Ik begin mij stilletjesaan af te vragen waarvoor ik heb betaald.

* Ik heb het vermoeden dat hij nog altijd aan de pedalen binnen lekt.
                                * Plots staan eroveral krassen op de deur die er zéker nog niet stonden alsook allemaal kleine blutsjes en kapjes in de lak op't kofferdeksel alsof ze er gereedschap hebben opgelegd.
                                * De Remus die ze eerder zo goed hadden bevestigd, hangt nu weer gewoon los.
                                Echt klote om te horen man.

Ik weet dat je het nu helemaal gehad hebt, maar ik zou toch niet alle 'oude auto's' over dezelfde kam scheren. Kijk naar WV zijne 411, dat bolt precies ook nog goed na 40 jaar.

Misschien is het goed om nu even geen hobby-auto meer te nemen, en vb. te sparen voor een huis of iets anders. Wie weet komt de liefde wel weer terug. Veel tegenslag gehad met je laatste cab, maar toch ook een paar momenten (al worden die nu wss vooral bedekt door de negatieve ervaringen), en daarvoor doe je het. Zorg dat je, als je ooit nog eentje koopt (niet per sé E30), dat je een goed exemplaar te pakken krijgt waar niet mee gezwijnd is. Mijn 318is heb ik nog te kort om een mening te geven over de kar, maar ik koop liever een kar waarvan je weet dat ze met zorg is behandeld, van een mede-forummer, dan van een random Kapaza verkoper.

Maar dat zijn natuurlijk dingen die je niet altijd op voorhand kan voorspellen, kijk naar Mayo zijn M3.

E30SHOP.be
                                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                  Echt klote om te horen man.

Ik weet dat je het nu helemaal gehad hebt, maar ik zou toch niet alle 'oude auto's' over dezelfde kam scheren. Kijk naar WV zijne 411, dat bolt precies ook nog goed na 40 jaar.

Misschien is het goed om nu even geen hobby-auto meer te nemen, en vb. te sparen voor een huis of iets anders. Wie weet komt de liefde wel weer terug. Veel tegenslag gehad met je laatste cab, maar toch ook een paar momenten (al worden die nu wss vooral bedekt door de negatieve ervaringen), en daarvoor doe je het. Zorg dat je, als je ooit nog eentje koopt (niet per sé E30), dat je een goed exemplaar te pakken krijgt waar niet mee gezwijnd is. Mijn 318is heb ik nog te kort om een mening te geven over de kar, maar ik koop liever een kar waarvan je weet dat ze met zorg is behandeld, van een mede-forummer, dan van een random Kapaza verkoper.

Maar dat zijn natuurlijk dingen die je niet altijd op voorhand kan voorspellen, kijk naar Mayo zijn M3.
                                  'k Heb naar Frederik van PSG gemaild, we zullen zien hoe ze dat willen oplossen. Ben niet meteen van zin om een factuur te betalen, maar als ze willen draaien ze het zo dat ze zogezegd iets over 't hoofd hebben gezien dat ik alsnog moet betalen.
                                  Mijn vriendin is alvast van mening dat'k hem niet mag wegdoen. Ze vindt de 30 mooi en schattig, aldus mevrouw Daxter.

Comment

• Ik wil ook alvast even de groetjes doen aan forummember Ingaah_, die weer dreigt hier morgen alles op z'n kop te komen zetten. Dan neem je al eens een ander nummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      'k Heb naar Frederik van PSG gemaild, we zullen zien hoe ze dat willen oplossen. Ben niet meteen van zin om een factuur te betalen, maar als ze willen draaien ze het zo dat ze zogezegd iets over 't hoofd hebben gezien dat ik alsnog moet betalen.
                                      Mijn vriendin is alvast van mening dat'k hem niet mag wegdoen. Ze vindt de 30 mooi en schattig, aldus mevrouw Daxter.
                                      +1 voor de vriendin

Mijn mening/oplossing: Vortbak buiten, E30 318is in de plaats. (iemand op Bimmerboard heeft zelfs een 318is Baur!) 316 kopen?

Niet echt een Baur fanaat maar gezien jij een cab-fan bent, en van snelheid houdt, lijkt me dit wel een vet ding. Cabrio rijden en toch de stevigheid van de kas bewaren.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                      Ik wil ook alvast even de groetjes doen aan forummember Ingaah_, die weer dreigt hier morgen alles op z'n kop te komen zetten. Dan neem je al eens een ander nummer
                                      Lekker slim om je eigen echte naam te verwerken in je nickname als je slechte bedoelingen hebt. Bitches be crazy.
                                      Last edited by Ian; 04/12/2011, 23:49.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                        Mijn mening/oplossing: Vortbak buiten, E30 318is in de plaats. (iemand op Bimmerboard heeft zelfs een 318is Baur!) 316 kopen?

Niet echt een Baur fanaat maar gezien jij een cab-fan bent, en van snelheid houdt, lijkt me dit wel een vet ding. Cabrio rijden en toch de stevigheid van de kas bewaren.
                                        Baur en stevigheid van kas horen niet thuis in dezelfde post.

Comment

Working...
                                        X