Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door benzfreak Bekijk Berichten
    Uit het Classic BMW lovers topic.

Fak
    Mooie photoshop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichten
      hallo,
      Ik heb een probleem met mn e30. Weet iemand de volgorde van de bougiekabels op de delco? Alvast bedankt voor jullie reactie.
      [ATTACH]85768[/ATTACH]
      Autoforum modus ON

Wilde is stoppen met te zagen over de slechte kanten aan uw kar. Dat topic hier is een ode aan hoe machtig een E30 wel is. Maak anders een eigen topic aan en ga daar wat zagen.

Autoforum modus OFF

Nee joh, sorry, kon het niet laten. Weet je wat, bij PSG gaan ze je zeker kunnen helpen!

Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk Berichten
      Mooie photoshop.
      Hupla, weg sfeer...

En Daxter zal de sfeer nog wat dieper onder nul doen gaan. Daxter heeft vandaag zijn PSA rommel tegen een E30 geparkeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        En Daxter zal de sfeer nog wat dieper onder nul doen gaan. Daxter heeft vandaag zijn PSA rommel tegen een E30 geparkeerd
        Serieus? Hoeda? Of wil ik het ni weten?

Comment

hallo,
          Ik heb een probleem met mn e30. Weet iemand de volgorde van de bougiekabels op de delco? Alvast bedankt voor jullie reactie.
          [ATTACH]85768[/ATTACH]

een vraagbaak voor de e30

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
            Serieus? Hoeda? Of wil ik het ni weten?
            Dat is wat er gebeurt met mensen die denken dat ze voorrang van rechts hebben op een rotonde
            90% van de bevolking gebruikt geen richtingaanwijzers op rotondes, waardoor die cowboy (letterlijk) in zijn E30 in de veronderstelling was dat ik de rotonde ging verlaten. Niet dus. Ik gaf geen richting aan, maar ik bleef dan ook op de rotonde
            Last edited by ; 08/02/2012, 16:04.

Comment

• Misschien dacht hij dat je ging driften ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                Misschien dacht hij dat je ging driften ofzo
                Neen, dat doe ik op snelwegen wanneer plots iedereen begint te remmen op ijs. Eerlijkheidshalve moet ik wel toegeven dat ik m'n mails was aan't lezen op een veel te kleine pocketpc.
                De achterkant van die camionette was mij aan't inhalen terwijl ik langs 2 auto's schoof. Daar heb'k effe chance gehad

Comment

Dat is wat er gebeurt met mensen die denken dat ze voorrang van rechts hebben op een rotonde
                  90% van de bevolking gebruikt geen richtingaanwijzers op rotondes, waardoor die cowboy (letterlijk) in zijn E30 in de veronderstelling was dat ik de rotonde ging verlaten. Niet dus. Ik gaf geen richting aan, maar ik bleef dan ook op de rotonde
                  Ahja, jammer voor die E30. Was het een mooi exemplaar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                    Ahja, jammer voor die E30. Was het een mooi exemplaar?
                    Afgeleefde zwarte 316i.

Comment

Afgeleefde zwarte 316i.
                      Blijft een E30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        En ik las eerst dat je je eigen cabrio had verbouwd met je psabiel.

Comment

• bedankt, op de vraagbaak heeft de delco een ronde vorm maar adhv een foto op het internet is het gelukt de nummers van de kabels af te lezen. hij start terug als nieuw :-)

Comment

bedankt, op de vraagbaak heeft de delco een ronde vorm maar adhv een foto op het internet is het gelukt de nummers van de kabels af te lezen. hij start terug als nieuw :-)
                            goed nieuws

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
                              En ik las eerst dat je je eigen cabrio had verbouwd met je psabiel.
                              Dat doet mijn madam door 's ochtens en 's avonds de deur van de CLK hard en onvoorzichtig tegen te gooien tegen dat Beiers stuk ongeluk

Oorspronkelijk geplaatst door sierraloz Bekijk Berichten
                              hij start terug als nieuw :-)
                              Hupla, weg sfeer.

Comment

bedankt, op de vraagbaak heeft de delco een ronde vorm maar adhv een foto op het internet is het gelukt de nummers van de kabels af te lezen. hij start terug als nieuw :-)
                                mijn goede daad voor vandaag is alweer verricht

Comment

En hoe is het afgelopen?

Was er veel schade? (aan jouw auto en zijn E30)

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ben iets te lui om alle 3 de topics door te lezen (als ik eens tijd heb wie weet )

Wat zijn de pijnpunten van 325i qua motor, over het chasis heb ik al voldoende gelezen.

grtz

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                      En hoe is het afgelopen?

Was er veel schade? (aan jouw auto en zijn E30)
                                      Ter hoogte van de achterdeur toch deftig getikt

Oorspronkelijk geplaatst door wiely Bekijk Berichten
                                      Ben iets te lui om alle 3 de topics door te lezen (als ik eens tijd heb wie weet )

Wat zijn de pijnpunten van 325i qua motor, over het chasis heb ik al voldoende gelezen.

grtz

Pijnpunten bij een E30? Die zijn er niet. Soms loopt er wat water binnen, of roest hij weg onder je kont but hey, 't is een oude kar hè. Waag dus vooral niet negatief te zijn of je wordt geband!

Comment

• Daxter komt nog eens in dit topic kijken, hupla, weg sfeer!

BMW E30 318iS '89
                                        BMW E28 520i '84
                                        BMW E34 535i '88

Comment

• Was er hier eigenlijk sfeer?

Comment

Working...
                                          X