Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Carbs!

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Overdreven

Vet vanaf 2:45
        + YouTube Video

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.
        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door forumgebruiker Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          Zo'n traag spel....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
            Zo'n traag spel....
            Precies nen trakteur van ronk!

Comment

• Ik had Fritzl beloofd de nodige ruchtbaarheid te geven, zie hier de gepaste reactie van BB zelf

[quote author=Iksree link=topic=29185.msg826614#msg826614 date=1325101823]
              Daxter : 1ste maal en laatste maal :

Let op uw woorden.
              Of zal ik anders ook eens openlijk en bloot gaan vertellen aan bepaalde instanties dat gij nen 2.7 blok in een andere kas hebt steken?
              Het enige wat gij hier belachelijk maakt, is uwzelve met uw miserie kar.
              Genoeg met het zwartmakerij gedoe!
              On topic, of de boel gaat dicht.
              [/quote]

Comment

• zijn dat de woorden van PSG dude?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  zijn dat de woorden van PSG dude?
                  Van één of ander BB administrator/mod.

PSG dude beweert dat ik letterlijk op internet heb gezegd dat ik mijn banden met veel minder profiel heb teruggekregen. Nu vraag ik mij écht af waar ik dat heb gezegd. 't Feit dat ze zich beginnen te vergrijpen aan zo'n groffe leugens zegt toch echt wel genoeg.

En de reactie van het BB-board is ergens wel 'logisch', omdat PSG ne sponser is hè, al gaan ze toch grondig in de fout.

Ik heb trouwens gerepliceerd dat hij zijn bevoegde instanties mocht inlichten. Platen zijn binnengestuurd en de wagen staat in de garage van mijn lief. Ik vraag me dus af wat het probleem is.
                  Uiteraard zal ik dan ook wel eventjes mijn rechtsbijstand inschakelen.
                  Die bmw-rijders hebben nu écht te veel noten op hun zang hè

Comment

• Dat heb je hier inderdaad nergens gezegd. Ik vind het wel vreemd dat je nog steeds geen antwoord hebt gekregen waarom hij nog steeds water lekt.. En uw remus hangt die al terug vast?

Comment

Dat heb je hier inderdaad nergens gezegd. Ik vind het wel vreemd dat je nog steeds geen antwoord hebt gekregen waarom hij nog steeds water lekt.. En uw remus hangt die al terug vast?
                      Nop, Remus ook niet. Toffe garage hè
                      Heeft dat het lef te zeggen dat ik "al mijn credits verspeeld heb", maar om daar binnen de tijdsperiode van 1 maand 1000 euro te leggen, hoor je ze niet klagen hoor.

Achja, we kunnen niet allemaal met M's rijden waarvoor Fritzl dan factuurtjes van +5000 euro kan maken hè. Ik ben maar een gewone werkende jongen met een oude bmw.

Comment

• Das echt erg he Het blijft wel vreemd dat er anders niets dan lof over PSG gesproken word. Maar zoals je zegt, dat zijn allemaal nieuwe bmw's en met oude weet hij misschien geen raad. Het zal ook wel een klote jobke zijn om te achterhalen waar dat water van komt..

Maar het blokt loopt ondertussen wel weer goed?

Comment

Das echt erg he Het blijft wel vreemd dat er anders niets dan lof over PSG gesproken word. Maar zoals je zegt, dat zijn allemaal nieuwe bmw's en met oude weet hij misschien geen raad. Het zal ook wel een klote jobke zijn om te achterhalen waar dat water van komt..

Maar het blokt loopt ondertussen wel weer goed?
                          Vol lof over PSG, enkel op BB hoor. Op E30 is't al een pak minder. Bimmerlife zal ik buiten beschouwing laten gezien de voorgeschiedenis. Toch heb ik al van enkele mensen PB's gekregen waarin ze zeggen dat ze iets soortgelijks hebben meegemaakt. Zij hebben alleen mooi gezwegen. Ik had me aan zo'n rel verwacht, maar dat weerhoud mij niet. Ik vind niet dat ik in fout ben. Feit is: ik heb betaald, werken niet naar behoren, oplossing en niet 'ge hebt uw credits verspeeld.'
                          Op BB doen ze groot want ze zijn boardsponser, maar als ik zeg dat het eigenlijk toch niet zo'n topjob was, dan doet BB plots niet meer ter zake.

