uw iS is uitgeschreven zeker philippe?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenuw iS is uitgeschreven zeker philippe?
Ik ga hem binnenkort mss wel als classic car verzekeren met km-beperking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenIemand uit het Kortrijkse zin in een toerke
'k zou eens met de E21 buiten komen.
Nog keer warm rijden
't is om te cruisen, de cilinderkop zit nog in rodage
Ik wacht maar tot 20:00 op reactie dan vertrek ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenZaalig weerke, mooi zonneke mooi landschap
Comment
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philippe6 Bekijk BerichtenUitgeschreven? Ik rij er dagelijks nog 70km mee.
Ik ga hem binnenkort mss wel als classic car verzekeren met km-beperking.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zag uw plaat toch op de 5 hangen dus dan dacht ik dat de iS uitgeschreven was.
Comment
-
E28 is cool, hoe rijdt dat? is er ergens een topic over?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk zag uw plaat toch op de 5 hangen dus dan dacht ik dat de iS uitgeschreven was.
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk BerichtenE28 is cool, hoe rijdt dat? is er ergens een topic over?
Zit én rijdt wel totaaaal anders als een E30, dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk BerichtenGerritbuggenhout, kheb je vermoedelijk gespot vandaag, als ge met nen blauwe e21 rijdt ist prijs, aan het rond punt aan uw schoon waarschijnlijk, ik was aan't liften maar ge hebt me nie gezien '(mocht gij het zijn)
Burgemeester Felix de Bethunelaan ?
Niemand zien liften
Er rijd in kortrijk wel nog een blauwe e21 rond ma da is nen 316 denk ik, badge staat ook op de koffer
Hij rijd er wel niet liefdevol mee, just vertrokken en in de rode zone horen dansen :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk BerichtenMoet rond 17u geweest zijn.
Burgemeester Felix de Bethunelaan ?
Niemand zien liften
Er rijd in kortrijk wel nog een blauwe e21 rond ma da is nen 316 denk ik, badge staat ook op de koffer
Hij rijd er wel niet liefdevol mee, just vertrokken en in de rode zone horen dansen :/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenahnja in het doorgaan dat kan ook.
moet rond 13u 15 geweest zijn
noem die kerel maar geen collega draagt echt geen zorg voor z'n wagen
Comment
Comment