Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    Awel Ian, dan wens ik u alle succes om dat op 19 mei hier bij mij thuis te komen uitleggen.
    Ze wilt alleen dat, en al de rest is "bazaar".
    Kar kopen die in orde staat/zoals je wil, op de velgen na. Gewenste velgen kopen, oude velgen verkopen. Klaar.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
      Kar kopen die in orde staat/zoals je wil, op de velgen na. Gewenste velgen kopen, oude velgen verkopen. Klaar.
      Veel succes

Comment

• Heeft iemand ervaring met M Car Tech in Ingelmunster voor de E30?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
          Heeft iemand ervaring met M Car Tech in Ingelmunster voor de E30?
          Stoffie is daar al eens geweest met z'n M6.

E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Heeft iemand ervaring met M Car Tech in Ingelmunster voor de E30?
            Mayonaise kan u daar veel goeds over vertellen
            Honda S2000 2002
            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
              Is toevallig nergens boardsponser? Anders word je meteen gelyncht met zulke uitspraken.

Comment

Is toevallig nergens boardsponser? Anders word je meteen gelyncht met zulke uitspraken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexis Bekijk Berichten
                  Oei, bespeur ik sarcasme en juist niet gaan dan?

Comment

• We zijn van't weekend naar Parijs geweest met de auto en 'k zei haar: "zou het nu niet leuk zijn konden we dit komende zomer doen, maar dan cabrio", wetende dat zij nog nooit een cabrio heeft gereden.
                    Ze gaf wel toe en 'k ga hem laten maken. Er zou dan zeker ook lpg in komen en als't naar haar zin is (min of meer toch) zal deze gewoon de clk vervangen in plaats van nog een andere te kopen.

Voor je verder leest wil ik graag dit zeggen: Ik post dit NIET om garages zwart te maken. Dank!

Heb gemaild naar Declerk uit Erondegem >> Vroeg mij of het deze maand nog moest want dat het te druk was. Alle begrip daarvoor, hoeft ook niet per se deze maand, maar liefst wel voor deze zomer. Anders heeft het ook geen zin meer.
                    Heb gemaild naar Romein uit Dendermonde >> Kreeg een auto-reply van de gast die in verlof is. Is een officiële bmw-garage, 't zal me allicht meer kosten (als ze het al willen doen), maar wat dan nog? Bij PSG heeft het me dan misschien niet zoveel gekost als het me zou gaan kosten bij bmw zelf, maar kijk ne keer naar zij de dingen aanpakken. Daar heb ik ook niet veel aan en kan ik beter wat meer betalen.
                    Heb ook gemaild naar DeCock uit Verrebroek >> Da's die showroom vlak aan de waaslandhaven (op een nachtje eens gestopt met Daan van hier). Heeft een Z1 en E30 318is in de showroom staan. Heb gehoord dat hij geen verkoop doet, maar enkel werken. Ben eens benieuwd dus.

Comment

Heb ook gemaild naar DeCock uit Verrebroek >> Da's die showroom vlak aan de waaslandhaven (op een nachtje eens gestopt met Daan van hier). Heeft een Z1 en E30 318is in de showroom staan. Heb gehoord dat hij geen verkoop doet, maar enkel werken. Ben eens benieuwd dus.
                      Klinkt een beetje fout.

Maar ik vind het leuk dat je het weer ziet zitten om iets aan de cab te doen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                        Klinkt een beetje fout.

Maar ik vind het leuk dat je het weer ziet zitten om iets aan de cab te doen!
                        Er was nog iemand bij hè, maar wie? Marco?

Comment

Er was nog iemand bij hè, maar wie? Marco?
                          Mavke idd

Comment

• Vandaag gepasseerd bij De Cock.

Ik stel mezelf voor en hij zei al meteen dat hij m'n mail had gelezen. Ik wist dus al dat hij het niet zou doen, anders had hij wel gereageerd op m'n mail.
                            Ik leg de situatie nog ne keer uit en hij wenste me veel succes bij het vinden naar een garagist. Niemand zou volgens hem dat werk aannemen omdat het ne puzzel is van verschillende auto's (terwijl het toch maar M20 is?). "Nen auto, da moete zo late, daar moete afblijve en al zeker voor cabrio's. 115pk is genoeg, had nen 318 gepakt of van die 320 afgebleven. Als ge vooruit wilt moete ne rappe otto kopen met een vast dak gelak den die daar *wijst naar een nieuwe 6reeks coupé*"
                            Begon hij allemaal anekdotes aan te halen etc etc, terwijl ik me gewoon afvroeg: "wtf? het is toch gewoon de chauffage aansluiten, dashboard erin en startprobleem verhelpen?"
                            Akkoord, dat zal een jobke zijn daar de gemiddelde garagist dat niet dagelijks doet maar zo moeilijk kan het toch niet zijn? Hij bleef volhouden dat ik met die auto miserie zal blijven hebben en dat die altijd slecht zal blijven rijden. Heb er toch al mee gereden sinds de b27 en buiten dat lek rijdt die goed dus ik snap zijn gedachtengang toch niet meteen. Volgens hem had ik de versleten b20 maar moeten laten maken of iets anders kopen.
                            De mail die ik naar garage Romein - Dendermonde heb gestuurd zal dan wel een antwoord zijn in dezelfde orde als hierboven.
                            Afwachten op Declerq dan in de hoop dat hij eraan wilt beginnen.

