Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
    kzal morgen eens kijken of ik nog een starter heb liggen
    heb er ene liggen van een M20,als je 'm wil: let me know
    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

heb er ene liggen van een M20,als je 'm wil: let me know
      Zeg maar wat het moet kosten en dan kom ik er eens om.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
        Zeg maar wat het moet kosten en dan kom ik er eens om.
        25€ en tis de jouwe
        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

25€ en tis de jouwe
          Deal !

Comment

• Morgen gaat mijn pa de e30 terug halen.

Hij loopt terug heel schoon zegt mijn pa, hij is vandaag even gaan kijken in de garage. De chocke werkte niet meer, CO was te hoog en dus liep hij te rijk. Dat is allemaal verholpen en blijkbaar stond de vooronsteking ook verkeerd. De verlaging zit er onder, papieren in orde. Nu nog wachten op het papier van goca. Dan heeft hij ook nagekeken waarom mijn batterij leegloopt en de oorzaak zou mijn tellerunit zijn. Ik heb er nog 2 liggen thuis dus dat wordt even wissellen en hopen dat het opgelost is. Normaal zou de toerenteller en watertemperatuurmeter dan ook moeten werken. Kostprijs, een goeie 250€. Jammer dat ik dat geld nog in de huidige carburator steek want ik wil zo snel mogelijk met mijn dubbel carbu's rijden maar die moeten ook afgesteld worden wat ook weer geld kost... Nog een positief punt is dat de garage kennis van oude wagens heeft. Het is niet evidient een bekwaam persoon te vinden die vandaag nog met carburators overweg kan.

De prul is bijna achter de rug, eindelijk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Morgen gaat mijn pa de e30 terug halen.

Hij loopt terug heel schoon zegt mijn pa, hij is vandaag even gaan kijken in de garage. De chocke werkte niet meer, CO was te hoog en dus liep hij te rijk. Dat is allemaal verholpen en blijkbaar stond de vooronsteking ook verkeerd. De verlaging zit er onder, papieren in orde. Nu nog wachten op het papier van goca. Dan heeft hij ook nagekeken waarom mijn batterij leegloopt en de oorzaak zou mijn tellerunit zijn. Ik heb er nog 2 liggen thuis dus dat wordt even wissellen en hopen dat het opgelost is. Normaal zou de toerenteller en watertemperatuurmeter dan ook moeten werken. Kostprijs, een goeie 250€. Jammer dat ik dat geld nog in de huidige carburator steek want ik wil zo snel mogelijk met mijn dubbel carbu's rijden maar die moeten ook afgesteld worden wat ook weer geld kost... Nog een positief punt is dat de garage kennis van oude wagens heeft. Het is niet evidient een bekwaam persoon te vinden die vandaag nog met carburators overweg kan.

De prul is bijna achter de rug, eindelijk!
              Wacht maar eens af, binnen 5 jaar zeg ik dat ook

Comment

• Sorry, we couldn’t find that page

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk Berichten
                  Bert uw videoke is private! :/

Comment

• Zojuist 2 jonge kerels komen aanbellen om te vragen of die cabrio niet te koop was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                      Zojuist 2 jonge kerels komen aanbellen om te vragen of die cabrio niet te koop was
                      Ge hebt toch ja gezegd he? €2500 meeneemprijs.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

Trouwens wat is er mis met even prijs vragen? Ik heb ook al een aantal bandencentrales, lakkerijen etc gemaild voor velgen te spuiten of rechten. Dat ga ik niet eens laten doen heb ik nu besloten. Dit weekend ook nog een revisiebedrijf gemaild, dat staat waarschijnlijk wel effectief op de planning.
                          same, rondhoren is de vraag en dan pas bslissen of je het gaat doen :p

bij mij was het 132€ en 125€ per velg om te laten spuiten...

Comment

• Tjoenink en wat een slecht geschreven advertentie. de sticker op de achterruit verklaard waarom..

Comment

• Dikke velgen.. 4-deurs Margi achterlichten vervangen door normale, gewone koplampen en chromen grille en kar ziet er al heel wat beter uit. Maar bieden vanaf 5500 eur...

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              Tjoenink en wat een slecht geschreven advertentie. de sticker op de achterruit verklaard waarom..
                              Google Translate Frans?

Edit: Lol, 't is van een Turk blijkbaar (aan Turks vlaggetje bij nummerplaat te zien)

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                                Ge hebt toch ja gezegd he? €2500 meeneemprijs.
                                Zeer vreemd, er is vandaag weer iemand komen aanbellen met dezelfde vraag. Maryam heeft mijn gsm-nummer gegeven aan die man.

Comment

Tjoenink en wat een slecht geschreven advertentie. de sticker op de achterruit verklaard waarom..
                                  VerklaarT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                    VerklaarT
                                    Ging hem er ook op wijzen. Er bestaat geen grotere fail dan taalfouten aan te kaarten en er dan zelf te maken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Edit: Lol, 't is van een Turk blijkbaar (aan Turks vlaggetje bij nummerplaat te zien)
                                      De grote Emirdagli sticker op de achterruit deed geen belletje rinkelen?

Comment

• De Gentse connectie en forumvriendelijkheid gaat toch niet hand in hand

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten
                                          De grote Emirdagli sticker op de achterruit deed geen belletje rinkelen?
                                          Deed de foute tjoening + E30 geen belletje rinkelen?

Comment

Working...
                                          X