Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
    De prijs is buitensporig maar wat een zalige kar : http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
    Prijs is veel maar aan de andere kant... check die onderkant etc. Zou liever dit kopen dan een nieuwe koekendoos van 11.000 euro.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Is dat stuur wel origineel? Ziet er nogal ''modern'' uit?
      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Ja, dat is een origineel airbag-stuur

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
          Ja, dat is een origineel airbag-stuur
          Ok, thx. Eerste keer dat ik het zie in een E30.
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
            Ok, thx. Eerste keer dat ik het zie in een E30.
            Komt ook niet veel voor, de laatste bouwjaren hebben het en dan nog enkel de topmodellen als ik me niet vergis
            Zelfs in de eerste E36en is een airbag niet vanzelfsprekend, kameraad heeft een 316i van '94 en heeft niks van kussens

Comment

• Airbag was een optie die denk ik ook te krijgen was op de lichtere motoren, al ben ik niet zeker. Ik heb hier nog een handleiding liggen van een e30, eens zien of ik er daar nog iets meer over vind.

Comment

• Wat een zalige auto is dat toch! Prachtige wegen ook!

Comment

• Idd, ooit wil ik er ook een.
                  Heb al eens bijna eentje gekocht, maar dan toch op tijd gezien dat ie toch niet helemaal recht meer was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
                    Idd, ooit wil ik er ook een.
                    Dan is het nu de moment (eigenlijk al een beetje te laat zelfs), want ze beginnen serieus te stijgen in waarde. Zeker nu er geen nieuwe M3's meer gemaakt worden (M4 nu). Eigenlijk straf dat ze nooit echt de eerste M3 hebben kunnen overtreffen.

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Het is een icoon die M3 maar zelf zou ik zo'n aankoop nooit overwegen. Ondertussen zijn ze teveel waard voor trackdays of een sportieve rijstijl. De S14 is ook nog een dure vogel als er iets aan komt.. Dus ik zou gewoon mijn geld in een 325i steken en die wat opleuken. Qua rijden moet dat hetzelfde aanvoelen. Interieur is hetzelfde, ophanging: aftermarket KW setje dus beter, sound en prestaties gelijkaardig of beter. Dus eigenlijk, waarom een M3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        Dus eigenlijk, waarom een M3?
                        - uiterlijk
                        - icoon-status
                        - verzamelbaarheid
                        - 7.5k rpm
                        - S14
                        - herverkoopwaarde!
                        - het gevoel van iets speciaals te hebben
                        - weten dat hij zeldzaam is

Waarom niet:
                        - Een M3 is bijna 7 keer zo duur als mijn 318is de dag van vandaag, maar echt niet 7 keer leuker...
                        - Je krijgt nog altijd op je kloten van een moderne 2 liter diesel
                        - redelijk kapitaal kwijt als je hem in de prak rijdt
                        Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Veel kapitaal of niet, die handel moet vooruitgaan en op tijd en stond eens goed uitgelaten worden

Comment

• Zijn de 318is E30 niet erg zeldzaam?
                            Wat is een redelijke prijs voor een 318is en hoeveel km's kunnen die blokjes aan zonder er grote kosten aan te hebben? (In het algemeen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                              Zijn de 318is E30 niet erg zeldzaam?
                              Wat is een redelijke prijs voor een 318is en hoeveel km's kunnen die blokjes aan zonder er grote kosten aan te hebben? (In het algemeen)
                              Goede exemplaren beginnen idd zeldzaam te worden, evenals een goed M42 blok. Mijn blok is nog in zeer goeie staat volgens E30shop, en heeft nu net geen 260.000km. Werd mechanisch wel goed verzorgd door de vorige eigenaar.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Rijd ge dagelijks met uwe e30?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SK_0909 Bekijk Berichten
                                  Rijd ge dagelijks met uwe e30?
                                  Momenteel niet, staat al een paar maand bij E30shop voor herstelling van een kop-staart aanrijding. Maar is zo goed als klaar nu en binnenkort heb ik hem terug, en ga ik hem een jaar als daily gebruiken, tot m'n S124 25 is en ik die kan inschrijven en als daily gebruiken.

Ervoor reed ik er ook dagelijks mee, maar had hem nog geen vol jaar toen ik dat accident tegenkwam en had toen ook nog een Golf 3 waar ik ook regelmatig mee reed.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Slide. by Ni.St|Photography, on Flickr

Comment

• 316i
                                      DTA

Gezien in de McDo in Kortrijk

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Zoiets wil ik ook wel

Comment

Working...
                                          X