Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    In O-vl weet ik er zijn,
    Adresje? want mijn Carbu mag ook best wel eens afgesteld worden, voor een 850 cc verbruikt die toch net iets te veel naar mijn gedacht ondanks dat hij volgens ice_ken te arm staat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
      Adresje? want mijn Carbu mag ook best wel eens afgesteld worden, voor een 850 cc verbruikt die toch net iets te veel naar mijn gedacht ondanks dat hij volgens ice_ken te arm staat.
      als 'm te arm staat zou 'm weinig moetn verbruiken ..

Comment

• Dat dacht ik ook, kan wel zijn want voor de keuring is hij toe gedraaid en sindsdien heb ik het verbruik niet meer bekeken. Met de cilinder kop af te nemen zag ik nu dat hij te arm stond. Voor de keuring verbruikte hij wel massa's

Comment

• Kan zeker dat hij te veel verbruikt en toch te arm staat. Hoe verder hij van zijn volledig potentieel zit, hoe harder hij moet werken om dezelfde prestatie te leveren. Het zal natuurlijk wel nog meer verbruiken als hij te rijk staat dan te arm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
            Dat dacht ik ook, kan wel zijn want voor de keuring is hij toe gedraaid en sindsdien heb ik het verbruik niet meer bekeken. Met de cilinder kop af te nemen zag ik nu dat hij te arm stond. Voor de keuring verbruikte hij wel massa's
            Hoeveel verbruikt de 850 ongeveer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Het gaat dus over dit

Je spreekt over Webers dus ik vermoed dat jij een DCOE setup had?
              1 per 2 cilinders en elk een kelk er op. Infeite was dat ding nog de maks.

Comment

• Hoe zit da juist CAS ? er zit op die van mij toch ook maar 1 carb?

'k ga mij denk ik eens verdiepen in die manuals dak hier staan heb van de E21

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                  Hoe zit da juist CAS ? er zit op die van mij toch ook maar 1 carb?

'k ga mij denk ik eens verdiepen in die manuals dak hier staan heb van de E21
                  Dat zijn er 2 te weinig

Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                  Geen BMW motor zeker? In Wetteren zit er een oud mechanieker van BMW, die mens doet dat niet professioneel, maar die is wel zeer behulpzaam. En als ik mij niet vergis, regelt Benjamin De Clercq (B&G in Erpe) ook carbu's af.

In Aalst zit er ook nog één met de nodige kennis, maar die is net zoals die in Wetteren ook infeite via via. Je moet daar wel geduld hebben

Comment

• Zo moet een M20 er uit zien:

Comment

als 'm te arm staat zou 'm weinig moetn verbruiken ..
                      Dan reden we allemaal op een arm mengsel he

Kijk eens naar mijn grafiekje dat hierboven staat

Jij had dus een DCOE setup CAS. Man dat is zo vet he
                      Welke motor lag er in uw blikje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Dan reden we allemaal op een arm mengsel he

Kijk eens naar mijn grafiekje dat hierboven staat

Jij had dus een DCOE setup CAS. Man dat is zo vet he
                        Welke motor lag er in uw blikje?
                        De 1360cc zoals in de GT. Zag er uit als iedere dwaze 205, maar buiten de 1.6 en 1.9 GTI wel de topmotor Dat ding heeft afgezien... Motor opgeblazen ook trouwens. Alé, de olie had besloten om er ineens onder druk uit te komen... Heb hem dan langs de kant gezet en mijn 316 van stal gehaald. Die stond al 2 jaar bij mij maar gezien iedereen zei dat ik mijn eerste auto toch in de prak ging rijden wou ik dat met die 205 doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                          Zo moet een M20 er uit zien:

njah is da wel gezond voor zo'n oude motor, kelken zonder luchtfilter dus...

Comment

daar komt normaal een mousse over die kelken hé(maar dan zie je weer niks nie meer)
                            mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                            Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Natuurlijk niet (ook voor een moderne motor trouwens) maar op youtube zie je ook vaak mensen die zo rond rijden...
                              Last edited by ; 21/12/2011, 21:07.

Comment

Geluid > Gezond

Comment

• + YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• 'k Ga't risico van m'n leven pakken: 'k ga met de E30 proberen van Antwerpen naar Baasrode te rijden:

* Best de A12 tot in Puurs en dan de 70-baan richting Buggenhout
                                    * Of den E17 op en afslag Dendermonde ter hoogte van SintNiklaas en dan over Hamme naar Dendermonde en Baasrode

't Is echt een berekende onderneming geworden

Comment

• Ik wil niet weten wat voor een bluts je er nu in gaat stampen als hij er niet geraakt.
                                      Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                      Current:
                                      1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                      1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                      1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                      Ex:
                                      1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                      1976 Mercedes-Benz W123 250
                                      1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                      1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                      1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                      1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                      2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                      1980 Mercedes-Benz W123 280
                                      1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                        Ik wil niet weten wat voor een bluts je er nu in gaat stampen als hij er niet geraakt.
                                        Stakingsposten genoeg waar ze hem gerust mee in de fik willen steken. Is trouwens een plan van den bompa toen ik de startkabels ging terugbrengen

Comment

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                          FAK, wat een sound!

Daarnet ook nog eens met de 'is gereden. Iets te veel rammeltjes naar m'n goesting, maar damn, dat ding rijdt zalig.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X