Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet er iemand welke kleuren officieel beschikbaar werden voor de 318is?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Het is echt massaal moeilijk om een simpele motorpakkingset te kopen voor mijn m10 motor. Nergens meer leverbaar. Mister-auto, schmiedmann, bmw, revisiebedrijf... Het ergste van alles, de klok tikt verder en ik zou maandag (omdat het vakantie is) eindelijk aan de heropbouw willen beginnen. De enige oplossing is alle pakkingen apart bestellen wat ik nu ook heb gedaan. Kost 90€ wetende dat een set op mister-auto slechts 55€ kost is dat een zure appel.. Tegen dat die bij de bmw dealer zijn ben ik al niet meer thuis en gaat mijn pa en mijn buurman de motor terug in elkaar steken en de swap doen. Als ik er ben, in het weekend heeft mijn buurman gewoon geen tijd en die moet er bij zijn om alles in goede banen te leiden.
Er is geen e34 topic dus ik zet het hier maar
Zag net deze reclame:
Idd ook al paar keer gezien. E34 en z'n gangsterlook
Ik verlang tot ik m'n E30 terug heb en m'n gele koplampen kan steken.
Mijn motor staat inmiddels weer in elkaar. Hij is dan toch zo goed als volledig gereviseerd geweest. Nieuwe zuigerveren en lagerschalen, overal nieuwe pakkingen etc..
De aanbouwonderdelen moet ik er nog opzetten en dan staan we voor het volgende probleem. De carburateurs.. Daarna swapje doen. Ik hoop er na nieuwjaar toch mee te kunnen rijden. Momenteel is hij nog ingeschreven maar door de elektrische benzinepomp verzuipt hij bij stationair en kan ik er dus niet mee rijden. Hopelijk heb ik dat niet met de dubbele anders moet daar nog een regelaar tussen gezet worden.
Comment