Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Oja, daarnet naar een verzekeringsmakelaar geweest, zonder resultaat. '100kw voor zo ne jonge kerel, zonder compensaties, oeioei, da gaat niemand willen accepteren'. Dan maar volgende week eens bellen naar Dexia en 2 jaar op de tanden bijten tot ik 24 ben, want dan wordt het gunstiger en kijken ze niet meer naar compensaties (ouders die mee overstappen) etc.
    You wish Ik BEN 24 jaar, in feb reeds 25 en ik geraak dus ook niet aan een verzekering voor mijn 318is....toch niet "betaalbaar".
    Captain Turbo
    General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
    Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Doe een Daxterke

Zoek een ouder lief en zet da op hare naam

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
        You wish Ik BEN 24 jaar, in feb reeds 25 en ik geraak dus ook niet aan een verzekering voor mijn 318is....toch niet "betaalbaar".
        Mja, dat was wat die makelaar zei. Maar zal ook van streek tot streek afhangen zeker? 't is eigenlijk schandalig.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Doe een Daxterke

Zoek een ouder lief en zet da op hare naam
        Easier said than done. D:

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Maar zal ook van streek tot streek afhangen zeker?
          Hier is't echt niet beter hoor
          Heb er nu 2 dagen volcontinu mee gereden en zo'n kleine 300km afgehaspeld en hij rijdt perfect (op het lek na dan). Nu weet ik weer niet wat doen natuurlijk. Pff !

Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
          Easier said than done. D:
          Is eigenlijk een ideaal-scenario. Ze was ne klant van mij, en toen duidelijk werd dat ik vanaf januari iets anders ging doen, moest ik me niet meer inhouden. We hadden een goeie verstandhouding en dan heb ik mijn vertrek zo'n beetje uitgespeeld dat'k niet meer bij haar in de winkel zou komen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
            Ik heb ergens gelezen dat je korting op je verzekering krijgt als je een driftcursus volgt.

Kan voor u toch geen probleem zijn he !
            2012 E92 Bmw 335i DKG
            1991 E30 320i

Comment

• Ik ben 25, heb al 3 jaar auto's 170pk+ en moto's R6 ... en ik heb toch een vrij aanvaardbaar tarief. BA + rechtsbijstand
              R6 was 180€, E30 325i op mijn 23e was verzekerd voor 800€, Lotus Elise op 24e voor 600€ en nu terug een E30 325i voor 215€. En op mijn 23 heb ik een ongeluk gehad met mijn R6 dus zeker geen lage BN.

Je moet wat zoeken en ik heb een goede verzekeraar gevonden!
              Le Doux & Mortemans, voor meer info mag je me steeds pm'en

Comment

• Met of zonder compensaties?

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                Ik heb ergens gelezen dat je korting op je verzekering krijgt als je een driftcursus volgt.

Kan voor u toch geen probleem zijn he !
                Zalig. Ik had wel een beetje korting omdat ik een stage defensief rijden gevolgd had, maar dat hield niet veel in. Beetje theorie en dan om de beurt eens met een auto remmen op nat wegdek met en zonder ABS, en dan op 't einde eens rondrijden in het verkeer om te zien hoe goed (of slecht) je rijdt.

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Hier is't echt niet beter hoor
                Heb er nu 2 dagen volcontinu mee gereden en zo'n kleine 300km afgehaspeld en hij rijdt perfect (op het lek na dan). Nu weet ik weer niet wat doen natuurlijk. Pff !
                Ik zeg: deze verkopen, en een andere 30 in de plaats.

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Met of zonder compensaties?

Zalig. Ik had wel een beetje korting omdat ik een stage defensief rijden gevolgd had, maar dat hield niet veel in. Beetje theorie en dan om de beurt eens met een auto remmen op nat wegdek met en zonder ABS, en dan op 't einde eens rondrijden in het verkeer om te zien hoe goed (of slecht) je rijdt.

Ik zeg: deze verkopen, en een andere 30 in de plaats.
                  Nee joh, als'k deze verkoop komt er geen meer.

Comment

• Geen BMW meer of geen e30 ?
                    Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                    Current:
                    1987 Mercedes-Benz W124 200D
                    1979 Mercedes-Benz W123 280E
                    1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                    Ex:
                    1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                    1976 Mercedes-Benz W123 250
                    1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                    1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                    1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                    1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                    2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                    1980 Mercedes-Benz W123 280
                    1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                      Geen BMW meer of geen e30 ?
                      Geen auto meer, maar zéker geen E30 meer. Ik rijd gratis met de auto's van't werk en zolang het blijft duren tussen mijn geliefde mag ik daar ook altijd wel wielen lenen. Onlangs dan aan't uitkijken geweest om de cabrio buiten te trappen voor een Boxster, maar als ge dat rationeel bekijkt: 't is ook nen oude auto, het kost simpelweg nen hoop geld (weet ge wat ik zou kunnen uitsparen door enkel met die van't werk te rijden) en mijn lief die nen Boxster eigenlijk ook niet zo mooi vindt. Dusja...

