Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou mijn spiegelkappen en kapjes waar normaal de mistlichten zitten willen wrappen in wit/zwart of geel/zwart blokjes motief. Lijkt me wel tof Meningen?
*Ik heb al een IS*
*Ik heb al een IS*
*Ik heb al een IS*
*Ik heb al een IS*
*Ik heb al een IS*
*Ik heb al een IS*
Wat zijn E30's toch fotogeniek.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Ik heb zo de gewoonte om tijdens mijn werkuren in de auto eens te kijken op internet via het belgacomfon-netwerk. Deze ochtend had ik een berichtje op mijn prikbord op Facebook van Phil met de melding dat de starter al een week achter de E30 op de oprit ligt.
Had hier ooit eens gezegd voor een sleutelmeeting te organiseren op de Baasrodestraat en blijkbaar is hij dat toch niet vergeten. 't Is dan misschien een redelijk lange straat, maar zoveel E30's staan er nu ook weer niet.
Top in elk geval
Wel fijn dat 'ie het effe heeft gemeld, anders had dat ding daar nog weken kunnen liggen ^^
Baasrodestraat ? Dan zijt ge bijnà mijn gebuur ik woon binnen 3 weken in Appels (city éh , pas op )
Ik dacht da'k in een gat woonde, awel, Appels is nog tig keer erger. 3 straten groot en als ge daar over het straat wandelt, zie je alle gordijntjes al bewegen. Toffe buren !
Comment