Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
    Vanwaar die Franse platen eigenlijk?
    Omdat da goeiekoper zal zijn zekers? Ik kan nu tenminste naar links blijven pinken op't linkervak zonder dat iemand het mij kwalijk neemt, want die Fransozen doen dat toch allemaal
    Ik weet wel dat ze me al aan de kant hebben gezet. Voor mij stond toen een Nederlander, een Pool en achter mij een Duitser. Was dus een gerichte actie op buitenlanders voor openstaande boetes cash te ontvangen. Toen is mijn holletje toch vacuum aan de zetel getrokken, maar alles was in orde zei meneer de agent

Die flik eerst: "bonjour monsieur"
    Daxter: "jommor, ik klappekik gewoen vloms zenne"

Last edited by ; 16/03/2012, 18:24.

Comment

• kzal morgen eens kijken of ik nog een starter heb liggen
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
        kzal morgen eens kijken of ik nog een starter heb liggen
        't Is zelfs al niet zeker of het de starter wel is. Men spreekt van een kabelbreuk.
        Normaal zou ik het morgen uitmeten, maar mijn stiefvader komt morgen onze kachel plaatsen en een nieuwe schouw installeren zodus zal de E30 overschieten.

Comment

• Vandaag bij het afbreken van de schoorsteen om de haard te installeren, is er wat steengeruis naar onder gevallen. Raad ne keer welke auto eronder stond omdat ik hem niet kon verzetten.
          2 keer toch een aanzienlijke kap in de lak, volledig erdoor

Comment

• geen geluk

achja, de auto was al niet meer in showroom staat dus gewoon raggen en niet op die kleine dingen kijken. Bij mij is er ook een groot stuk lak af bij de motorkap, plakband erover, opgelost

Comment

• Sehr geehrte Damen und Herren,

ein Paket ist auf dem Weg zu Ihnen.

Der Absender lautet:
              Dennis Schäfer
              Rotenmeer 3
              25554 Dammfleth

Comment

• Gisteren tot in Euroshop StNiklaas geraakt en een multimeter gekocht.
                Effe gegoogled op internet hoe je dat moet instellen, maar ver kom ik er toch niet mee. Er verschijnt enkel 0.00 en 0.01, zowel op de Doblo als de E30. Je moet dat spel toch instellen op Volt, DC van gelijkspanning, die fichekes in de juiste gaatjes steken zoals voorgeschreven in de gebruikshandleiding en dan op 20 zetten omdat een auto 12V is?

Buiten het feit dat de centrale vergrendeling nog maar voor de helft werkt (je sluit hem, passagiersdeur gaat toe, koffer gaat toe, en ook onmiddellijk weer open) wilt de bestuurdersdeur niet toe. En dan bedoel ik niet op slot, want dat was al langer. Ik moest hem altijd op slot doen op de koffer of de bestuurdersdeur wou niet op slot. Nu wilt die deur ook al niet meer in het slot gaan. Ik smijt ze dus toe, en ze komt gewoon weer open.

EDIT: of misschien wilt zo'n lage waarde als 0.01 zeggen dat alles oké is en moet ik andere dingen beginnen meten? Da's toch de enige reden denk ik waarom de Doblo ook 0.01 geeft?
                Last edited by ; 19/03/2012, 11:19.

Comment

• Ik weet niet wat je probeert te meten, maar je doet duidelijk iets verkeerd.
                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                    Ik weet niet wat je probeert te meten, maar je doet duidelijk iets verkeerd.
                    zoals soundstorm zie, eerst de batterij en zo verder zoeken. Ik heb precies gevolgd wat er in't boekske van die multimeter staat en er blijft 0.00 komen.
                    Zo gaat het allemaal nog eeuwen duren hoor

't Is godverdomme cabrio weer, grr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      zoals soundstorm zie, eerst de batterij en zo verder zoeken. Ik heb precies gevolgd wat er in't boekske van die multimeter staat en er blijft 0.00 komen.
                      Zo gaat het allemaal nog eeuwen duren hoor

't Is godverdomme cabrio weer, grr
                      koopt u terug ne moto

Comment

• Meet eens een gewoon batterij van 1,5V

Comment

• Impressie van M-parallel op E30:

jammer dat die niet in 17" bestaan... Wat een velgen!!
                          edit: denk dat het design best goed bij E30 zou passen
                          Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                            koopt u terug ne moto
                            Is mijn gedachten al gekruist...

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Meet eens een gewoon batterij van 1,5V
                            Nu ligt dat metertje beneden en ik zit boven. Straks. Misschien.

Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                            Impressie van M-parallel op E30:

jammer dat die niet in 17" bestaan... Wat een velgen!!
                            edit: denk dat het design best goed bij E30 zou passen
                            Lekker! Da's al beter geslaagd dan dat mayo-velgenexperimentje

Comment

• http://www.autoleitner.nl/automobiel...-metallic.html

Comment

Prijs is er ook naar

Comment

• Damn die touring is dik !

Mijn buurman kwam derjuist zeggen dat ik echt dom ben dat'k met die multimeter bezig was.
                                  "Het feit dat ge die klik hoort, is een teken dat er stroom is, dus dat kan niet 't probleem zijn", aldus den Theo Goossens

Comment

• heb je de klem van de - van de startkabels op de motorblok genepen?

meestal zit daar 't probleem(mijne wou ook niet starten, klem rechtstreeks op motorblok genepen en 't spel startte, kabeltje tussen koets en moter erbij en probleem opgelost
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                                      heb je de klem van de - van de startkabels op de motorblok genepen?

meestal zit daar 't probleem(mijne wou ook niet starten, klem rechtstreeks op motorblok genepen en 't spel startte, kabeltje tussen koets en moter erbij en probleem opgelost
                                      Wie weet. Misschien kijk ik straks effe want 'k ga de clk nog wassen, al hoop ik er al niet meer op dat het zoiets simpel zal zijn...

Comment

• Jochei, verwarmingsunit is binnen. Nu kan het gekloot pas écht beginnen

Comment

Prachtige kleur

Eigenlijk is zo'n Touring ideaal voor mij. Maar dan zou ik me eerder een E34 kopen.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Working...
                                          X