Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
    koelcircuit kortgesloten en koelvloeistof erop. Dan vertrokken. Blijkbaar moest 't boeltje ook ontlucht worden.
    Als 'ie kapot is, zou de krukas niet meer draaien, maar die gaat dus nog wel rond, dus 't zou niet kapot zijn. Jorssen wilt het nu allemaal weer werkend krijgen
    Amaai da's ne vriendelijke mens
    Succes! En 'k ben blij dat dendeze normaal weer op de baan gaat.

Comment

• Da's ni éne mens ofzo hè, da's een grote, officiële bmw-garage in't Antwerpse met zelfs 2 vestigingen dus

Comment

Da's ni éne mens ofzo hè, da's een grote, officiële bmw-garage in't Antwerpse met zelfs 2 vestigingen dus
        Ik weet het, maar ge zult wel met iemand gesproken hebben veronderstel ik :p

Comment

• Ives Borremans aan de receptie en éne Ronald van de werkplaats, een ietwat oudere man die mij zelf kwam vertellen: "ja, we gaan er dus iemand aanzetten die nen E30 kent want de joenge gaste hebbe ooit wel al is nen E30 van ver gezien maar daar stopt het bij."

Comment

• Auto steekt binnen. Zolang ik nu maar betaal, komt het in orde

Comment

• Laten we hopen dat het geen straatje zonder einde is, en dat het het geld waard is he (en nu MOET je hem wel houden).

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.
              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Is het dat dan al niet? Hoeveel heb'k ermee gereden sinds de aankoop in december 2010? Heb er nog niets anders dan kosten aan gehad.

Als ge 2 dagen rekent = 16 uur @ 70 euro. En dan denken ze op 300 euro kosten aan die verwarming (zo op't eerste zicht hè, ik wacht op een bestek). Als er dan hier en daar nog iets opduikt kom ik vlotjes aan 2000 euro.
                Als hij dan weer in panne gaat vallen, weet ik het ook niet meer hoor.
                Nieuwe motor, versnellingsbak, radiator, ophanging, uitlaat, ...

Dan nog nieuwe banden, uitlijnen en waarschijnlijk nog wat bazaar voor de keuring, geometrie-keuring, blablabla. 't Zal weer een schoon rekeninkske zijn om hem op de baan te zetten.

Comment

• Weeral 3 blz van het E30 topic over daxter zijn kar. Zou je dat niet beter in een eigen topic gooien over uw auto?

No offense, maar als ik het verhaal over uw auto wil lezen dan kan ik gewoon uw topic openen.

Comment

• In b4 fight

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                      In b4 fight

Not interested in a fight.

Ik wil gewoon terug het E30 topic van welleer. Niet het klaag en zaag topic wat het vandaag is.

Wil ik godganse dagen over 1 auto lezen, dan open ik het topic van die auto. (of dat nu daxter zijn topic is, het jouwe of het mijne maakt me allemaal niet uit, zolang het op zijn plaats staat). Dit is imo off-topic. OK het gaat over een E30, maar het hoort eigenlijk in zijn persoonlijk topic, gezien het niet over E30 in het algemeen gaat.

OK je kan hier eens iets over je eigen E30 posten, maar hier is het paaagiiinaaaaasssss...

Natuurlijk wil ik dat daxter geholpen kan worden door mede forumers, maar dat kan even goed in een persoonlijk topic.

Comment

• Ik vind ook dat je gelijk hebt, maar wat wordt er anders nog gepost in dit topic?

E30SHOP.be
                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Klopt ook wel Maar idd, een eigen topic zou ook wel tof zijn!

Vandaag naar Monserez enkele stukjes gaan bestellen.
                          Ik keek efkes naar de uurlonen... amai, 65 euro/uur voor onderhoud, 75 voor herstelling, 81 voor speciale herstellingen. 'K wist niet dat de uurlonen zo hoog lagen...
                          Nuja, gotta love BMW, en tgeen erbij komt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                            Klopt ook wel Maar idd, een eigen topic zou ook wel tof zijn!

Vandaag naar Monserez enkele stukjes gaan bestellen.
                            Ik keek efkes naar de uurlonen... amai, 65 euro/uur voor onderhoud, 75 voor herstelling, 81 voor speciale herstellingen. 'K wist niet dat de uurlonen zo hoog lagen...
                            Nuja, gotta love BMW, en tgeen erbij komt
                            Wat heb je besteld? Ben benieuwd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                              Wat heb je besteld? Ben benieuwd!
                              Ah, hele mini prulletjes hoor. De OEM bmw 'schroefjes' voor dat kofferstuk dat wat los zat weer vast te maken. En dat spel voor onder het dashboard had ook specifieke vijzekes nodig en heb die gelijk ook besteld . Voor de rest hoeft er niets bij te komen of vervangen worden dusja.

De wasbeurt van dit weekend wordt ook uitgesteld omdat ik naar de carrossier ga, de wielkasten worden behandeld

Comment

Weeral 3 blz van het E30 topic over daxter zijn kar. Zou je dat niet beter in een eigen topic gooien over uw auto?

No offense, maar als ik het verhaal over uw auto wil lezen dan kan ik gewoon uw topic openen.
                                Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                                Not interested in a fight.

Ik wil gewoon terug het E30 topic van welleer. Niet het klaag en zaag topic wat het vandaag is.

Wil ik godganse dagen over 1 auto lezen, dan open ik het topic van die auto. (of dat nu daxter zijn topic is, het jouwe of het mijne maakt me allemaal niet uit, zolang het op zijn plaats staat). Dit is imo off-topic. OK het gaat over een E30, maar het hoort eigenlijk in zijn persoonlijk topic, gezien het niet over E30 in het algemeen gaat.

