Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
2dehands ergens zoeken? ebay?
Veel gaat de prijs niet afwijken van 500€ denk ik. Ik heb het al gezegd, je gaat er veel plezier aan beleven als je de auto nog enkele jaren houd. Dan rij je gewoon probleemloos en met een gerust hart rond.
Met wat geluk rij je voor iets meer geld wel met 3 dubbele carbu's rond
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
2dehands ergens zoeken? ebay?
Veel gaat de prijs niet afwijken van 500€ denk ik. Ik heb het al gezegd, je gaat er veel plezier aan beleven als je de auto nog enkele jaren houd. Dan rij je gewoon probleemloos en met een gerust hart rond.
Met wat geluk rij je voor iets meer geld wel met 3 dubbele carbu's rond
de prijs is dan we 2x dat ook
Maar f**k als ik die auto hoor zonder luchterfilter wat moet dat dan nie geven met 3 carbs en andere filter
de prijs is dan we 2x dat ook
Maar f**k als ik die auto hoor zonder luchterfilter wat moet dat dan nie geven met 3 carbs en andere filter
Gewoon 2dehands zoeken. In nederland (marktplaats) verkopen ze vaker carbu's. Een enkele weber is wel plug en play. Dubbel carbu is wat meer werk. Mss ga je nog een revisiesetje moeten kopen, gasbediening etc
Nope, had ze eruit gehaald om een nieuw lampje in te steken, maar met dit weer nog niet echt zin gehad om terug te monteren.
Comment