Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    ik denk dat 't zo is, maar ik durf er mij niet op vastpinnen, ben nu al heel den tijd aan 't peinzen en er komen wel wa 'memories' erover terug maar tis vaag...)

om te illiustreren hoe erg het is: zaterdagavond hadden we 't over een uitstap die we de maand voor mijn 'akkefietje' hadden gedaan & 't heeft meer dan een uur geduurd eer mijne frank gevallen is dat we toen samen gaan bowlen zijn....
    tis zelfs zo erg dat ik 3x op dienen avond de naam nie meer wist van de dochter van mijne beste maat
    Buh, da's best zuur. 't Komt toch wel goed hè?

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    ik DENK dat mavke gelijk heeft, na wat googlen.
    'k Zal eens gaan checken. Nog eens

Comment

• en na wat googlen heb ik een torrent filke gevonden met de werkplaats handleiding van de E30 gevonden die ik nu anat downloaden kan altijd eens vanpas komen :p

nu ik weet niet of ik die link zomaar hier mag op smijten maar je mag hem altijd pv vragen
      en als ik het mag posten let me know dan smijt ik hem hier ook nog is
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46726-1985-BMW-e30-316
      http://www.autoforum.be/showthread.php?46150-1995-Volvo-960-3-0-24V
      http://www.autoforum.be/showthread.p...Honda-CBR-125R

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Komt die man helemaal over mij liggen, begint overal te voelen: "aaaaah, hier zit een buis." Het grappige was dat het ne chassidische jood was. Ganz toll !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mavke Bekijk Berichten
          en na wat googlen heb ik een torrent filke gevonden met de werkplaats handleiding van de E30 gevonden die ik nu anat downloaden kan altijd eens vanpas komen :p

nu ik weet niet of ik die link zomaar hier mag op smijten maar je mag hem altijd pv vragen
          en als ik het mag posten let me know dan smijt ik hem hier ook nog is
          Ik heb er ook eentje, helpt mij niets

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten

Dus, dat plaatje onder de voorruit in't motorcompartiment los gevezen. Daar zitten dan 4 vijsjes die de zwarte kast vasthouden (denk ik dan). Die heb'k losgevezen en die kas beweegt nog altijd geen millimeter. Grrr !

Comment

• da ligt daar toch nog allemaal open van mijn e30 kga da keer vlug gaan bekijken
            Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 02/01/2012, 14:36.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
              da ligt daar toch nog allemaal open van mijn e30 kga da keer vlug gaan bekijken
              Ja awel, zo'n 4 rondom, en dan zou dat moeten loskomen (wat ze op E30 ook zeggen). Zit muur- & muurvast. NineEleven is rond 14u hier, dan zullen we eens overleggen.

Segeuhm, Gerrit: gij hebt zo'n kachel steken dan ofwa?

EDIT: bij nader inzien ziet het er bij mij toch totaal anders uit !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                Ja awel, zo'n 4 rondom, en dan zou dat moeten loskomen (wat ze op E30 ook zeggen). Zit muur- & muurvast. NineEleven is rond 14u hier, dan zullen we eens overleggen.

Segeuhm, Gerrit: gij hebt zo'n kachel steken dan ofwa?

EDIT: bij nader inzien ziet het er bij mij toch totaal anders uit !
                'k denk niet dat je die kachel nog wil

Comment

• De kachel is eruit!

Foto van uwe kachel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    De kachel is eruit!

Foto van uwe kachel?
                    ergens nog een kleinigheidje dat moest gelost worden?

Comment

• een paar kabels ja. Niet zo makkelijk werken in dat zwembad

Comment

• E30
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• OVP

Comment

• Kachel is er dus inderdaad uit. Nu een nieuwe zoeken en alles weer monteren, dat gaat ook een jobke zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten

E30
                              Waarom verwondert het me niet dat je E30's kan spotten in de overpoortstraat?

Pooierbak in een straat vol sletten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                                Waarom verwondert het me niet dat je E30's kan spotten in de overpoortstraat?

Pooierbak in een straat vol sletten
                                Ik hoop voor jou dat hun vriendinnen niet mee waren, anders kan dat wel nogal verkeerd overkomen
                                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                                  Ik hoop voor jou dat hun vriendinnen niet mee waren, anders kan dat wel nogal verkeerd overkomen
                                  Der gaan toch nog wel andere meiskes ook zijn in de overpoort, dan die?

Comment

• pizza gaan eten om 3u 's nachts, waarom anders
                                    Captain Turbo
                                    General Von Driftenstein

Comment

E30
                                      Haha, den Twieoo
                                      Ik ga ook maar enkel naar daar alsk er al genoeg binnenheb.

Comment

• AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

tjoeners

Ik vind het cool dat Daxter aan de vortbak sleutelt, hopelijk komt het allemaal goed
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Comment

http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=206399977
                                          tjoeners

Ik vind het cool dat Daxter aan de vortbak sleutelt, hopelijk komt het allemaal goed
                                          Die achterlichten

Comment

Working...
                                          X