Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW E30: 25 jaar v.3
Collapse
X
-
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
-
Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk BerichtenJa, dat is een origineel airbag-stuur2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
2023 Skoda Enyaq SUV Coupé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk BerichtenOk, thx. Eerste keer dat ik het zie in een E30.
Zelfs in de eerste E36en is een airbag niet vanzelfsprekend, kameraad heeft een 316i van '94 en heeft niks van kussens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk BerichtenIdd, ooit wil ik er ook een.
Comment
-
Het is een icoon die M3 maar zelf zou ik zo'n aankoop nooit overwegen. Ondertussen zijn ze teveel waard voor trackdays of een sportieve rijstijl. De S14 is ook nog een dure vogel als er iets aan komt.. Dus ik zou gewoon mijn geld in een 325i steken en die wat opleuken. Qua rijden moet dat hetzelfde aanvoelen. Interieur is hetzelfde, ophanging: aftermarket KW setje dus beter, sound en prestaties gelijkaardig of beter. Dus eigenlijk, waarom een M3?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenDus eigenlijk, waarom een M3?
- icoon-status
- verzamelbaarheid
- 7.5k rpm
- S14
- herverkoopwaarde!
- het gevoel van iets speciaals te hebben
- weten dat hij zeldzaam is
Waarom niet:
- Een M3 is bijna 7 keer zo duur als mijn 318is de dag van vandaag, maar echt niet 7 keer leuker...
- Je krijgt nog altijd op je kloten van een moderne 2 liter diesel
- redelijk kapitaal kwijt als je hem in de prak rijdtCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk BerichtenZijn de 318is E30 niet erg zeldzaam?
Wat is een redelijke prijs voor een 318is en hoeveel km's kunnen die blokjes aan zonder er grote kosten aan te hebben? (In het algemeen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk BerichtenRijd ge dagelijks met uwe e30?
Ervoor reed ik er ook dagelijks mee, maar had hem nog geen vol jaar toen ik dat accident tegenkwam en had toen ook nog een Golf 3 waar ik ook regelmatig mee reed.
Comment
-
Comment