Sorry maar

Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands
                      Last edited by ; 24/12/2011, 17:08.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        *Voelt de drang een bod te plaatsen van €2.*

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

*Voelt de drang een bod te plaatsen van €2.*

Waar zit Mohammed van AutoForum?

Comment

Waar zit Mohammed van AutoForum?
                            Dat is Achmed.
                            Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                            Current:
                            1987 Mercedes-Benz W124 200D
                            1979 Mercedes-Benz W123 280E
                            1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                            Ex:
                            1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                            1976 Mercedes-Benz W123 250
                            1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                            1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                            1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                            1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                            2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                            1980 Mercedes-Benz W123 280
                            1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Had dat dan eerder gezegd hè pipo, dan hadden we de Vito kunnen nemen? Zal nu ietsje moeilijker al liggen door de plannen die ik al gemaakt heb....
                              Danny, de Vito Tot wanneer heb je plannen gemaakt? Jij wilt werkelijk het halve land afrijden voor mijn 4 cilindertje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
                                Dat is Achmed.
                                Is allemaal hetzelfde.

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                Danny, de Vito Tot wanneer heb je plannen gemaakt? Jij wilt werkelijk het halve land afrijden voor mijn 4 cilindertje?
                                Maandag kan ik niet, dinsdag moet ik mijne stock verhuizen van't werk naar m'n opvolger, woensdag zou ik die opvolger dan voor de laatste keer zien en zou die mijn auto naar haar huis nemen. Normaal had ik hem pas zondagavond 1/1 gegeven maar dat paste niet voor haar en uiteindelijk had ik toch zeker vervoer dus zat er niet direct mee in. Had ik het geweten, dan had ik er wel een punt van gemaakt en hem effectief gehouden tot de uiterste dag (zij begint 2/1 al en dan heeft ze de Vito nodig).

'k Vrees dat het nu wat laat is om dat allemaal nog te veranderen, anders had ik dat nog wel gedaan... Ik verveel mij toch met hopen en heb nog anderhalve week verlof

Comment

• Geen probleem Ik heb het blok toch al gereserveerd bij hem en zoveel mensen staan er niet te springen voor een m10 Het probleem thuis is dat het blok wel in de omgebouwde mondeo van mijn vaders werk maar ik daar niet mee mag rijden. Nu met de feestdagen heeft hij weinig goesting om dat blok te gaan halen natuurlijk. Ik zal wat langer moeten wachten maar de motorswap zou toch niet direct gebeuren. Ik vermoed dat het dan al krokusvakantie gaat zijn.

Comment

• Iemand dat de cabrio wilt kopen, ik denk dat'k elk aannemelijk bod aanvaard. Ik ga der verder niet over uitwijden, want dan gaan ze weer neuten dat ik PSG zwart maak.
                                    Ik heb vanavond de beslissing gemaakt. Ik ga me bezig houden met andere dingen en op deze manier past de cabrio daar niet in.

Staat niet alleen op de gekende zoekertjessite's, nu ook op BimmerBoard en E30.be.
                                    Hier bewust niet geplaatst omdat er toch maar weer nen hoop gezeverd zal worden én omdat je een vraagprijs moet geven. Ik doe dat liever niet omdat ik er toch gigantisch veel verlies op zal doen. Ik zie dus wat er uit de bus komt en als't mij aanstaat, verandert hij van eigenaar.
                                    Last edited by ; 25/12/2011, 23:48.

Comment

• Blijkbaar zijn ze bij psg op hun tenen getrapt omdat'k op internet heb gezegd dat het nog altijd lekt en dat ik daar eigenlijk niet mee kan lachen (wat mij normaal lijkt na zo'n factuur). Krijg je een droge mail dat'k maar een andere garage moet zoeken. Da's wel makkelijk om je er op die manier van verlost te maken. Toeval wil dat ik de dag ervoor had gemaild dat de situatie nog nooit zo erg is geweest, het water binnen stroomt (!!!) en er nu een plas (letterlijk!) op de tapijt staat.

En nu kan de miserie pas echt beginnen want heb niet veel zin het hierbij te laten

Comment

• Da's toch geen service dan... Je krijgt niet waarvoor je betaald hebt..

Maare, daarom dus dat het niet aangeraden is elk slecht punt van die auto op internet te zwieren.

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Maare, daarom dus dat het niet aangeraden is elk slecht punt van die auto op internet te zwieren.
                                          Inderdaad! En blijkbaar niet alleen voor potentiële kopers..
                                          Wel gek van psg! Het werkt toch averechts om te zeggen van nu een andere garage te zoeken aangezien dat ook op de fora terecht komt. Ipv het gewoon op te lossen zoals elke garage zou moeten doen, dan was er 'niets' aan de hand geweest.

BMW E30 318iS '89
                                          BMW E28 520i '84
                                          BMW E34 535i '88

Comment

Working...
                                          X