Sound ja, rijstijl vind ik gelijk minder
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenSound ja, rijstijl vind ik gelijk minder
Ik ben normaal niet zo'n mietje maar vind dat hij die mooie E30 toch wat minder moet afbeulen
Comment
-
probs met de mijnen!
Gisteren op het rabot te gent te midden het verkeer kwam er rook uit de motor en telkens ik mijn chauffage op volle toeren liet draaien veel rook...
Toen ik aan de lichten stond kwam hij plots niet meer aan zijn toeren en viel hij stil, ik kreeg hem niet meer gestart... Toen heb ik hem mogen duwen (alleen) en besturen (alleen) en dit terwijl er +-20man stond op te kijken. En dan zijn er nog mensen die het lef hebben om te tuten!
Nu ben ik er deze morgen om geweest met een kar, en zal hem vanavond brengen naar iemand die op brugpensioen is... ik denk dat het me veel geld zal kosten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtenprobs met de mijnen!
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenToen ik aan de lichten stond kwam hij plots niet meer aan zijn toeren en viel hij stil, ik kreeg hem niet meer gestart... Toen heb ik hem mogen duwen (alleen) en besturen (alleen) en dit terwijl er +-20man stond op te kijken. En dan zijn er nog mensen die het lef hebben om te tuten!
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk BerichtenNu ben ik er deze morgen om geweest met een kar, en zal hem vanavond brengen naar iemand die op brugpensioen is... ik denk dat het me veel geld zal kosten
Uitschrijven is immers 1 ding, maar voor die werken bij PSG heb ik betaald, dus dat wil ik eerst in orde zien. Ben trouwens gisteren perfect bij haar geraakt. We zijn zelfs met de 30 kerstinkopen gaan doen en ben er nu terug mee naar Antwerpen gereden (wat helemaal het plan niet was). Nu is er gelijk weer niets aan de hand. Ik durf zelfs meer te zeggen: het was best lollig met dit weer! Snappen wie snappen kan dus.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenBeen there. Bij mij kwam er wel een Marokkaan helpen. Stond op het middenste rijvak op de Bisschoppenhoflaan (kruispunt Sportpaleis). Ineens stapt Mustafa uit: "ey vriendje, moetekik à elpe ofzuuuh?", en hij begon meteen te duwen. Top!
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenis in't Gentse ook zo hoor, als je zo een Marrokaan of Turk efkes aankijkt, vraagt hij direct 'edde gij een probleem misschiens' dus hier zijn ze ook zo behulpzaam
Ook gelijk effe alle allochtonen over dezelfde kam scheren. Lekker noem ik dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenis in't Gentse ook zo hoor, als je zo een Marrokaan of Turk efkes aankijkt, vraagt hij direct 'edde gij een probleem misschiens' dus hier zijn ze ook zo behulpzaam
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
Ook een goeike is de petitie om de beruchte Abdijstraat (ook wel abdelstraat genoemd) van naam te veranderen, maar dat ligt in die buurt nogal gevoelig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichtenhttp://www.youtube.com/watch?v=2zhqXyUJI10
Ergens is dat wel grappig om die mens bezig te zien, maar anderzijds vind ik dat echt een schande!
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenOok een goeike is de petitie om de beruchte Abdijstraat (ook wel abdelstraat genoemd) van naam te veranderen, maar dat ligt in die buurt nogal gevoelig
http://www.youtube.com/watch?v=-GbQfom6dS8
En wat doet ie dan? Dan doet ie het toch!*
*De petitie tekenen.
Ontopic: Heb water in de koffer van de 'is. Er lag nog een achterbank in, voor stof voor de voorzetel, maar die is nu helemaal nat. En er staat zelfs schimmel in de koffer.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Veel voorkomend probleem.
Rechterachterwielkas zit een plastiek afdekkapje voor uw brandstoftoevoer. Krik wagen op, haal wiel er af, haal plastiek afdekkapje eraf, kijk of er een gat zit of niet
Of makkelijker: neem de tuinslang en spuit daar water -> kijk of koffer nat is.
Als het dat niet is: rubbers van uw achterlichten of roest onder de kofferrubber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenVeel voorkomend probleem.
Rechterachterwielkas zit een plastiek afdekkapje voor uw brandstoftoevoer. Krik wagen op, haal wiel er af, haal plastiek afdekkapje eraf, kijk of er een gat zit of niet
Of makkelijker: neem de tuinslang en spuit daar water -> kijk of koffer nat is.
Als het dat niet is: rubbers van uw achterlichten of roest onder de kofferrubber.
Oja, daarnet naar een verzekeringsmakelaar geweest, zonder resultaat. '100kw voor zo ne jonge kerel, zonder compensaties, oeioei, da gaat niemand willen accepteren'. Dan maar volgende week eens bellen naar Dexia en 2 jaar op de tanden bijten tot ik 24 ben, want dan wordt het gunstiger en kijken ze niet meer naar compensaties (ouders die mee overstappen) etc.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://auto-onderdelen.marktplaats.n...KfL9S%2FNBc%3D
Ik wil! 'Nieuw' blok en dan deze. Dat zou hem echt af maken
?
ideaal, zonder carb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenVoor 75€ ga ik eentje halen bij een lid van e30.be Heeft slechts 91k km en ik vertrouw die gast wel. Nu moet mijn vader enkel nog tijd en goesting vinden om een halve dag op te offeren en tot Kuurne te rijden... Papa is ook niet echt te vinden voor mijn Solex plan
Comment
Comment