Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Waarom zouden ze daar geen goeie techniekers hebben? ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
      Iemand weet of ze bij Monserez in Kortrijk nog goede mechaniekers hebben. Ben op zoek naar een garage voor de E30 te laten onderhouden?
      vraag anders eens aan alexanderr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
        Waarom zouden ze daar geen goeie techniekers hebben? ^^
        Omdat een E30 nu niet de typische wagens zijn die ze daar binnenkrijgen...

Als de mijne binnen ging bij BMW Daeninck was het altijd een oudere (rond de 50) man (de enigste daar trouwens van die leeftijd en dus met die ervaring van oude auto's) die mijn E30 deed. Trouble shooting is bij een E30 niet even aan de pc hangen en uitlezen...

Comment

• Ok ja net afgestudeerden zijn zowiezo ervaringsloos hé

Comment

Ok ja net afgestudeerden zijn zowiezo ervaringsloos hé
            Inderdaad, maar bedoel gewoon ook techniekers van rond de 25-30, die hebben in school de moderne technieken geleerd, bij een E30 is dat allemaal anders.
            En als ik dat rechtstreeks ga vragen aan Monserez zullen ze NATUURLIJK de perfecte techniekers hebben om eraan te werken, vandaar toch efkes hier vragen.

Tenzij jullie een andere garage dichtbij weten? Monserez is nl maar 10 min rijden voor mij.

Comment

• Vraag al gesteld op e30.be?

Comment

Vraag al gesteld op e30.be?
                Nog niet aan gedacht! Heb het gevraagd op Bimmerboard in mijn topic, zal nu eens op E30 kijken.

Comment

• en anders zoals boven vernoemd alexandrr pm'n

Comment

• Wat versta je onder onderhoud? Doe alles maar gewoon zelf Oliewissel, filters vervangen, remblokjes, bougies, dat mag eigenlijk geen probleem zijn.
                    Beter dat geld wat je normaal bij de garage achterlaat gebruiken voor een gereedschapskoffer te kopen en de handen uit de mouwen te steken.

Comment

Iemand weet of ze bij Monserez in Kortrijk nog goede mechaniekers hebben. Ben op zoek naar een garage voor de E30 te laten onderhouden?
                      Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                      Nog niet aan gedacht! Heb het gevraagd op Bimmerboard in mijn topic, zal nu eens op E30 kijken.
                      PSG !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Wat versta je onder onderhoud? Doe alles maar gewoon zelf Oliewissel, filters vervangen, remblokjes, bougies, dat mag eigenlijk geen probleem zijn.
                        Beter dat geld wat je normaal bij de garage achterlaat gebruiken voor een gereedschapskoffer te kopen en de handen uit de mouwen te steken.
                        Bovengenoemde zaken zal ik allemaal zelf doen, maar 't is voor de moeilijkere zaken... Oliewissel, filters, bougies doe ik allemaal zelf. Remblokken bv zal ik laten doen want wil zeker dat dit 100% in orde is.

Heb PM gestuurd naar Alexanderr, nu nog wachten op antwoord

Comment

Bovengenoemde zaken zal ik allemaal zelf doen, maar 't is voor de moeilijkere zaken... Oliewissel, filters, bougies doe ik allemaal zelf. Remblokken bv zal ik laten doen want wil zeker dat dit 100% in orde is.

Heb PM gestuurd naar Alexanderr, nu nog wachten op antwoord
                          Ik heb recentelijk ook voor de eerste keer mijn remblokken vervangen, met wat hulp van een maat. Niet zo moeilijk, staan how to's genoeg op internet. Klein beetje gezond verstand (geen kopervet aan de binnenkant van uw blokken smeren bv) en dat komt wel goed! En het geeft zoveel meer voldoening als je het zelf gedaan hebt
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Mss iets voor in de vakantie, mijn remklauwen vooraan eens zandstralen en terug lakken. Achteraan mss ook nog de trommels doen maar doen moet ik eerst nog nieuwe deksels zoeken. De huidige heb ik vorigjaar kapot geslagen aan de randen tijdens een poging om ze te demonteren...

Comment

• @Clio:
                              Wil u gerust eens tonen hoe je zelf je remmen moet vervangen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                @Clio:
                                Wil u gerust eens tonen hoe je zelf je remmen moet vervangen.
                                Heel vriendelijk dat ge het vraagt CAS, maar heb een maat die garage gestudeerd heeft dus zal dat normaal met hem doen.
                                Maar alvast bedankt voor het aanbod!

Comment

• E30 M3 Turbo met 792PK

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Beter zo.

Comment

• Ding is amper op de baan te houden.

Comment

• 250 pk voor een straatlegale e30 lijkt me RUIM voldoende. m10 turbo, M30b35, opgevoerde m20b27 etc
                                        Ooit...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                          250 pk voor een straatlegale e30 lijkt me RUIM voldoende. m10 turbo, M30b35, opgevoerde m20b27 etc
                                          Ooit...
                                          Bwa, +300pk is toch leuk(er) hoor :p

Je vergeet ook nog de H27, H35, H35-24, Alpina B6, B6S

Comment

Working...
                                          X