Amai duurspul voor onder een e30. De waarde van uw ophanging overstijgt die van de auto bijna
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenVooral goed spul, naar 't schijnt. En mijn kar is wel wat meer waard dan 500 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHelemaal niet Ik vermoede dat zo'n setje al snel 800€ kost. Imo veel te duur om op een e30 te steken. Dat geld zie je nooit meer terug. Daarom heb ik TA Technix
Comment
-
Idd, had op m'n Polo ook eventjes een TA Technix verlaging, maar dat stuiterde nogal.
Zal wellicht ook komen door het feit dat ik vooraan de standaard schokdempers had ipv de sportdempers. (zaten nog op de Polo van degene van wie ik de set kocht )
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten't Volgende dat je gaat zeggen is dat dat goed rijdt zeker? Ik snap niet dat mensen daarop besparen....
Ik ga trouwens vooraan nog één ring van de veer eraf slijpen, dan ligt hij daar ook perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNaar mijn mening wel. Slechter als KW uiteraard. Daar heb je waarschijnlijk nog wel comfort en een lange levensduur. Lang gaan de dempers van TA Technix niet mee maar dat verwacht ik ook niet. Met zo'n 3000 km per jaar is dat het laatst van mijn zorgen. Het is gewoon hard, sportief afgeveerd en de look die ik wil voor 200€. Jij doet net alsof dit levensgevaarlijk is... Heb jij er al ooit mee gereden misschien? De auto heeft mij nog niet in gevaar gebracht hoor. In tegendeel, de kont wilt niet schuiven
Ik ga trouwens vooraan nog één ring van de veer eraf slijpen, dan ligt hij daar ook perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHelemaal niet Ik vermoede dat zo'n setje al snel 800€ kost. Imo veel te duur om op een e30 te steken. Dat geld zie je nooit meer terug. Daarom heb ik TA Technix
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk ga trouwens vooraan nog één ring van de veer eraf slijpen, dan ligt hij daar ook perfectOorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNaar mijn mening wel. Slechter als KW uiteraard. Daar heb je waarschijnlijk nog wel comfort en een lange levensduur. Lang gaan de dempers van TA Technix niet mee maar dat verwacht ik ook niet. Met zo'n 3000 km per jaar is dat het laatst van mijn zorgen. Het is gewoon hard, sportief afgeveerd en de look die ik wil voor 200€. Jij doet net alsof dit levensgevaarlijk is... Heb jij er al ooit mee gereden misschien? De auto heeft mij nog niet in gevaar gebracht hoor. In tegendeel, de kont wilt niet schuiven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenvooraan nog één ring van de veer eraf slijpen, dan ligt hij daar ook perfect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDaarbij, dat is nu toch echt niet het duurste dat ik me ga aanschaffen... 449 euro voor vier dempers en vier veren, dat valt toch goed mee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
Voorbeeldje:
Zou jij je auto voor 100€ laten chippen? Ik denk het niet. Dat is gewoon te goedkoop in vergelijking met de rest van de markt. Liever 600€ betalen terwijl chiptuning feitelijk perfect aan 100€ verkocht kan worden. Veelal wordt toch steeds hetzelfde programma in de wagen gezet. Soms verwachten mensen gewoon dat iets dat duurder is ook veel beter gaat zijn.
Over dat veren slijpen, matteus heeft dat op zowel zijn 190 als 300 gedaan en ik denk dat hij wel weet wat hij doet. Dat waren standaard veren waarvan een serieus stuk werd afgeslepen. Ik heb al een kortere, stijvere veren waar ik maximaal 2cm af ga doen. Lijkt me dus niet zo gevaarlijk.
Comment
-
-
Veren afslijpen zou ik echt niet doen...Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Comment