Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Woensdag om de 'nieuwe' alternator en dan gaat het ding normaal al moeten lopen. Effe afwachten of die kachel van Lennerd te koop is, anders moet'k eentje zoeken. Op eBay staat een complete voor 69 euro excl. verzending.
Iemand enig idee wat een degelijke lpg-installatie kost?
Plan was die auto weg te doen en een 330d te kopen. Had een mooie E46 touring gezien voor 6200. Gezien het waardeverlies dat'k dan neem op die E30 en die E46 zou kopen, kan ik misschien LPG overwegen. Als de kar dan blijft werken, kan ik alsnog goedkoop pendelen en 'k heb nog altijd een cabrio
Waarom zou het de alternator zijn eigenlijk? Ik heb vandaag nog bij een kameraad gestaan die een blok heeft laten draaien zonder alternator. De alternator levert dan ook enkel stroom aan uw accesoires en batterij.
Je had beter de bougies eens gecontroleerd of de bougiekabels. Misschien vonkt hij gewoon niet.
Waarom zou het de alternator zijn eigenlijk? Ik heb vandaag nog bij een kameraad gestaan die een blok heeft laten draaien zonder alternator. De alternator levert dan ook enkel stroom aan uw accesoires en batterij.
Je had beter de bougies eens gecontroleerd of de bougiekabels. Misschien vonkt hij gewoon niet.
Een auto starten met volledig platte batterij gaat moeilijk , ook al gebruik je startkabels. Het feit dat hij nog draaide voor dat daxter hem aflegde wijst erop dat de motor wel Oke is. De alternator zal het wss laten afweten en de batterij zal leeg getrokken zijn door zijn lichten.
Een auto starten met volledig platte batterij gaat moeilijk , ook al gebruik je startkabels. Het feit dat hij nog draaide voor dat daxter hem aflegde wijst erop dat de motor wel Oke is. De alternator zal het wss laten afweten en de batterij zal leeg getrokken zijn door zijn lichten.
Je verbruikt zo-ie-zo stroom hé : het is een benzine : een bougie die vonkt trekt stroom
2300 euro voor een lpgtank ipv reservewiel en de vuldop zit naast de benzinedop. Lijkt mij schappelijk, toch?
Denk dat dat zowat de prijs is?
Voor mij is dat duur (student), voor jou wellicht minder.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Morgen om de alternator, verwarming is al besteld dus ik verwacht die in de loop van volgende week. Einde maart hoop ik dan alles gemonteerd en werkende te hebben. Lijkt mij niet onlogisch dat'k daaraan denk aan huidige benzineprijzen.
Ik ben in elk geval niet den enige dat altijd zit te neuten
Een maat van mij laat ook een tank installeren bij Van Menen, mag in juni de tank laten installeren. Bij goede inbouwers kan de wachttijd een tijd duren.
Een maat van mij laat ook een tank installeren bij Van Menen, mag in juni de tank laten installeren. Bij goede inbouwers kan de wachttijd een tijd duren.
Dan moet DenDuvel zich al geen zorgen maken dat hij niet zou klaar geraken
Trouwens wat is er mis met even prijs vragen? Ik heb ook al een aantal bandencentrales, lakkerijen etc gemaild voor velgen te spuiten of rechten. Dat ga ik niet eens laten doen heb ik nu besloten. Dit weekend ook nog een revisiebedrijf gemaild, dat staat waarschijnlijk wel effectief op de planning.
Trouwens wat is er mis met even prijs vragen? Ik heb ook al een aantal bandencentrales, lakkerijen etc gemaild voor velgen te spuiten of rechten. Dat ga ik niet eens laten doen heb ik nu besloten. Dit weekend ook nog een revisiebedrijf gemaild, dat staat waarschijnlijk wel effectief op de planning.
Zo is dat
Zojuist 70 eurootjes overgeschreven. Die éne wou niet verzenden naar Belgien. Andere gevonden, ook in orde, en was 70 incl verzending. Die andere was 69 excl verzending.
Hopen dat het goed komt
Comment