Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Philken, zijn dat Daxter's Pina's?

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    Die mens heeft duidelijk geen smaak, de Juke bevestigd dat nogmaals
    Duidelijk! Wel niet zo duur voor een cab, als die in goeie staat is.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Philken, zijn dat Daxter's Pina's?

Neen, zijn andere(van Samuel, Dax wou de zijne nog bijhouden
      (alhoewel ik nog zo'n setje kan gebruiken)
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• ik zie dat ze goed gebruikt zijn

Comment

• Kan je ook zo kapjes op de voorste wielbogen plaatsen? Zou echt vet zijn.
          Waar koop je ze of is dit zelfgemaakt? Een kameraad van mij zou dat ook willen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
            Philken, zijn dat Daxter's Pina's?

Duidelijk! Wel niet zo duur voor een cab, als die in goeie staat is.

als ge die nu de-tuned, edde toch een zalige 325i voor een schappelijke prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Kan je ook zo kapjes op de voorste wielbogen plaatsen? Zou echt vet zijn.
              Waar koop je ze of is dit zelfgemaakt? Een kameraad van mij zou dat ook willen.

heb ik in de GB gekocht('t land hé) kzal eens de topic opzoeken op retro rides
              mijn autootjes:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                heb ik in de GB gekocht('t land hé) kzal eens de topic opzoeken op retro rides

FOUNDED

ik heb de smalle genomen
                mijn autootjes:

Comment

• ik begin te overwegen om mijn e30 cabrio te verkopen. Ik ben momenteel geen student meer en moet veel de baan op, vandaar dat ik het spijtig vind om hiermee vele km's af te leggen. De wagen heeft er nu 164.000km... Ik zet hem nog nie op internet omdat ik nog steeds twijfel ! indien iemand vragen heeft mag hij me zeker een mailtje sturen.

Comment

• Men E30 juist gaan keuren voor verkoop. Volledig blanco gekeurd. Wat een kar toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                      ik begin te overwegen om mijn e30 cabrio te verkopen. Ik ben momenteel geen student meer en moet veel de baan op, vandaar dat ik het spijtig vind om hiermee vele km's af te leggen. De wagen heeft er nu 164.000km... Ik zet hem nog nie op internet omdat ik nog steeds twijfel ! indien iemand vragen heeft mag hij me zeker een mailtje sturen.
                      En wat zou er in de plaats komen? Een saaie diesel? Gewoon houden en karren met dat ding. (mijn bak heeft 254k)

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Pfff, ik wil er toch nog een E30 bij hoor
                        liefst ook een 320
                        en zo de gele 3 reeks verzamelen ( en het stopt bij de 4 cylinders xD)

Comment

• pfl 316 jonge Je hebt al een 6 cilinder.

Comment

• Minimeet vrijdag, Cabrio-Touring-2deurs-4deurs
                            Last edited by ; 26/03/2012, 20:48.

Comment

• Beste mede forumers,

Aangezien ik de beste maat ben van Maarten, wil ik jullie op de hoogte brengen
                              van wat zich heeft voorgedaan. Gezien Maarten redelijk actief was op dit forum,
                              vind ik dat jullie hier recht op hebben.

Vanaf heden zal "Maarten" niet meer actief zijn op het forum.

Afgelopen zaterdag is het noodlot toegeslagen.
                              Het leven is zwaar voor hem geweest. In die mate dat het "littekens"
                              heeft nagelaten die heel diep zaten en waar weinigen hem mee konden helpen.
                              Ondanks alle moeite van mensen die dicht bij hem stonden.

Vijf jaar geleden ontmoette ik hem per toeval, toen er een Porsche 996 turbo
                              in ons bijzijn voluit optrok. Op zijn en mij reactie afgaande wisten we direct
                              van elkaar dat we op dezelfde golflengte zaten.

Vijf jaar lang heb ik die autopassie met hem kunnen delen.
                              En beter nog, in die vijf jaar zijn we beste vrienden geworden.

Van een ford Fiesta, naar een Subaru justi, naar een e30 320i,
                              naar een e34 520i (m20b20), naar een Volvo 940 2.3 16v en
                              tot slot nog een e34 520i (m50).

Aangezien Maarten zijn leven in het teken stond van alles wat met auto's te maken heeft,
                              zou ik dit op zijn begrafenis willen laten terug komen.
                              Hij was heel zot van OEM Bimmers en classic Bimmers, maar de laatste tijd ook van Volvo's.

Misschien dat er mensen zijn die zich geroepen voelen om op zijn begrafenis aanwezig
                              te zijn met zijn/haar wagen. Ik regel dan wel een apart gezamelijk plekje aan de kerk.

Hij zou dit zo zalig gevonden hebben, daar ben ik vast van overtuigd!!

Bedankt, voor jullie begrip!

(links: ik/rechts: Maarten)

Comment

• Rip Maarten

Ik smijt mijn opvallende velgen van m'n kar en kom op gewoon zilveren bbsen, je kan op me rekenen. Nogmaals echt sterkte eh kerel, moet ook zwaar voor je zijn
                                Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• RIP Maarten
                                  Heel veel sterkte aan familie, vrienden, kennissen...

Waar vind de begrafenis plaats?

Comment

• Innige deelneming en veel sterkte gewenst!

Comment

• RIP Dit komt eerlijk gezegd redelijk hard aan. Als ik de plannen bekeek die hij had met z'n auto's.. Had dit totaal niet verwacht! Maar ik kende hem natuurlijk niet persoonlijk.

Heel veel sterkte gewenst. Door hem had ik mijn E30 316 gevonden. Ik wil evt. ook met mijn E30 naar de begrafenis komen.

E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Innige deelneming, sterkte aan u en de nabestaanden.
                                        Dit is verschieten...

Comment

• had het gisterenavond al gelezen maar wist niet goed hoe te reageren. zoiets zie je nooit aankomen, ook al kende we (of ik) hem niet dat raakt je toch wel ...
                                          indien mogelijk ben ik ook aanwezig met de E30

Comment

Working...
                                          X