Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik zou mijn spiegelkappen en kapjes waar normaal de mistlichten zitten willen wrappen in wit/zwart of geel/zwart blokjes motief. Lijkt me wel tof Meningen?

Comment

• een koopje?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
        Zeer zeker! Motorisch en qua roest weten we nog wel niets natuurlijk. Op het eerste zicht heeft het interieur ook geen scheuren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
          *Ik heb al een IS*
          *Ik heb al een IS*
          *Ik heb al een IS*
          *Ik heb al een IS*
          *Ik heb al een IS*
          *Ik heb al een IS*

Wat zijn E30's toch fotogeniek.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.
          Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
          En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ik heb zo de gewoonte om tijdens mijn werkuren in de auto eens te kijken op internet via het belgacomfon-netwerk. Deze ochtend had ik een berichtje op mijn prikbord op Facebook van Phil met de melding dat de starter al een week achter de E30 op de oprit ligt.
            Had hier ooit eens gezegd voor een sleutelmeeting te organiseren op de Baasrodestraat en blijkbaar is hij dat toch niet vergeten. 't Is dan misschien een redelijk lange straat, maar zoveel E30's staan er nu ook weer niet.
            Top in elk geval

Wel fijn dat 'ie het effe heeft gemeld, anders had dat ding daar nog weken kunnen liggen ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Wat zijn E30's toch fotogeniek.

Echt hè

Comment

• Baasrodestraat ? Dan zijt ge bijnà mijn gebuur ik woon binnen 3 weken in Appels (city éh , pas op )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kennytuning Bekijk Berichten
                  Baasrodestraat ? Dan zijt ge bijnà mijn gebuur ik woon binnen 3 weken in Appels (city éh , pas op )
                  Ik dacht da'k in een gat woonde, awel, Appels is nog tig keer erger. 3 straten groot en als ge daar over het straat wandelt, zie je alle gordijntjes al bewegen. Toffe buren !

Comment

• Tja, t'is ook niet mijn keuze jong!
                    Chance dat het rondpunt mijne "overbuur" is ^^

Comment

• Knappe E30 imo http://www.benl.ebay.be/itm/BMW-E30-...item1c25a4dd17 .

Comment

• heeft tijdj op autoscout gestaan dan was de advertentie verwijderd, blijkbaar nu op ebay MOET weg zeker ^^

Comment

• Staat ook te koop op Kapaza heb ik gezien.

Comment

• Comment

• 318is!

Vergelijk de nummerplaat met die op mijn IS zat toen die nog in NL rond reed!

BMW E30 318iS '89
                              BMW E28 520i '84
                              BMW E34 535i '88

Comment

• Ik zal da wijs bochtje hier eens scherp aansnijden zie

Tweedehands of nieuwe Overige Auto-onderdelen of gratis verkopen? Het meest diverse gebruikte aanbod van België. Eenvoudig, persoonlijk en relevant.

Comment

• Damn. Getuigt wel van lef om die foto's online te zetten. Allez, geen schrik om uitgelachen te worden dus.

Comment

• Jaja rap rijden in de regen altijd leuk éh

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                                      Damn. Getuigt wel van lef om die foto's online te zetten. Allez, geen schrik om uitgelachen te worden dus.

't Zal weer zo'n bimmerboard-boy zijn

Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                      Jaja rap rijden in de regen altijd leuk éh
                                      Als den otto ni van u eige is wel ja
                                      Last edited by ; 11/04/2012, 16:09.

Comment

• Serieuze patat! Vraag mij af wat voor onderdelen je daar nog van kan gebruiken, buiten wat interieur en aanbouwdelen...

Met mijn eerste E30 ook eens een accidentje gehad, gelukkig enkel wat kleine schade toen.
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• auto voor onderdelen
                                          Welke onderdelen?

Comment

Working...
                                          X