Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het is misschien vreemd om nu iets te posten in dit topic... Jullie weten ook allemaal wel waarom...
Maar wist niet direct waar anders ik het kon plaatsen.
Het is misschien vreemd om nu iets te posten in dit topic... Jullie weten ook allemaal wel waarom...
Maar wist niet direct waar anders ik het kon plaatsen.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Goeie prijs? Heb al betere gratis gehad... Moest het nu nog 15" zijn... Maar om 14" te gaan herstellen. Tegen eind van de rit gade goedkoper af zijn met een gewone set 15" ers en daar zal je niet met getrouwd zijn als je ze weer kwijt wil.
Goeie prijs? Heb al betere gratis gehad... Moest het nu nog 15" zijn... Maar om 14" te gaan herstellen. Tegen eind van de rit gade goedkoper af zijn met een gewone set 15" ers en daar zal je niet met getrouwd zijn als je ze weer kwijt wil.
Inderdaad. Staat ziet er erbarmelijk uit en het blijven 14'ers en die zullen nooit zo mooi staan als een setje 15'ers.
De uitvaartplechtigheid van Maarten zal plaatsvinden op zaterdag 31 maart 2012 om 11.00 uur in de Sint-Jozefkerk, Jozef De Veusterstraat, Spoele te Lokeren.
Bedankt allemaal voor jullie steun en bemoedigende woorden. Het doet echt deugd dat er zoveel solidariteit is op het autoforum.
De begrafenis zal, zoals door "Eleonora" vermeldt, plaatsvinden op 31 maart 2012 om 11.00 uur in de Sint-Jozefkerk, Jozef De Veusterstraat, Spoele te Lokeren. (http://maps.google.be/maps?hl=nl&tab=wl)
Aangezien er veel volk verwacht wordt en de kerk niet al te groot is zou het handig zijn om vroeger af te spreken.
De mensen die graag aan de ingang staan (3 plaatsen direct aan de ingang, de rest aan de straatkant achter elkaar, vlak aan de ingang) zouden toch best al tegen9u30 (kleine marge) afspreken in Lokeren.
Misschien nog een leuk idee om erna een groepsritje te doen. Kwestie van het aangename aan het onaangename te koppelen. Zou Maarten ook wel vet gevonden hebben! Maar dat zien jullie maar.
Ik zal er morgen bij zijn.
Misschien een idee om een zwart lint aan elke auto te hangen? Weet wel niet waar ik dit best zou halen.
Of is dit geen goed idee?
Ik zal er morgen bij zijn.
Misschien een idee om een zwart lint aan elke auto te hangen? Weet wel niet waar ik dit best zou halen.
Of is dit geen goed idee?
Bedankt Alexis!
Is wel een goed idee hoor! Ik zal er voor proberen zorgen tegen morgen.
Misschien de personen waarmee Maarten een goeie band had voor de kerk?
Ik zou ook graag meedoen aan de rondrit. Hoe lang zou deze duren? Het is omdat Jonass meerijdt met mij, en hij moet om 17u beginnen met werken.
Zwart lintje wil ik ook wel hangen, maar heb wel geen antenne.
Ga m'n auto ook straks nog wassen voor morgen.
Misschien de personen waarmee Maarten een goeie band had voor de kerk?
Ik zou ook graag meedoen aan de rondrit. Hoe lang zou deze duren? Het is omdat Jonass meerijdt met mij, en hij moet om 17u beginnen met werken.
Zwart lintje wil ik ook wel hangen, maar heb wel geen antenne.
Ga m'n auto ook straks nog wassen voor morgen.
Het plaatsen van de wagens zien we morgen aan de kerk wel. Ik heb nog geen volledig zicht namelijk van wie nu wel of niet komt.
De rondrit is nog niet zeker, maar misschien regelen jullie dat wel na de mis. Ik ga hier niet met mee, aangezien we andere dingen aan ons hoofd zullen hebben (en de e30 die niet rijdt).
Ik kan helaas niet komen, vrees ik. Heb een klein benzinelek in mijn motor dat ik nog niet hebben kunnen fixen, en neem liever geen risico. Had er toch graag bijgeweest!
Hierbij wil ik de forumers nogmaals bedanken voor hun aanwezigheid op Maarten's uitvaart!
Ik denk dat we op geen betere manier afscheid hadden kunnen nemen. Zowel als autoforumers, KSA'ers, familie, vrienden,...
Ik was danig onder de indruk van de rouwstoet naar de begraafplaats. Maarten's laatste ritje en dan nog in Autoforumverband! No words for it!
Hierbij wil ik de forumers nogmaals bedanken voor hun aanwezigheid op Maarten's uitvaart!
Ik denk dat we op geen betere manier afscheid hadden kunnen nemen. Zowel als autoforumers, KSA'ers, familie, vrienden,...
Ik was danig onder de indruk van de rouwstoet naar de begraafplaats. Maarten's laatste ritje en dan nog in Autoforumverband! No words for it!
RIP Makker!
Ik zou mezelf geen betere uitvaartstoet kunnen wensen. Al zouden ze mijn kist wel in een E34 Touring mogen vervoeren.
Ik heb mij op de begrafenis niet kunnen inhouden en beginnen blèten als een klein kind, krijg zelfs alweer tranen in m'n ogen als ik eraan terug denk. Maar dan voel ik me daar schuldig over omdat ik hem niet eens persoonlijk kende.
Comment