Zaligheid!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
Pff de kop van de E21 is gescheurd boven de nokkenas :o
En met de examens in aantocht niet zoveel tijd om er mee te rijden eenmaal vermaakt :/
Comment
-
Ecorijden in een IS;
620km gereden met 1 tank aan gemiddeld 7.40L/100km!
Comment
-
@PJH, schone bak maar waar blijft die IS-lip!?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenEcorijden in een IS;
620km gereden met 1 tank aan gemiddeld 7.40L/100km!
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Dafuq? Ik heb met ecorijden 7.3 gehaald met de 1600cc?
Hebben jullie dat trouwens ook dat het metertje van de tankinhoud bijna leeg weergeeft, en als je gaad tanken er slechts 40 liter inkrijgt?
Even zeggen wel dat ik niet rijd tot dat het lampje gaat branden maar gewoon als de meter bijna helemaal links staat...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenDafuq? Ik heb met ecorijden 7.3 gehaald met de 1600cc?
Hebben jullie dat trouwens ook dat het metertje van de tankinhoud bijna leeg weergeeft, en als je gaad tanken er slechts 40 liter inkrijgt?
Even zeggen wel dat ik niet rijd tot dat het lampje gaat branden maar gewoon als de meter bijna helemaal links staat...
Ik rij nog een 30km wanneer het lampje begint te branden, kwestie van aan het tankstation te geraken waar de naft het goedkoopst is.
En meestal tank ik dan rond de 47L.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenVoor de zuinigheid hoeft ge dus gene 1600 te kopen!
Ik rij nog een 30km wanneer het lampje begint te branden, kwestie van aan het tankstation te geraken waar de naft het goedkoopst is.
Dan op de e30 van jan.van.gent gebotst en ben er meer dan tevreden over.
7.3 liter is toch wel erg zuinig vind ik voor een 23 jaar oude kar. Wat me opvalt is dat deze op de autostrade wel niet zo zuinig is. De wagen is veel zuiniger als ik een tijdje 50 of 70 kan rijden.
Het leukste aan de E30 vind ik nog steeds het moment nadat je hem gewassen hebt, en gaan karren, over het marktplein passeren en alle blikken in de richting van de wagen, wat hou ik toch zo van E30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenVoor de zuinigheid hoeft ge dus gene 1600 te kopen!
Als hij bijna in het rood staat, kan er idd ook meestal niet meer dan 40L in bij mij.
Comment
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDie meters gaan te snel naar 0. Lampje gaat ook altijd te vroeg branden trouwens. Je kan zeker nog 100km rijden als dat begint te knipperen.
Ik tankte altijd rond de 55 a 58l en lampje had toen meestal al 50km gebrand.
Eerste tank heb ik 550km gereden en dan ben ik gewoon gaan tanken.
Met de clio reed ik ook altijd 450-500 km en ging tanken, ongeacht hoe vol/leeg de tank was. Ik wou het risico niet nemen hem leeg te rijden
Comment
-
Het is ook niet goed om je tank vaak bijna leeg te rijden, dan is er meer kans dat er vuiligheid in de leidingen terechtkomt.
(Zelf nog meegemaakt met de Jetta, die stilviel door vuiligheid in de leidingen omdat ik altijd pas tankte toen hij in 't rood stond.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHet is ook niet goed om je tank vaak bijna leeg te rijden, dan is er meer kans dat er vuiligheid in de leidingen terechtkomt.
(Zelf nog meegemaakt met de Jetta, die stilviel door vuiligheid in de leidingen omdat ik altijd pas tankte toen hij in 't rood stond.)
Comment
-
325is, met Ronal LS velgen
And another one
And another one
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenHet is ook niet goed om je tank vaak bijna leeg te rijden, dan is er meer kans dat er vuiligheid in de leidingen terechtkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenAh da's een bruikbare tip, 'k zal het dan gewoon houden bij iedere 550km tanken
En de e30 is idd zuinigste op 70/90 banen, en niet aan 120. Gewoon omdat hij tegen 120 al 3000 rpm draait ofzo he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenIk heb dat ook altijd gedaan. Al is het maar om de benzine pomp niet harder te laten werken dan nodig 500 km betekende tanken
En de e30 is idd zuinigste op 70/90 banen, en niet aan 120. Gewoon omdat hij tegen 120 al 3000 rpm draait ofzo he.
Wat me wel opvalt aan die verbruiksmeter is dat je soms aan dezelfde snelheid, in dezelfde versnelling soms 1 a 2 liter minder kan verbruiken, al is het maar door je voet 2 milimeter minder op het gas te duwen
De E30 is trouwens terug van de carrossier, op het eerste zicht netjes gedaan
Comment
Comment