Motor loopt wel weer lekker.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                            Van één of ander BB administrator/mod.

PSG dude beweert dat ik letterlijk op internet heb gezegd dat ik mijn banden met veel minder profiel heb teruggekregen. Nu vraag ik mij écht af waar ik dat heb gezegd. 't Feit dat ze zich beginnen te vergrijpen aan zo'n groffe leugens zegt toch echt wel genoeg.

En de reactie van het BB-board is ergens wel 'logisch', omdat PSG ne sponser is hè, al gaan ze toch grondig in de fout.

Over dat bandenprofiel. Hij beweerde niet dat jij dat gezegd hebt, lees het maar even na (copy-paste van Bimmerboard):

"Mja... Op dit moment heb ik al niet veel zin meer om nog iets aan de auto te doen, laat staan om vriendelijkheid te faken bij 't afhalen van de auto als hij klaar is. Wat moet ik tegen mijn mechaniekers zeggen? "Hey mannen, die gast die op 't internet zegt dat wij scharen op zijn auto maken is sevves hier." "Die die zegt dat de facturen veel te hoog zijn?" Wat ga ik na dit bezoek lezen op 't internet? "Mijn mening over PSG is bevestigd. 't Zijn geldwolven. Ik heb weeral moeten betalen voor de herstelling van die waterlek, terwijl ik daar al een torenhoge factuur van gehad had. En ik ben er zeker van dat er meer profiel op mijn banden stond toen ik de auto binnenbracht." Daar heb ik dus geen zin in...
                            En dat betekent NIET hetzelfde als fouten niet kunnen toegeven, fouten niet willen rechtzetten etc. De klanten die een vergelijkbare situatie meegemaakt hebben, zullen kunnen bevestigen dat ik in dat soort zaken altijd heel fair ben. Maar dan moet je ook wel een beetje fair zijn t.o.v. mij."

Het was misschien niet zo duidelijk verwoord, maar het komt er op neer dat hij geen zin meer had om er aan verder te werken omdat hij zich al afvroeg wat er dan over hem gezegd ging worden op internet.

Niet mijn woorden, wil dit misverstand gewoon even oplossen!
                            Honda S2000 2002
                            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Leuk, daar op BB. 'k begrijp je wel hoor, Daxter. Ik heb het idee dat een plichtsgetrouwe garagist de problemen met je kar gewoon moet oplossen, zeker als je al betaald hebt voor die herstelling en die 'herstelling' helemaal niet voldoet. Maarja ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Vol lof over PSG, enkel op BB hoor. Op E30 is't al een pak minder. Bimmerlife zal ik buiten beschouwing laten gezien de voorgeschiedenis. Toch heb ik al van enkele mensen PB's gekregen waarin ze zeggen dat ze iets soortgelijks hebben meegemaakt. Zij hebben alleen mooi gezwegen. Ik had me aan zo'n rel verwacht, maar dat weerhoud mij niet. Ik vind niet dat ik in fout ben. Feit is: ik heb betaald, werken niet naar behoren, oplossing en niet 'ge hebt uw credits verspeeld.'
                                Op BB doen ze groot want ze zijn boardsponser, maar als ik zeg dat het eigenlijk toch niet zo'n topjob was, dan doet BB plots niet meer ter zake.

Motor loopt wel weer lekker.

Je moet voor de duidelijkheid gewoon enkele dingen gescheiden houden.

Alle kosten aan versnellingsbakbourages + flector e.d. zijn toch naar behoren uitgevoerd, niet?
                                Lek bleek achteraf niet opgelost. Maar zoals PSG op bimmerboard verduidelijkte heeft hij hier wel aan gewerkt en bleek het probleem toen na enkele checks opgelost.

