Oorspronkelijk geplaatst door PJH
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenHebt gij geen zwarte dakhemel PJH?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBij een 'is met blauw of beige interieur is dat een lichte dakhemel.
Wel vrij zeldzaam in een IS, denk ik, blauw interieur met die lichte dakhemel..
Maar ik veronderstel dat er ooit eens sportzetels inkomen?
Comment
-
liever nu dan morgen... en de dakhemel tja, daar zoek ik een oplossing voor. Niemand ziet het zitten om er aan te beginnen ^^Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenZo'n stuur is not done.
max 40 euro denk ik
anders wordt het dit
duur: http://www.benl.ebay.be/itm/Lederlen...item20baaeae53
Comment
-
Die mtech1 ziet er wel mooi uit maar ook best eens lezen Gerrit:
In this auction we offering for You an exchange-service for refurbish of your steering wheel with a new real car leather ! After You receive the steering wheel from us, You have to sent Your old steering wheel in the SAME TYPE to us back!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDie mtech1 ziet er wel mooi uit maar ook best eens lezen Gerrit:
In this auction we offering for You an exchange-service for refurbish of your steering wheel with a new real car leather ! After You receive the steering wheel from us, You have to sent Your old steering wheel in the SAME TYPE to us back!
Zo is er eens een groupbuy geweest op bimmerboard via die site.
Comment
-
-
Voor €50 mag het weg.
Linkerkant van het stuur is wel wat verduurd, moet misschien eens behandeld worden met een product? Mtech embleem kan ik nog veranderen door een deftig exemplaar.
Indien interesse maak ik wel eens close ups.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenHeb interesse maar zou pas voor volgende maand zijn.
Dat leder krijg je wel goed met een kit die hem voedt en kleurt. Ziet er terug als nieuw uit dan.
Comment
-
Inderdaad!
Nee, als gij het wilt moogt ge het voor €50 hebben. Zoniet ga ik me eens amuseren met zo een setje.
Comment
Comment