Comment

• E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Vandaag gepasseerd bij De Cock.

Ik stel mezelf voor en hij zei al meteen dat hij m'n mail had gelezen. Ik wist dus al dat hij het niet zou doen, anders had hij wel gereageerd op m'n mail.
                                Ik leg de situatie nog ne keer uit en hij wenste me veel succes bij het vinden naar een garagist. Niemand zou volgens hem dat werk aannemen omdat het ne puzzel is van verschillende auto's (terwijl het toch maar M20 is?). "Nen auto, da moete zo late, daar moete afblijve en al zeker voor cabrio's. 115pk is genoeg, had nen 318 gepakt of van die 320 afgebleven. Als ge vooruit wilt moete ne rappe otto kopen met een vast dak gelak den die daar *wijst naar een nieuwe 6reeks coupé*"
                                Begon hij allemaal anekdotes aan te halen etc etc, terwijl ik me gewoon afvroeg: "wtf? het is toch gewoon de chauffage aansluiten, dashboard erin en startprobleem verhelpen?"
                                Akkoord, dat zal een jobke zijn daar de gemiddelde garagist dat niet dagelijks doet maar zo moeilijk kan het toch niet zijn? Hij bleef volhouden dat ik met die auto miserie zal blijven hebben en dat die altijd slecht zal blijven rijden. Heb er toch al mee gereden sinds de b27 en buiten dat lek rijdt die goed dus ik snap zijn gedachtengang toch niet meteen. Volgens hem had ik de versleten b20 maar moeten laten maken of iets anders kopen.
                                De mail die ik naar garage Romein - Dendermonde heb gestuurd zal dan wel een antwoord zijn in dezelfde orde als hierboven.
                                Afwachten op Declerq dan in de hoop dat hij eraan wilt beginnen.
                                triestig stuk stront dat hem is! zou mij nie kalm kunne houde moest die zo liggen muilen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  triestig stuk stront dat hem is! zou mij nie kalm kunne houde moest die zo liggen muilen
                                  De mens is nogal OEM-minded zoals ik op E30 heb gehoord. 't Is nu wel niet dat er een M-blok in ligt ofzoiets, 't is maar een b27 hè. Nuja, als dat zijn idee is. Er zijn wel al grotere mods gedaan dan dat denk ik dan.

En 911, moedige uitspraken. Sebiet krijg je heel het forum over je heen

Comment

• Ahja, vind het eerlijkgezegd ook maar een belachelijke 'opmerking' van de garagist. Als jij daar nu een b27 ingelegd hebt is dat toch zo... Snap niet dat hij dat werkje niet wil aannemen. Misschien kan hij het niet? Ik speculeer maar..

Comment

Ahja, vind het eerlijkgezegd ook maar een belachelijke 'opmerking' van de garagist. Als jij daar nu een b27 ingelegd hebt is dat toch zo... Snap niet dat hij dat werkje niet wil aannemen. Misschien kan hij het niet? Ik speculeer maar..
                                      Ik stel me er ook vragen bij, zo moeilijk kan het niet zijn. Als ik die werkuren nu wil betalen, is dat toch mijne portemonnée, achja. Ik hoop dat'k snel iets hoor van Romein Dendermonde en anders weet ik het toch écht niet hoe'k het in orde ga moeten krijgen hoor

Comment

Ik stel me er ook vragen bij, zo moeilijk kan het niet zijn. Als ik die werkuren nu wil betalen, is dat toch mijne portemonnée, achja. Ik hoop dat'k snel iets hoor van Romein Dendermonde en anders weet ik het toch écht niet hoe'k het in orde ga moeten krijgen hoor
                                        QSR ?
                                        mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                        Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Heeft mijn gedacht gekruist, maar die gaat mij zien komen

Ben er ne keer geweest voor de b20 die toen wonderwel gefixt was. Nadien prijs gevraagd bij psg & qsr voor de kw 60/40. Psg had sneller gereageerd dus had'k hem daar binnengestoken en nu dat psg zijn poten terugtrekt mag qsr het oplossen. Elke andere garagist zal dat geknoei van psg moeten oplossen, maar denk dat het bij qsr dan toch nog net ietsje moeilijker ligt.

Heb nog snel effe gemaild naar Van Boom & Juma, for what it's worth... Heb niet gesproken over de b27 deze keer

Comment

Working...
                                          X