Een E30 325i in goeie staat... voor 800 EUR, je moet zot zijn als je (moeite doet om er naar te gaan kijken en) beslist hem niet te kopen. Staat hij in België te koop?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door C_X Bekijk BerichtenNet met cas naar een e30 325i gaan kijken, in goeie staat, vfl, bruin kleurke (gelijk Alexis zijnen 327), met prima draaiende motor etc...
Hij wou er 1200 van maar de prijs is blijven steken op 800, wij wouden maar 500 geven, voor da kot.
Sent from my Lumia 800 using Board Express
Comment
-
Idd, ook wel benieuwd.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
als de Cas vindt dat de auto geen 1200€ waard is, dan is deze geen 1200€ waard, als de Cas er slechts 500€ wil voor geven, dan is da ottoken maar 500€ waard
tis door altijd op zo'n openbaar forum die prijzen van enkele 1000den€€ als 'normaal' te bestempelen(meestal nog door degene die geen geld hebben) dat de prijzen steeds maar duurder worden
voila een mening van een 'oudere'mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals de Cas vindt dat de auto geen 1200€ waard is, dan is deze geen 1200€ waard, als de Cas er slechts 500€ wil voor geven, dan is da ottoken maar 500€ waard
tis door altijd op zo'n openbaar forum die prijzen van enkele 1000den€€ als 'normaal' te bestempelen(meestal nog door degene die geen geld hebben) dat de prijzen steeds maar duurder worden
voila een mening van een 'oudere'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenals de Cas vindt dat de auto geen 1200€ waard is, dan is deze geen 1200€ waard, als de Cas er slechts 500€ wil voor geven, dan is da ottoken maar 500€ waard
voila een mening van een 'oudere'
Behalve enkele uitzonderingen staan de meeste e30's normaal geprijsd imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenWie gaat er anders een prijs opplakken? Wij zijn de markt toch? Het model is populair en daar zijn de prijzen ook naar. Je mag mij altijd een e30 verkopen voor 500€ als dat volgens jouw de waarde is.
Behalve enkele uitzonderingen staan de meeste e30's normaal geprijsd imo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenProbleem met het internet is dat je enkel de vraagprijs ziet. Nu, 800 is wel nog een koopje. Ga er morgen wss om. Hoewel ik mss toch nog iemand anders ga sturen uit principe. Maar das een lang verhaal. Vandaar ook dat ik hem niet direct gekocht heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIk kom die dan wel keertje bekijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenProbleem met het internet is dat je enkel de vraagprijs ziet. Nu, 800 is wel nog een koopje. Ga er morgen wss om. Hoewel ik mss toch nog iemand anders ga sturen uit principe. Maar das een lang verhaal. Vandaar ook dat ik hem niet direct gekocht heb
@9-11: je voelt je precies geviseerd?
ik heb indertijd voor 400€ nog E30's gekocht(2006, dus niet in de tijd dat de dieren nog konden spreken, diene mens smeekte mij bijna om de andere 325i's die hij had(een stukof 6 ,zelfs sommige met M-techII)mee te pakken, toen ik neen zei(wegens plaatsgebrek), zakte hij nog met de prijs
kort erna vroeg een BMW garage mij of ik een E30 325i wou,120000km, nieuw bij hen gekocht, voor 500€, auto heeft daar 6 maanden gestaan & is dan meegenomen voor 300€ door de iets donkerder medemens
ik heb in totaal een 10tal E30's gekocht(meestal 325i) voor weinig geld, sommige enkel goed genoeg voor afbraak andere zijn ook voor weinig naar E30forumleden en andere kenissen gegaanmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Tja, in 2006 waren het nog geen of bijna oldtimers eh. De meesten zagen toen de E30 als een oude aftandse gedateerde auto.
Een goede 5 Jaar geleden had ik de kans om voor €12.000 twee E30M3's kopen in zeer goede staat ..... had ik het maar gedaan gezien de huidige prijzen.
Een jaar of twee terug kon je af en toe nog een deal doen voor een M3 aan +- €10.000 .... nu heb je voor dat geld een rotte/ te reviseren/ te restaureren M3
3 tot 500 Euro voor een E30 325i/318is met draaiende motor .... zeg me alstublief waar en veel kans dat die bij/via mij een tweede leven vind.
Comment
-
Nee helemaal niet Ik pen gewoon mijn mening neer.
In principe maakt het ook niet zoveel uit wat de auto kost. Je koopt nu een goeie voor 3000€ en over 2 jaar krijg je die prijs ook gewoon terug als het niet meer is...
Het leukste is natuurlijk dat je auto van 500€ nu opeens 3000€ waard is
Mijne e30 kostte 900€ en als ik de winst van de verkoop van de extra velgen en banden eraf trek dan heb ik 580€ betaald voor de auto. De grootste kosten die ik gedaan heb zijn mijn velgen en verlaging. Dit jaar zijn de dubbel carbu's en het ander blok daar bijgekomen. Van die investering hoop ik deze zomer nog te genieten. Zien wat ik na de exames kan forceren..
Comment
-
http://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw
Ja miljaar deze staat echt wel schoon zo op foto's te zien, hadk die wat eerder gezien en tging misschien dendiene zijn die op de oprit ging staan
Comment
Comment