Jij ging er van uit dan ze gewoon een slechte job gedaan hadden omdat het probleem niet opgelost was.
                                Honda S2000 2002
                                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Hij heeft er geen zin meer in. Heerlijk toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                    Over dat bandenprofiel. Hij beweerde niet dat jij dat gezegd hebt, lees het maar even na (copy-paste van Bimmerboard):

"Mja... Op dit moment heb ik al niet veel zin meer om nog iets aan de auto te doen, laat staan om vriendelijkheid te faken bij 't afhalen van de auto als hij klaar is. Wat moet ik tegen mijn mechaniekers zeggen? "Hey mannen, die gast die op 't internet zegt dat wij scharen op zijn auto maken is sevves hier." "Die die zegt dat de facturen veel te hoog zijn?" Wat ga ik na dit bezoek lezen op 't internet? "Mijn mening over PSG is bevestigd. 't Zijn geldwolven. Ik heb weeral moeten betalen voor de herstelling van die waterlek, terwijl ik daar al een torenhoge factuur van gehad had. En ik ben er zeker van dat er meer profiel op mijn banden stond toen ik de auto binnenbracht." Daar heb ik dus geen zin in...
                                    En dat betekent NIET hetzelfde als fouten niet kunnen toegeven, fouten niet willen rechtzetten etc. De klanten die een vergelijkbare situatie meegemaakt hebben, zullen kunnen bevestigen dat ik in dat soort zaken altijd heel fair ben. Maar dan moet je ook wel een beetje fair zijn t.o.v. mij."

Het was misschien niet zo duidelijk verwoord, maar het komt er op neer dat hij geen zin meer had om er aan verder te werken omdat hij zich al afvroeg wat er dan over hem gezegd ging worden op internet.

Niet mijn woorden, wil dit misverstand gewoon even oplossen!
                                    Hij zegt dus letterlijk dat ik zoiets zou zeggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                    Leuk, daar op BB. 'k begrijp je wel hoor, Daxter. Ik heb het idee dat een plichtsgetrouwe garagist de problemen met je kar gewoon moet oplossen, zeker als je al betaald hebt voor die herstelling en die 'herstelling' helemaal niet voldoet. Maarja ...
                                    Maarja, inderdaad.

Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                                    Je moet voor de duidelijkheid gewoon enkele dingen gescheiden houden.

Alle kosten aan versnellingsbakbourages + flector e.d. zijn toch naar behoren uitgevoerd, niet?
                                    Lek bleek achteraf niet opgelost. Maar zoals PSG op bimmerboard verduidelijkte heeft hij hier wel aan gewerkt en bleek het probleem toen na enkele checks opgelost.

Jij ging er van uit dan ze gewoon een slechte job gedaan hadden omdat het probleem niet opgelost was.
                                    Of hij nu 5 minuten aan dat lek heeft gewerkt, of een uur. Ik heb ervoor betaald, ja of ja? En zij beweren dat het was opgelost, akkoord dan. Maar als je 2 dagen nadien je wagen neemt en het lekt, dan kan je ook niet zeggen dat het een kwalitatieve herstelling was.

Comment

Hij heeft er geen zin meer in. Heerlijk toch
                                      Echt hè, op een maand tijd 1000 euro daar uitgegeven. "Bwoah, 'k heb er geen zin meer in want die zegt dat het niet oké was."

Comment

• Wat mij opvalt is dat ze goed doorfactureren (of toch bij mij) op gemakkelijke/dure dingen. Maar effe op zoek gaan naar de oorzaak van een lek zat er helaas niet in. Na 5 minuten was het lek al gemaakt volgens hen.
                                        Ik -met al mijn lekenkennis- haal er gisteren de middenconsole uit en vind al meteen een hoop troep. Dan maak je mij niet wijs dat ze die eraf hebben gehad.

In de Auto5 kunnen ze dat ook hè, schokbrekers/verlagingen steken, banden, uitlaten steken, ... Die hebben tenminste nog een officiële klachtendienst waar je terecht kunt

Comment

• Al antwoord gehad op het hollandsforum? btw, heb je een foto van de deuk?...

Comment

Working...
                                          X