Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenHeb interesse maar zou pas voor volgende maand zijn.
Dat leder krijg je wel goed met een kit die hem voedt en kleurt. Ziet er terug als nieuw uit dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenVindt je dat ook (degelijk) in de auto5? Mijn stuur zou ook wel een behandeling kunnen gebruiken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenNo clue. Zou dat eigenlijk niet sebiet daar gaan zoeken. Maar heb al genoeg voorbeelden gezien op internet van mensen die hun lederen interieur en dergelijke weer als nieuw krijgen met zulke kits.
Comment
-
Hoe vervang je het lampje van een koplamp in een E30 NFL? Heb zo'n vermoeden dat je de hele lampunit er (voor de handigheid) moet uithalen en de achterkant die met een stuk of 3 'lipjes' vast zit moet openvijzen?
En hoe kon je ook alweer het lampje van een NFL mistlamp vervangen? Er zijn 2 schroefjes, 1tje voor af te stellen, en 1tje om de mistlampunit los te vijzen.. welke van de 2 is wat?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHoe vervang je het lampje van een koplamp in een E30 NFL? Heb zo'n vermoeden dat je de hele lampunit er (voor de handigheid) moet uithalen en de achterkant die met een stuk of 3 'lipjes' vast zit moet openvijzen?
En hoe kon je ook alweer het lampje van een NFL mistlamp vervangen? Er zijn 2 schroefjes, 1tje voor af te stellen, en 1tje om de mistlampunit los te vijzen.. welke van de 2 is wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenIs ook niet direct mijn eerste gedacht voor dergelijke producten te kopen, maar ik moet er straks toch zijn voor een oliefilter. Zal eens rondkijken, als ze iets hebben van een degelijk merk neem ik het wel mee.
Comment
-
-
Morgen 120km rijden met de 'is, en dan nog eens terug.
Comment
-
Advies nodig!
Ik zit in een goede, doch kutsituatie.
Op e30.be werd gevraagd naar Schnitzer velgen. Ik heb dan laten weten dat mijn set misschien wel te koop is. Nu zijn er reeds 2 geintereseerden waarvan een bevestigd heeft akkoord te gaan met de prijs van 450€ (indien ze hem irl ook bevallen). Das fijn natuurlijk maar ik weet niet goed of ik ze wel wil verkopen
Het zijn mooie velgen en ze zijn vrij zeldzaam aan het worden. Maar momenteel liggen ze hier stof te verzamelen. Ik moet daar nog geld en moeite in steken om ze weer goed te hebben. Dat houdt in 2 velgen richten en randen polieren. Ze liggen niet in de weg en de plannen waren om ze te laten maken maar omdat ik mijn geld in een motor en carbu's heb gestoken gaat dat er niet van komen. Dat zou dus opschuiven naar volgend jaar. De velgen worden er dat jaar niet slechter op en zullen dan eveneens verkoopbaar zijn. Echter ik kan nu wel 450€ in mijn zak steken. Hard one
ps: ik heb nog altijd een set MIM velgen (met slechte lak) naast de steelies.
Comment
-
Schnitzels zijn mooie velgen. Maar aangezien er nog werk aan is en het niet echt een prioriteit is, zou ik ze verkopen. €450 lijkt me ook een mooie prijs. Vroeg of laat duikt er dan wel weer een setje op.
Nuja, jij beslist nog altijd he natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb je iets gevonden en werkt het?
Ik zou iets moeten hebben van Meguairs of Poorboy's.. Koop je zo'n detailproducten best online?
En 450€ voor schnitzers die nog moeten gerecht worden vind ik toch aan de hoge kant. Misschien dat dat je beslissing kan helpen nemen.
Comment
-
'k zou ze ook proberen verkopen , grote kans dat die ze toch niet koopt..
Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk BerichtenIn de Auto5 hadden ze enkel ledervoeder voor zetels van G27, dat lijkt mij niet aangewezen voor sturen.
Ik zou iets moeten hebben van Meguairs of Poorboy's.. Koop je zo'n detailproducten best online?
En 450€ voor schnitzers die nog moeten gerecht worden vind ik toch aan de hoge kant. Misschien dat dat je beslissing kan helpen nemen.
van wax-it.Be halen éh
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVoor 450 sowieso verpatsen!
Kan je makkelijk gelijkaardige niet te richten voor vinden. :p
"ik zoek en zoek en zoek maar vind helaas geen AC Schnitzer-velgen van 16 inch (4X100). Heb jij zulke velgen die je wil verkopen of je kent iemand die dat eventueel zou doen, aarzel dan niet om mij te contacteren."
Ik heb besloten ze toch te verkopen. Met de opbrengst ga ik mijn andere velgen dan zandstralen en spuiten en nog wat prulletjes doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk heb besloten ze toch te verkopen. Met de opbrengst ga ik mijn andere velgen dan zandstralen en spuiten en nog wat prulletjes doen.
Comment
Comment