Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Ik weet niet wat gij leuk en gezellig vindt, maar wat liggen kloten aan dien auto terwijl ik zwarte randjes onder m'n nagels krijg, vind ik NIET leuk
    Hey, het zwart is er net af van vorige week zaterdag. En dit weekend ga ik met 2K-verf werken : witte handen voor een weekje!

Ik wil als ingenieur tonen dat ik ook met mijn handen kan werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
      Hey, het zwart is er net af van vorige week zaterdag. En dit weekend ga ik met 2K-verf werken : witte handen voor een weekje!

Ik wil als ingenieur tonen dat ik ook met mijn handen kan werken
      In alle geval, de aarding was het niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gewoon ik Bekijk Berichten
        Het kan, let wel het kan. Lijkt mij eerder een combo van beiden te zijn
        Koopt u een lader : met 50 euro's heb je een lader en druppellader in één bij Auto5.
        Ik had daar regelmatig last van, zo'n verroeste massakabel. Opnieuw afschuren en hij starte weer direct. Bij mij was dat van de batterijbak naar het kleppendeksel.

Comment

• Trouwens aarding? We spreken toch allemaal over de massa, negatieve pool he?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Trouwens aarding? We spreken toch allemaal over de massa, negatieve pool he?
            Bij mij staat dat ding waar je de veerpootbrug zou plaatsen, dat toch hè? Die negatieve pool dat gewoon op't koetswerk staat?

Comment

• Ja maar der zijn nog kabels die van uw blok naar uw koetswerk gaan.

Comment

Ja maar der zijn nog kabels die van uw blok naar uw koetswerk gaan.
                Maar niet van de negatieve pool?

Comment

• Blijkbaar 2 van de negatieve pool.

De man van wie de alternator komt:

Oorspronkelijk geplaatst door IvoG
                  Zijn de massakabels nog in orde.
                  De eerste bovenaan van carrosserie naar de batterij en dan 1 onderaan (dacht aan de zijde van bestuurder) tussen het motorblok en chassis (beide bruine kleur).
                  Best wel starten met batterij ertussen.
                  Wel een paar minuten gewoon aan de kabels hangen vooraleer ge probeert te starten.
                  Zodoende als de batterij volledig leeg, deze eerst wat wordt geladen.
                  Best kabels nemen voor het starten van een diesel. Zelfs dikke kabels gaan stuk.
                  Morgen zijn tips ne keer toepassen.

Comment

• Uw heel koestwerk is de min-pool. Dat zie je ook want de min van de batterij hangt via een kabel aan de veerpoot. De motor maakt via massakabels contact met het koetswerk. bij mij via het carter en het kleppendeksel

Comment

Uw heel koestwerk is de min-pool. Dat zie je ook want de min van de batterij hangt via een kabel aan de veerpoot. De motor maakt via massakabels contact met het koetswerk. bij mij via het carter en het kleppendeksel
                      Ik ken daar allemaal de botten van hè. Ik ken alleen maar iets van fmcg in een retailomgeving

Comment

• Daxter koop u ne oplader man!
                        K heb enkele weken exact hetzelfde geluid gehad als u. Starter deed enkel 'TAK TAK TAK TAK TAK' (vrij snel op elkaar, klinkt echt ongezond zelfs).
                        Batterij nachtje opgeladen en volgende ochtend gewoon kunnen starten.

Ge moogt de oplader hier altijd komen halen als ge €50 teveel vindt.

EDIT: 'Gisteren avond was het een spannend moment toen ik de auto weer terug probeerde te starten.
                        Vol spanning draaide ik de sleutel om.. nix! Nog eens en weer sloeg de motor niet aan, startmotor deed het wel. En na nog een paar keren proberen maakte de startmotor een vreemd geluid, iets gelijk 'TRRRR'.'

Dus batterij was leeggetrokken en daarna maakte mijn startmotor dat gekke geluid.
                        Last edited by philippe6; 14/03/2012, 20:14.

BMW E30 318iS '89
                        BMW E28 520i '84
                        BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                          Daxter koop u ne oplader man!
                          K heb enkele weken exact hetzelfde geluid gehad als u. Starter deed enkel 'TAK TAK TAK TAK TAK' (vrij snel op elkaar, klinkt echt ongezond zelfs).
                          Batterij nachtje opgeladen en volgende ochtend gewoon kunnen starten.

Ge moogt de oplader hier altijd komen halen als ge €50 teveel vindt.

EDIT: 'Gisteren avond was het een spannend moment toen ik de auto weer terug probeerde te starten.
                          Vol spanning draaide ik de sleutel om.. nix! Nog eens en weer sloeg de motor niet aan, startmotor deed het wel. En na nog een paar keren proberen maakte de startmotor een vreemd geluid, iets gelijk 'TRRRR'.'

Dus batterij was leeggetrokken en daarna maakte mijn startmotor dat gekke geluid.
                          Bwoah weet ge, die 50 euro is't probleem zo niet. Ben het wat beu er geld aan te hangen dat voor niets is.
                          En dat snel opvolgend getik dat jij bedoelt, ik weet wat je bedoelt. Da's gewoon een lege batterij.
                          Bij mij is het klik*1secondepauze*klik*1secondepauze*klik*2second enpauze*klik*dood.

EDIT: wat een conversatie TAK TAK TAK TRRRRRRR klik klik klik ^^

Comment

• Iemand op E30 zegt dat als die kabel van batterij naar koetswerk niet optimaal verbonden is, dat ge niets hebt: geen lichtjes, radio, ...

Bij mij brand het lampje aan de spiegel als ik m'n deur open, centrale vergrendeling werkt en de lampjes die achter de knoppen zitten van't dashboard gaan ook branden bij het opzetten van het contact.

Ik zal mijn hoop dus maar al opbergen dat het aan die massakabel ligt.

Comment

• Vandaag gezien:

318is

Toen was ik bij een klant en op't einde van de straat stond deze:

Om de hoek van de bovenstaande 5 zag ik dit:

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Daar staan mooie dingen!

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                        En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• wow nice spot :o

Comment

Working...
                                          X