Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
    Ken je de eigenaar van deze Ian?
    Denk deze daarnet tegengekomen te zijn in Lichtervelde
    Jup, is van Hendriko van e30.be. Hij is ook technisch trainer in Bornem. Of het hem was dat je tegenkwam in Lichtervelde betwijfel ik, aangezien hij in Sinaai woont. Maar toen ik naar Roeselare naar school ging, kwam ik 's morgens ook vaak een E30 Touring tegen in deze kleur (richting Harelbeke).

Oorspronkelijk geplaatst door Speedhunter Bekijk Berichten
    Knappe pics Ian!
    Merci

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Ferm pics Ian!

Ik had geen tijd anders was ik ook afgekomen met Philippe6 & Wogo (e30.be).

Comment

• Merci, hier nog een triple-318is-shoot met Philippe6 en Wogo.

Foto's zijn niet zo deftig omdat het al te donker was (veel ruis), heb geen statief om een lange sluitertijd toe te laten dus de ori foto's waren erg donker (wat lichter gemaakt met nabewerking maar hoe lichter, hoe meer ruis natuurlijk). Heb er nog het beste van proberen maken:

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Ge kunt er wat van Ian,

hoe doe je dat toch zo mooi die nrplaat veranderen.

Is precies echt, met de relief erin verwerkt

Comment

Ge kunt er wat van Ian,

hoe doe je dat toch zo mooi die nrplaat veranderen.

Is precies echt, met de relief erin verwerkt
              Merci, en nrplaat veranderen is simpel hoor. Clone Tool in Photoshop.

Als ik wat extra budget heb eens kijken voor een nieuwe lens voor m'n camera, en een statief.

E30SHOP.be
              - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Thnx voor de tip, kzal dat eens moeten proberen.

Eerst terug eens photoshop zien af te halen

Comment

• photopshop kan je online ook vinden.
                  is niet helemaal hetzelfde, maar je kan er ook veel mee doen.

Comment

• Een versie die je online kan gebruiken ofzo?

Comment

Een versie die je online kan gebruiken ofzo?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Fout (mooi oranje wel, maar die achterste wielkassen, booskijker motorkap en getrokken banden.. (had ook nog een aftermarket glazen dak)):

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
                        die oranje zijn wielkasten, zoiets wil ik op Kermitt, weet iemand per ongeluk de eigenaar zijn gegevens?
                        ik ken de eigenaar, ik zou dit ook niet direct doen met mijn auto maar langs de andere kant vind ik het wel een schitterende auto, zeker omdat alles tot in detail proper is afgewerkt. Huidige eigenaar heeft deze zo gekocht in duitsland. Als je deze zou ombouwen hier in belgië zou je hem nooit door de keuring krijgen. Naar ik weet is deze nu eenmalig gehomologeerd + gekeurd en dit met aanpassingen wat je hier nooit moet proberen te plaatsen in uw auto, heeft wel bijna 2 jaar gekost om hem op de baan te krijgen.

hier filmpje waar deze nog bij duitse eigenaar was
                        Thanks on so many views :)-Watch video in 480p for best quality.Small video on best e30s around!Many different tuning styles here,i hope everyone will find i...
                        1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                        1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                        2006 seat altea (daily)

Comment

• Hij was wel proper, maar die getrokken banden en boze blik motorkap zijn voor niets nodig, imo.

E30SHOP.be
                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                            Hij was wel proper, maar die getrokken banden en boze blik motorkap zijn voor niets nodig, imo.
                            getrokken banden, heb je gekeken welke bandenmaat er op zit? Ik dacht achteraan 245 of 265, echt zot voor een E30. die boze blik vind ik persoonlijk ook minder maar als geheel past het wel op deze vind ik. In ieder geval de eigenaar is er weg van en dat is het belangrijkste hé. Ik heb de auto 1 keer gezien en als hij toen die motorkap opentrok en een keertje zei van is onder de auto te kijken, dan zie je hoe in detail deze terug is opgebouwd.
                            1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
                            1987 volvo 340 GL (daily oldie)
                            2006 seat altea (daily)

Comment

• Mannen,

Die Calypsorode 325i touring: http://500e.nl/voorraad/

Moest ik nog wat geld op overschot hebben...

Comment

• erg mooi, spijtig dat er geen automaat opzit
                                servo had een touring gelukkig standaard

Comment

• zalig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    erg mooi, spijtig dat er geen automaat opzit
                                    servo had een touring gelukkig standaard
                                    Gelukkig dat er geen automaat op zit bedoel je!

Calypso-rot

E30SHOP.be
                                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• E30SHOP.be
                                      - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Die paintjob.. Uber druipers en zowat alles meegespoten (klinken, deurlijsten, kofferslot, ruitenwisserarmen...) kerel was er zwaar aan geript (paint shop vroeg meer dan $1000 hiervoor)

Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

E30SHOP.be
                                        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert_e39 Bekijk Berichten
                                          Mannen,

Die Calypsorode 325i touring: http://500e.nl/voorraad/

Moest ik nog wat geld op overschot hebben...
                                          Staan propere karretjes bij die handelaar
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X