Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
(En als het waar is, krijgt die z'n prijs hoe dan ook niet)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Straks gaat ie nog denken dat dat BMW cabrio wrak van hem nog iets waard is.
Tgoh, ik heb er genoeg miserie mee gehad en nu staat hij daar. Hij staat er goed en hij zal er nog even staan. Wat dat spel nog waard is, boeit mij eerlijk gezegd niet. Niemand wilt het hebben, dus veel waarde zal het dan wel niet hebben
Maar kunnen we het wel positief houden, 't is hier een topic om vol lof over de E30 te praten
Ooit wou er iemand 4k voor geven toen hij nog reed.
En voor alle duidelijkheid: hij wordt echt niet verkocht hoor. Hij stond te koop toen, ik wou hem laten keuren en dat lek nog laten maken. Niemand had interesse en op de 2dehandssites vonden ze 4k te veel terwijl er het dubbele in zit.
Als ik er nu niet mee kan rijden, zal niemand er mee rijden, en al zeker niet voor een paar schamele honderd euro's. Dan laat ik hem écht liever wegroesten.
Voor de geïntresserden.
Was het Ian niet die nog een sportinterieur zocht?
Nice, enkel jammer van de schade aan de achterbank.
Zou ik een bod van €250 doen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ooit wou er iemand 4k voor geven toen hij nog reed.
En voor alle duidelijkheid: hij wordt echt niet verkocht hoor. Hij stond te koop toen, ik wou hem laten keuren en dat lek nog laten maken. Niemand had interesse en op de 2dehandssites vonden ze 4k te veel terwijl er het dubbele in zit.
Als ik er nu niet mee kan rijden, zal niemand er mee rijden, en al zeker niet voor een paar schamele honderd euro's. Dan laat ik hem écht liever wegroesten.
Voor de geïntresserden.
Was het Ian niet die nog een sportinterieur zocht?
Best prijzig je zeteltjes :/
Voor die prijs heb ik een volledig leder interieur van nen 190 laten gaan, incl deurkartons uit een auto met maar 110K km dus in perfecte staat. Was wel zeer snel weg
Vandaag nog eens wa redelijk wat kilometers afgehaspeld met de e30. Als hij goed warm had nog eens de sporen gegeven. En ik word plots ingehaald door een vol optrekkende e92 m3. Liefhebbers (l)
Comment