OK je kan hier eens iets over je eigen E30 posten, maar hier is het paaagiiinaaaaasssss...

Natuurlijk wil ik dat daxter geholpen kan worden door mede forumers, maar dat kan even goed in een persoonlijk topic.
                                En toch open ik hier geen eigen topic. En als ge het niet kunt lezen, blijft dan op uw bimmerboard waar veel meer animo is. Of wacht, nee, 't zal ook mijn fout zijn dat 't hier zo doods is.
                                Laat me dan toch gewoon tegen mezelf neuten, want bij u komt er ook altijd hetzelfde uit hoor
                                Hoe zei jij dat, 'bitch please'?
                                Last edited by ; 10/05/2012, 21:26.

Comment

En toch open ik hier geen eigen topic. En als ge het niet kunt lezen, blijft dan op uw bimmerboard waar veel meer animo is. Of wacht, nee, 't zal ook mijn fout zijn dat 't hier zo doods is.
                                  Laat me dan toch gewoon tegen mezelf neuten, want bij u komt er ook altijd hetzelfde uit hoor
                                  Hoe zei jij dat, 'bitch please'?
                                  Bij mij komt er altijd het zelfde uit?

Wat was dees dan weer:
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                  Is toevallig nergens boardsponser? Anders word je meteen gelyncht met zulke uitspraken.
                                  (waar ik dan idd op gereageerd heb met een afbeelding met "bitch, please"... Omdat je weeral over hetzelfde begon.

Net zoals de laatste 3 pagina's in dit topic weer gezaag zijn over het feit dat het je een flinke duit gaat kosten om het bij een dealer te laten uitvoeren.

Manman, op E30.be heb ik geen last van u, daar blijf ik gewoon uit u topic en daarmee is de kous af, maar hier verkloot ge dit topic met u gezaag altijd man. Ik ben volgens mij echt niet de enige die er zo over denkt, alleen durven veel mensen hun gedacht niet zeggen vrees ik, of zijn het hier gewoon al afgetrapt (en terecht). Misschien moet dat ook maar doen en gewoon dit topic opgeven... Ik heb hier nooit veel gepost maar wel altijd met plezier dit topic gelezen, dat lezen is nu niet echt meer met plezier...

Comment

• Ik volg wel graag de avonturen van Daxter en zijn kar, maar misschien heeft Jan van Gent wel gelijk.
                                    Als je toch alles op het internet gooit van je kar, dan kan je zowel een eigen topic aanmaken.

Just my 2 cents.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bairy Bekijk Berichten
                                      Ik volg wel graag de avonturen van Daxter en zijn kar, maar misschien heeft Jan van Gent wel gelijk.
                                      Als je toch alles op het internet gooit van je kar, dan kan je zowel een eigen topic aanmaken.

Just my 2 cents.
                                      +1, niets op tegen dat het online komt. Soms ga ik zelfs kijken in zijn topic op E30.be, ik volg het ook soms graag. Met de nadruk op SOMS, niet alles moet er over vol staan. En met alles bedoel ik dees topic

Comment

Bij mij komt er altijd het zelfde uit?

Wat was dees dan weer: (waar ik dan idd op gereageerd heb met een afbeelding met "bitch, please"... Omdat je weeral over hetzelfde begon.

Net zoals de laatste 3 pagina's in dit topic weer gezaag zijn over het feit dat het je een flinke duit gaat kosten om het bij een dealer te laten uitvoeren.

Manman, op E30.be heb ik geen last van u, daar blijf ik gewoon uit u topic en daarmee is de kous af, maar hier verkloot ge dit topic met u gezaag altijd man. Ik ben volgens mij echt niet de enige die er zo over denkt, alleen durven veel mensen hun gedacht niet zeggen vrees ik, of zijn het hier gewoon al afgetrapt (en terecht). Misschien moet dat ook maar doen en gewoon dit topic opgeven... Ik heb hier nooit veel gepost maar wel altijd met plezier dit topic gelezen, dat lezen is nu niet echt meer met plezier...
                                        En met recht & rede godverdomme
                                        Ik post hier dan wel over mijn auto, en 't is een E30. Niemand moet zich toch weerhouden om over iets anders te praten.

En bij deze zijn we dan toch maar weer lekker offtopic...

EDIT: misschien toch effe uitleggen waarom ik nu eigenlijk geen topic heb.
                                        Destijds toen ik hem kocht van Kurt, had Kurt hem gekocht van Nicolas/DégGio hier op autoforum. Omdat hij er nogal 't zwijn mee heeft uitgehangen (wat iedereen weet maar hijzelf eerder minimaliseert) wou ik mijn topic al niet naar de klote laten doen door zijn driftfilmpjes en trackdays destijds met de droge commentaar: "goh, die ketel heeft afgezien."
                                        Men deed dat hier al toen men wist dat ik hem had gekocht, vandaar
                                        Even later wanneer forummember Ingah__ zich registreerde vond ik het ook geen geschikt moment, want ook toen kreeg ik de vraag van enkele leden.
                                        Nu zit ik in een dusdanig ver stadium met die auto van garage naar garage, van het éne probleem naar de andere panne, dat dat topic gewoon ergens halverwege al de miserie begint. Dat vind ik dan ook maar sullig.

En als't u echt stoort, 't is goed, 'k zal niets meer neertypen. Dan ben ik van u gekwetter toch al vanaf. Anderzijds is't nu ook niet dat hier zoveel animo is hè. Hier werd vroeger al eens gezegd dat E30.be doods was, 't is eerder andersom nu.
                                        Last edited by ; 11/05/2012, 18:45.

Comment

Working...
                                        X