Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
mensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.
Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.
mensen met een e30 die voor 10€ een testbankje willen doen? Je moet enkel een origineel of K&N luchtfilter hebben steken. Het is in Eindhoven (NL) te doen.
Ik heb mij alvast aangemeld. De lijst is niet meer geupdate dus ik weet niet of er nog plaatsen zijn. Anderzijds je kan altijd komen kijken hoe het in zijn werk gaat en ander liefhebbers ontmoeten.
Interessant.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Cilinder 1 3 en 4 geven 12 bar. Cilinder 2 10 bar. Haynes zegt dat de compressieeindruk 10 tot 11 bar is. In cilinder 2 zal dus het een en ander kapot zijn.
Het blok zeikt ook olie langs de oliedop en carterontluchting. De meting bevestigd het vermoeden. Over een weken mijn anders blok testen, hopelijk geeft die overal 12 bar. Als dat het geval is dan gaat de cilinderkop binnen en kan ik de swap eens gaan plannen.
Awel ja, maar in totaal meer dan 400km rijden, en de naft staat niet goedkoop.
De naft gaat ook niet meer goedkoop gaan staan hoor!
Gewoon rijden met dat ding.
Jij hebt makkelijk praten want jij woont dichter.
Comment