Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
PJH snapt niet waarom jullie naar de verbruiksmeter kijken
Zuinig -> diesel
Fun -> benzine
learn the difference people :o
Omdat ik student ben en dus geen geld schijt om iedere week een tank te kunnen vullen daarom
Anders had ik me wel een 325i gekocht he... en gij ook me dunkt :p
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Net zoals prestaties is het verbruik gewoon iets dat je van je auto wilt weten. Als ik er echt op let dan haal ik met mijn carbu 8l/100 km denk ik. Vorige tank was 9l maar ik heb natuurlijk niet heel de tijd zuinig gereden
Het leukste aan de E30 vind ik nog steeds het moment nadat je hem gewassen hebt, en gaan karren, over het marktplein passeren en alle blikken in de richting van de wagen, wat hou ik toch zo van E30
Hij trekt inderdaad wat aandacht
Mn date van zaterdag vond de e30 helemaal af pussymagnet: check
Ik ga de mijne nog eens wassen en dan wat cruisen
Tja is nu ook niet dat ik daar iedere dag te spotten ben verre van, in het weekend gebeurt dat wel, de vrijdag of de zaterdag. Op andere dagen is het meer de streek van Kortrijk
Weet niet of het hier juist staat maar 't is om in de E30 te doen dusja
Zo'n flesje 'additief' voor in je brandstoftank te gieten zodat alles eens goed gekuist is, is dat eigenlijk zinvol?
En wat raden jullie dan aan. Wil zonder heel de boel open te gooien toch eens alles (relatief) proper hebben binnenin voor hem na de zomer z'n onderhoud te geven.
Comment