Heb ooit carb cleaner in m'n E21 gedaan, denk dat het toch wel geholpen had
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Ik las wel op internet (het geval van een motorfiets) dat door die additieven, het vuil wel van de motor gehaald werd, maar dit de natuurlijke sleet wel versnelde omdat die vuiligheid een soort barrière vormden, zou dat kloppen?
Dus eigenlijk meer kwaad dan goed, of eerder omgekeerd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten[video=youtube;-3zNDdW8_EQ]http://www.youtube.com/watch?v=-3zNDdW8_EQ[video]
denk dat het hier nog niet gepost geweest is, volg nu toch al redelijk lang
Wel -1 voor het steken van die witte pinkers in part 2. "It looks prettier"
No it doesn't.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenClio die aflevering is misschien al 5 of 10 jaar oud ook hé
Ik weet nog dat er iemand zij dat hij 325i' s kocht voor 500€mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenik heb nog een 325i met tuv 401€ betaald en diene mens smeekte mij bijna of ik die andere 5 325i niet wou meedoen voor 1500€ ik heb veel spijt dat ik dat toen niet gedaan heb(maar ik had de plaats niet)...
Shit man, toch 'vreemd' dat die prijzen van de e30 de hoogte ingaan terwijl je weet dat dat bv bij de E46 zeker het geval niet zal zijn
Comment
-
Het zijn wij, de liefhebbers, die bepalen of bepaalde modellen in waarde stijgen. Een Audi 80 is helemaal niet zo begeerd als de e30 of Mercedes 190. Of de e46 ooit nog een classic wordt weten we nu nog niet. Al verwacht ik wel dat de dikke modellen, 325i, 330i toch geliefd gaan worden. De laatste garde atmo 6 cilinders. Dat geld ook voor de e90 natuurlijk maar imo straalt een e46 meer BMW uit
Comment
-
Een E90 zal nooit een klassieker worden omdat die wagens te duur zijn als er iets mis mee is.Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenEen E90 zal nooit een klassieker worden omdat die wagens te duur zijn als er iets mis mee is.
Comment
-
Dat een E90 (facelift) lelijk is zou ik nu ook niet zeggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenik heb nog een 325i met tuv 401€ betaald en diene mens smeekte mij bijna of ik die andere 5 325i niet wou meedoen voor 1500€ ik heb veel spijt dat ik dat toen niet gedaan heb(maar ik had de plaats niet)...
Achja het is niet de aankoopprijs van een oudere wagen maar de verzekering, onderhoud + al de rest
een e30 is makkelijk te onderhouden door de makkelijke techniek een nieuwe wagen heeft veel te veel electronica
een e36 word ook nooit duur? das lelijk (tenzij een ///M) (enige reden van aankoop zou de 6 in lijn zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenInderdaad ik had het over u philken ( 'k herinnerde me dat dus nog goed )
Achja het is niet de aankoopprijs van een oudere wagen maar de verzekering, onderhoud + al de rest
een e30 is makkelijk te onderhouden door de makkelijke techniek een nieuwe wagen heeft veel te veel electronica
een e36 word ook nooit duur? das lelijk (tenzij een ///M) (enige reden van aankoop zou de 6 in lijn zijn )
Maar vergeleken met de E30 heeft de E36 veel minder 'uitstraling' natuurlijk.
Comment
-
Ja E46 325i enzo zullen wel in waarde stijgen. Maar als je kijkt naar de E30-reeks: van 316(i) tot 325i stijgen ze enorm in waarde de laatste tijd.
En van E36, ik begin dat meer en meer te smaken en denk dat deze ook wel wat zullen stijgen hoor. Een E36 in mint condition (non-m3) is moeilijk te vinden de dag van vandaag.
Comment
-
Eindelijk gevonden!
zoals je ziet mist ik 1 hendel voor tussen mijn carbu's. Van Elio had ik 2 extra carbu's gekregen. Hoewel ze er op het eerste zicht 100% hetzelfde uitzien zijn ze toch net anders opgebouwd aan de gashendels. Dus ik kon geen onderdelen overzetten Dan wou ik de hendel op een technische school laten frezen maar ik vond nergens een goede foto of de juiste afmetingen. Ik had me er een tijdje niet meer mee bezig gehouden tot ik vandaag op het idee kwam om eens te googlen naar naar 'addhe throttle lever'. Toen kwam ik deze tegen op ebay
Man ik ben echt blij! Het enige wat ik zelf ga moeten aanpassen is de eigenlijke verbinding tussen beide carbu's. Bij de alfa's staan de carbu's dichter bij elkaar dan bij de bmw's. Dus dat plaatje moet met zo'n 2 cm verlengd worden.
Comment
-
Net met cas naar een e30 325i gaan kijken, in goeie staat, vfl, bruin kleurke (gelijk Alexis zijnen 327), met prima draaiende motor etc...
Hij wou er 1200 van maar de prijs is blijven steken op 800, wij wouden maar 500 geven, voor da kot.
Sent from my Lumia 800 using Board Express
Comment
Comment