Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=
    Voor een 4cilinder cabrio met 65k km wilt men blijkbaar 4k neertellen. En voor dikke 6cilinder met 5000km (nog niet!) amper 3000. Nochtans breng ik hem in orde voor verkoop. 't Gaat een klucht worden.

Nu niet voor 't een of tander, maar die kas ziet er beter uit, en de 318i is iets voordeliger in gebruik...
    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
      Wie heeft er hier een 2,7 blok liggen ?
      ik weet er nog eentje zitten, kan draaiend gehoord worden
      is een 2.7 met 885 kop
      mag weg omdat er een M50 ingebouwd gaat worden(ooit)
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
        Als er geen beperkingen verbonden zijn aan het verzekeren als 'classic car' is dat absoluut geen geld.
        Ik ben er 25 en betaal 550€ voor de verzekering van mijn IS.
        Beperking is dat hij niet gebruikt mag worden voor woon-werk verkeer. (Zou van thuis naar 't station rijden daar ook onder vallen? ) Verder geen beperkingen.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
        BS. Bij een cabrio is ALLES van de dragende structuur verstevigd.

Bij een Baur is de C-stijl weggehaald, en dat doe je echt niet ongestraft. Elke Baur die al heeft gezien, is zowiezo veel brakker dan je zou denken. Heb er al gezien waar de lasnaden van de voorpotten gewoon roesten omdat de koets veel te veel torsiebewegingen te verduren krijgt. Bij een cabrio zit ook daar een extra plaat om alles op z'n plaats te houden...
        Weer iets bijgeleerd.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        http://www.2dehands.be/autos/autos/b...pl=&pc_id=&afd=
        Voor een 4cilinder cabrio met 65k km wilt men blijkbaar 4k neertellen. En voor dikke 6cilinder met 5000km (nog niet!) amper 3000. Nochtans breng ik hem in orde voor verkoop. 't Gaat een klucht worden.
        Vraag of hij wil ruilen met de jouwe. 25.000 euro, 2.7 liter, 6000 toeren per minuut, kut!

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
          ik weet er nog eentje zitten, kan draaiend gehoord worden
          is een 2.7 met 885 kop
          mag weg omdat er een M50 ingebouwd gaat worden(ooit)

Prijs? Kilometerstand? Contactgegevens? Verdere info..
          Feit dat ik hem zou kunnen horen draaien is wel een enorm pluspunt!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Vraag of hij wil ruilen met de jouwe. 25.000 euro, 2.7 liter, 6000 toeren per minuut, kut!
            25000 euro 4takt 6cilinder 6250toeren per minuut, kut. Woehoew !

Denk dat ik met die kar op mijn dak zit voor de rest van mijn dagen, dus ik zal er het beste van moeten maken.

Ian: over de verzekering bij Dexia. Ik zou 1300 moeten betalen voor de mijne en iets als classic-car kan ik niet nemen omdat het mijn enige privé voertuig is. Dat ik nu in een jaar makkelijk 50000km doe zonder ongelukken met de auto van't werk maakt hun geen hol uit. Zeikers.
            Ik vraag mij dus toch écht af hoe jullie aan bedragen van 500-600-700-800 euro geraken. Van die polis alleen al word ik depri
            Of zou het er dan tocht mee te maken hebben (no offence) dat gij in een boerendorp woont en ik toevallig () in't stad + cabrio + jonge kerel + bmw + ...

Comment

Denk dat ik met die kar op mijn dak zit voor de rest van mijn dagen, dus ik zal er het beste van moeten maken.

Ian: over de verzekering bij Dexia. Ik zou 1300 moeten betalen voor de mijne en iets als classic-car kan ik niet nemen omdat het mijn enige privé voertuig is. Dat ik nu in een jaar makkelijk 50000km doe zonder ongelukken met de auto van't werk maakt hun geen hol uit. Zeikers.
              Ik vraag mij dus toch écht af hoe jullie aan bedragen van 500-600-700-800 euro geraken. Van die polis alleen al word ik depri
              Of zou het er dan tocht mee te maken hebben (no offence) dat gij in een boerendorp woont en ik toevallig () in't stad + cabrio + jonge kerel + bmw + ...
              Vooral je cabrio (cabrio's zijn duurder in verzekeringen) en dat je in een stad woont (extra vragen, want zo onveilig als de pest die steden ). En jou gezicht doet er misschien ook niet veel aan
              Nu om je gerust te stellen : ik zit ook aan 840 voor mijn monster

Comment

Ik heb gisteren nog eens laten tellen voor m'n 320, zal het u laten weten wat dat kost. Drie jaar geleden op m'n 21 kostte me die 1000 lappen als ik hem niet als bijkomend voertuig inschreef.
                Mijn broer heeft zich een 525 gehaald en betaalt nu -op zijn 19de met een maand zijn rijbewijs!- voor 192pk ook maar 1000 euro (bij dezelfde makelaar als waar de witte nu staat). Ik snap dat allemaal niet goed soms. :s

Comment

Erard verzekeringen!
                  Mijn fiat is ook met ferm verminderd tarief verzekerd ondanks het mijn enige prive wagen is, mede dat ik een firma wagen heb met 1000km per week. + voor 24 euro extra pechverhelping in belgie en omliggende landen!
                  Enige beperking, geen woon werk verkeer.

Comment

• Daxter heeft gewoon de ultieme oplossing als ik hem verder zou verzekeren. Ik laat de polis op naam van mijn vriendin zetten. Dat gaat wel schelen denk ik

Comment

• Zou de verzekering niet moeilijk doen als hij niet op haar naam ingeschreven staat?

Bij mij (Dexia) wilden ze dat de Polo heringeschreven werd met nummerplaat onder m'n moeder's naam, als ik de polis ook op m'n moeder's naam wou laten zetten.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Zou de verzekering niet moeilijk doen als hij niet op haar naam ingeschreven staat?

Bij mij (Dexia) wilden ze dat de Polo heringeschreven werd met nummerplaat onder m'n moeder's naam, als ik de polis ook op m'n moeder's naam wou laten zetten.
                        Ik verwacht geen moeilijkheden. In elk geval, ik ga weg bij Vivium anyway. Ik betaal nu 1600 euro voor een 320i
                        Als mijn bank (Dexia) niet wilt, dan zijn er hopen andere maatschappijen die dat misschien wel willen doen hè

Comment

Ik verwacht geen moeilijkheden. In elk geval, ik ga weg bij Vivium anyway. Ik betaal nu 1600 euro voor een 320i
                          Als mijn bank (Dexia) niet wilt, dan zijn er hopen andere maatschappijen die dat misschien wel willen doen hè
                          Dat gaat er pas dik over.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                            Dat gaat er pas dik over.
                            1600 euro dik erover, of dat'k gewoon op een ander ga horen als ze het niet op haar naam willen doen?

Comment

• Ik wil deze carbjes

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

1600 euro dik erover, of dat'k gewoon op een ander ga horen als ze het niet op haar naam willen doen?
                                Die prijs.

Comment

1600€ voor een auto met 129pk? Ik snap niet dat je daar zo lang bij gebleven bent.. Da een zakzetters moatch!
                                  Honda S2000 2002
                                  BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Tis wel een goeie verzekering toch daxter, die witte camionette van je werk is al meerdere keren gevandaliseerd, je cabrio nog niet.

Comment

• eerst heb je dit ..

en dan dit

Comment

• En toch vind ik dat een M3 gemaakt is voor:

en niet voor:

Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Niets tegen ovp-patsen é.

Comment

Working...
                                          X