Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
    Bij mij komt er altijd het zelfde uit?

Wat was dees dan weer: (waar ik dan idd op gereageerd heb met een afbeelding met "bitch, please"... Omdat je weeral over hetzelfde begon.

Net zoals de laatste 3 pagina's in dit topic weer gezaag zijn over het feit dat het je een flinke duit gaat kosten om het bij een dealer te laten uitvoeren.

Manman, op E30.be heb ik geen last van u, daar blijf ik gewoon uit u topic en daarmee is de kous af, maar hier verkloot ge dit topic met u gezaag altijd man. Ik ben volgens mij echt niet de enige die er zo over denkt, alleen durven veel mensen hun gedacht niet zeggen vrees ik, of zijn het hier gewoon al afgetrapt (en terecht). Misschien moet dat ook maar doen en gewoon dit topic opgeven... Ik heb hier nooit veel gepost maar wel altijd met plezier dit topic gelezen, dat lezen is nu niet echt meer met plezier...
    Jantje
    2012 E92 Bmw 335i DKG
    1991 E30 320i

Comment

• Als het u niet interesseert wat Daxter hier post, zwier hem dan op de negeerlijst ofzo é. Je bent niet verplicht om alles te lezen wat hij hier post.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
        Jantje
        12345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten

EDIT: misschien toch effe uitleggen waarom ik nu eigenlijk geen topic heb.
          Destijds toen ik hem kocht van Kurt, had Kurt hem gekocht van Nicolas/DégGio hier op autoforum. Omdat hij er nogal 't zwijn mee heeft uitgehangen (wat iedereen weet maar hijzelf eerder minimaliseert) wou ik mijn topic al niet naar de klote laten doen door zijn driftfilmpjes en trackdays destijds met de droge commentaar: "goh, die ketel heeft afgezien."
          Men deed dat hier al toen men wist dat ik hem had gekocht, vandaar
          Even later wanneer forummember Ingah__ zich registreerde vond ik het ook geen geschikt moment, want ook toen kreeg ik de vraag van enkele leden.
          Nu zit ik in een dusdanig ver stadium met die auto van garage naar garage, van het éne probleem naar de andere panne, dat dat topic gewoon ergens halverwege al de miserie begint. Dat vind ik dan ook maar sullig.

.
          En dit versta ik dan ook wel weer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
            12345
            Going out with a bang, heet dat zeker?

Anyway, Daxter is weg - geen E30-ergernissen meer van hem.

Comment

• gaat lekker hier...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                gaat lekker hier...
                hoe is het met je carbu's?

Comment

• Iemand een idee waar de Bulb Control Unit zich bevindt? (hetgeen de lampen 'regelt')

Mijn linker achterlicht krijgt namelijk maar 4,5V en daardoor werkt het niet (moet 12V zijn). We zouden eens willen checken of het aan de unit zelf is of niet.

Also, een kabelboom nieuw of in goeie staat, wat kost dat ongeveer?

Twijfel om deze velgen te kopen... Zijn 15 inch OZ, origineel BMW 2002 velgen (heb nog een 13 inch setje liggen dat te koop is).

Ook een beetje deep-bed en minder irritant om te kuisen dan BBS'en. Misschien het hart dan zwart maken.

Ook bijna 90% zeker dat ik terug een uberkaro IS-interieur ga steken. Zoals het origineel was, maar dan met sportzetels vooraan ipv gewone.

E30SHOP.be
                  - Alles voor uw BMW E30.
                  Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                  En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Ian

Neen!

Fijne 80ties spaakjes >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> deze

Hou u nu eens bezig met die voltages en kabeltjes!

Comment

• Hoe breed zijn die 13-ers eigenlijk?

Comment

• Zien er wat Alpina-achtige velgen uit...

En in verband met die achterlichten, zeker dat er nergens iets mis is in de bekabeling?
                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                          Zien er wat Alpina-achtige velgen uit...

En in verband met die achterlichten, zeker dat er nergens iets mis is in de bekabeling?
                          Ja dat kan (vandaar optie nieuwe kabelboom), maar daarvoor zouden we eerst eens willen meten hoeveel volt er vanuit de Bulb Unit zelf komt. Als het daar 12V is, zit er ergens een verlies op de kabels wss. Teus kent er meer van.

Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                          Hoe breed zijn die 13-ers eigenlijk?
                          Denk 6J. 2 ervan zijn redelijk vuil en de andere 2 zijn herspoten met spuitbusverf (typisch Hollands he). Voor €100 mag je ze komen halen.

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                          Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen Ian

Neen!

Fijne 80ties spaakjes >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> deze

Hou u nu eens bezig met die voltages en kabeltjes!
                          Zijn toch ook spaakjes? Eens iets anders dan BBS'en en mooier dan (replic)Alpina's imo. De BBS'en moeten zowiezo herspoten worden, en de banden zijn ook bijna aan vervanging toe. Dus zat te denken aan dit of een set deepbed BBS'en (liefst met (goede) banden) ipv de mijne te laten herspuiten.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Denk 6J. 2 ervan zijn redelijk vuil en de andere 2 zijn herspoten met spuitbusverf (typisch Hollands he). Voor €100 mag je ze komen halen.
                            Mmm, lekker breed. Maar welke steek is dat nu weer? (En foto? ben vergeten hoe ze er exact uitzagen.)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daan Bekijk Berichten
                              Mmm, lekker breed. Maar welke steek is dat nu weer? (En foto? ben vergeten hoe ze er exact uitzagen.)
                              Net eens gekeken en zijn 5,5J ET18.

Steek 4x100. Alle centercapjes aanwezig. Ooit nog gekocht voor m'n Polo Coupé (voor €110) maar 't is er nooit van gekomen ze van een setje banden te voorzien. Toen had ik zelfs m'n Jetta nog niet. En op m'n Jetta pastten ze niet want vooraan sleepten ze tegen de remklauwen.

Met een beetje liefde een vet setje velgen.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Laat maar, de velgen die er nu opzitten zijn 5" breed, en ik zou liever iets breder hebben en een halve inch is te weinig. En de steek klopt niet helemaal en dan moeten er nog banden op. Toch merci voor de info!

Comment

• Het is misschien geen dom idee om het geld voor dat setje velgen nuttig te gebruiken en in uw IS zelf te stoppen?

BMW E30 318iS '89
                                  BMW E28 520i '84
                                  BMW E34 535i '88

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk Berichten
                                    Het is misschien geen dom idee om het geld voor dat setje velgen nuttig te gebruiken en in uw IS zelf te stoppen?
                                    Misschien wel. Maar 't is erg verleidelijk.

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• 13" gaat niet op een e30, sommige 14'ers doen al moeilijk. Mijne maat zijn ATS classic en Brock b5 passen namelijk niet over mijn voorste remklauw of raken ergens anders, ik weet het niet meer.

Zelfs mijn 15'ers passen maar heel nipt door de 'hoge' ET26 icm met velgvorm. Je zou het eens moeten zien, de spatie tussen mijn stuurstang en velg is geschat een halve milimeter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        13" gaat niet op een e30, sommige 14'ers doen al moeilijk. Mijne maat zijn ATS classic en Brock b5 passen namelijk niet over mijn voorste remklauw of raken ergens anders, ik weet het niet meer.

Zelfs mijn 15'ers passen maar heel nipt door de 'hoge' ET26 icm met velgvorm. Je zou het eens moeten zien, de spatie tussen mijn stuurstang en velg is geschat een halve milimeter.
                                        De mijne zijn 13" he. Degene die ik op het oog heb zijn 15".

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                          Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Working...
                                          X