Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
60/40 is de enige deftige manier om het te doen vind ik. Nuja, ik moet spreken
Vanmiddag wat weze verhuizen en spullen die ik niet meer nodig had in de garage gezet. De 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
De 30 staat nog altijd buiten op de oprit naast de garage omdat er nog wat werken gepland staan in de garage en eerder kan hij niet binnen. Daxter heeft dus zojuist vastgesteld dat er een gigantische laag strooizout op ligt. Hij is wit. Oja, en het dak is groen. Van't mos. En het interieur is binnen de kortste keren ook groen denk ik. De schimmel staat al op het dak langs binnen en op de zetels. Krokant !
Ik heb vooral medelijden met mezelf dat die hier nog altijd op m'n erf staat Ik wou dat lek laten maken en keuren voor verkoop voor 4000 euro, maar iedereen op de tweedehandssite's vond het te veel terwijl dat al aan de helft is van wat ik eraan gegeven heb. Ooit zal ik er nog wel eens 8000 insteken en staat hij mooi. Ofzo hè.
Iemand die mij kan vertellen wat hij nu betaalt van taks voor een 325i VFL? En hoeveel dat zal zijn met nieuwe taks? Hij wordt in maart 25 jaar
Ze hebben de simulator van het net gehaald
Hangt ervan af he. Is hij al oldtimer of niet? Sowieso grote kans dat het al een oldtimer is, dus dan is de BIV meteen het minimum he. Evenals de jaarlijkse taks.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Wel opletten dat je inschrijft dan na of op de datum dat de kar 25 jaar geleden voor de eerste keer ingeschreven is geweest. Anders betaal je dat eerste jaar nog volle pot verkeerstaks, da's nergens voor nodig.
Comment