Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichtenhallo,
Ik heb een probleem met mn e30. Weet iemand de volgorde van de bougiekabels op de delco? Alvast bedankt voor jullie reactie.
[ATTACH]85768[/ATTACH]
Wilde is stoppen met te zagen over de slechte kanten aan uw kar. Dat topic hier is een ode aan hoe machtig een E30 wel is. Maak anders een eigen topic aan en ga daar wat zagen.
Autoforum modus OFF
Nee joh, sorry, kon het niet laten. Weet je wat, bij PSG gaan ze je zeker kunnen helpen!
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenMooie photoshop.
En Daxter zal de sfeer nog wat dieper onder nul doen gaan. Daxter heeft vandaag zijn PSA rommel tegen een E30 geparkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEn Daxter zal de sfeer nog wat dieper onder nul doen gaan. Daxter heeft vandaag zijn PSA rommel tegen een E30 geparkeerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichtenhallo,
Ik heb een probleem met mn e30. Weet iemand de volgorde van de bougiekabels op de delco? Alvast bedankt voor jullie reactie.
[ATTACH]85768[/ATTACH]
een vraagbaak voor de e30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenSerieus? Hoeda? Of wil ik het ni weten?
90% van de bevolking gebruikt geen richtingaanwijzers op rotondes, waardoor die cowboy (letterlijk) in zijn E30 in de veronderstelling was dat ik de rotonde ging verlaten. Niet dus. Ik gaf geen richting aan, maar ik bleef dan ook op de rotonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMisschien dacht hij dat je ging driften ofzo
De achterkant van die camionette was mij aan't inhalen terwijl ik langs 2 auto's schoof. Daar heb'k effe chance gehad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDat is wat er gebeurt met mensen die denken dat ze voorrang van rechts hebben op een rotonde
90% van de bevolking gebruikt geen richtingaanwijzers op rotondes, waardoor die cowboy (letterlijk) in zijn E30 in de veronderstelling was dat ik de rotonde ging verlaten. Niet dus. Ik gaf geen richting aan, maar ik bleef dan ook op de rotonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk BerichtenAhja, jammer voor die E30. Was het een mooi exemplaar?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenEn Daxter zal de sfeer nog wat dieper onder nul doen gaan. Daxter heeft vandaag zijn PSA rommel tegen een E30 geparkeerdOorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDat is wat er gebeurt met mensen die denken dat ze voorrang van rechts hebben op een rotonde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichtenbedankt, op de vraagbaak heeft de delco een ronde vorm maar adhv een foto op het internet is het gelukt de nummers van de kabels af te lezen. hij start terug als nieuw :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk BerichtenEn ik las eerst dat je je eigen cabrio had verbouwd met je psabiel.
Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichtenhij start terug als nieuw :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichtenbedankt, op de vraagbaak heeft de delco een ronde vorm maar adhv een foto op het internet is het gelukt de nummers van de kabels af te lezen. hij start terug als nieuw :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenDat is wat er gebeurt met mensen die denken dat ze voorrang van rechts hebben op een rotonde
Was er veel schade? (aan jouw auto en zijn E30)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEn hoe is het afgelopen?
Was er veel schade? (aan jouw auto en zijn E30)
Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk BerichtenBen iets te lui om alle 3 de topics door te lezen (als ik eens tijd heb wie weet )
Wat zijn de pijnpunten van 325i qua motor, over het chasis heb ik al voldoende gelezen.
grtz
Pijnpunten bij een E30? Die zijn er niet. Soms loopt er wat water binnen, of roest hij weg onder je kont but hey, 't is een oude kar hè. Waag dus vooral niet negatief te zijn of je wordt geband!
Comment
-
Daxter komt nog eens in dit topic kijken, hupla, weg sfeer!
Comment
Comment