Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDan kan je nog erger gaan veralgemenen hè. Deed BMW geen belletje rinkelen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenNeen, dan zouden we eerder aan mercedes moeten denken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDie bmw rijdt toch niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenDe grote Emirdagli sticker op de achterruit deed geen belletje rinkelen?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk BerichtenGing hem er ook op wijzen. Er bestaat geen grotere fail dan taalfouten aan te kaarten en er dan zelf te maken.
Anyway, ik wou daarnet de short shifter installeren maar het is niet gelukt Ik kreeg de pook gewoon niet uit zijn behuizing. Die rubber rond de pook kon ik er ook niet aftrekken want er zat nog een stekker doorheen. Volgende week nogmaals proberen als ik een nuttige tip kan krijgen op e30.be. Dan alles maar terug vastgezet.
De factuur van de garage heb ik ook ontvangen. Plaatsen van de veren en het uitlijnen kwam op 150€. Het afstellen van de carburator en de lichten kostte 60€. Valt nog wel mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIedere zichzelfrespecterende moslim rijdt met Duits. Volgens mij is dat zelfs een vers in de Koran ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beau Bekijk Berichten95% van de Turken in België zijn afkomstig of hebben hun roots uit/in Emirdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIs een E30 altijd zo scheef vanbinnen
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ordem Bekijk BerichtenWat is er dan zo slecht aan die stad ?
Comment
-
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Last edited by Atenza; 03/04/2012, 16:53.mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter