Oorspronkelijk geplaatst door Philken
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenheb er ene liggen van een M20,als je 'm wil: let me know
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZeg maar wat het moet kosten en dan kom ik er eens om.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
-
Morgen gaat mijn pa de e30 terug halen.
Hij loopt terug heel schoon zegt mijn pa, hij is vandaag even gaan kijken in de garage. De chocke werkte niet meer, CO was te hoog en dus liep hij te rijk. Dat is allemaal verholpen en blijkbaar stond de vooronsteking ook verkeerd. De verlaging zit er onder, papieren in orde. Nu nog wachten op het papier van goca. Dan heeft hij ook nagekeken waarom mijn batterij leegloopt en de oorzaak zou mijn tellerunit zijn. Ik heb er nog 2 liggen thuis dus dat wordt even wissellen en hopen dat het opgelost is. Normaal zou de toerenteller en watertemperatuurmeter dan ook moeten werken. Kostprijs, een goeie 250€. Jammer dat ik dat geld nog in de huidige carburator steek want ik wil zo snel mogelijk met mijn dubbel carbu's rijden maar die moeten ook afgesteld worden wat ook weer geld kost... Nog een positief punt is dat de garage kennis van oude wagens heeft. Het is niet evidient een bekwaam persoon te vinden die vandaag nog met carburators overweg kan.
De prul is bijna achter de rug, eindelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenMorgen gaat mijn pa de e30 terug halen.
Hij loopt terug heel schoon zegt mijn pa, hij is vandaag even gaan kijken in de garage. De chocke werkte niet meer, CO was te hoog en dus liep hij te rijk. Dat is allemaal verholpen en blijkbaar stond de vooronsteking ook verkeerd. De verlaging zit er onder, papieren in orde. Nu nog wachten op het papier van goca. Dan heeft hij ook nagekeken waarom mijn batterij leegloopt en de oorzaak zou mijn tellerunit zijn. Ik heb er nog 2 liggen thuis dus dat wordt even wissellen en hopen dat het opgelost is. Normaal zou de toerenteller en watertemperatuurmeter dan ook moeten werken. Kostprijs, een goeie 250€. Jammer dat ik dat geld nog in de huidige carburator steek want ik wil zo snel mogelijk met mijn dubbel carbu's rijden maar die moeten ook afgesteld worden wat ook weer geld kost... Nog een positief punt is dat de garage kennis van oude wagens heeft. Het is niet evidient een bekwaam persoon te vinden die vandaag nog met carburators overweg kan.
De prul is bijna achter de rug, eindelijk!
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenZojuist 2 jonge kerels komen aanbellen om te vragen of die cabrio niet te koop was
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTrouwens wat is er mis met even prijs vragen? Ik heb ook al een aantal bandencentrales, lakkerijen etc gemaild voor velgen te spuiten of rechten. Dat ga ik niet eens laten doen heb ik nu besloten. Dit weekend ook nog een revisiebedrijf gemaild, dat staat waarschijnlijk wel effectief op de planning.
bij mij was het 132€ en 125€ per velg om te laten spuiten...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTjoenink en wat een slecht geschreven advertentie. de sticker op de achterruit verklaard waarom..
Edit: Lol, 't is van een Turk blijkbaar (aan Turks vlaggetje bij nummerplaat te zien)
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenGe hebt toch ja gezegd he? €2500 meeneemprijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTjoenink en wat een slecht geschreven advertentie. de sticker op de achterruit verklaard waarom..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenVerklaarT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
Edit: Lol, 't is van een Turk blijkbaar (aan Turks vlaggetje bij nummerplaat te zien)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDe grote Emirdagli sticker op de achterruit deed geen belletje rinkelen?
Comment
Comment