Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW E30: 25 jaar v.3

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wout_RS Bekijk Berichten
    Ik zie liever calypso red
    Ook een prachtige kleur, maar burgundrot is wel wat exclusiever, en past wel op een VFL vind ik, daar calypso 'beter past' op een NFL (of burgundrot minder goed op een NFL?).

Nog een dikke calypso (en dan bedoel ik niet de chauffeur )

Mijn 2 favo calypso NFL's:

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    Mag er wat werk aan zijn?
    Als het doenbaar is he.

E30SHOP.be
    - Alles voor uw BMW E30.
    Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
    En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten

Echt heel dik! Zwaar fan aan het worden van die kleur!
      1978 Opel Kadett C sedan 1.2N
      1984 BMW E28 520i
      2008 Seat Ibiza SC 1.4 TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charles.V Bekijk Berichten
        Echt heel dik! Zwaar fan aan het worden van die kleur!
        En jij wou dan nog een saaie zilvere of grijze..

E30SHOP.be
        - Alles voor uw BMW E30.

Comment

En jij wou dan nog een saaie zilvere of grijze..
          Saai ?

1984 BMW E28 520i

Comment

• Ja, saai.

Een zilveren NFL kan mooi zijn, maar een echte kleur is mooier!

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Saai, stoer, t'is maar hoe je het bekijkt! vind het vooral een dikke kleur op een 318is. Op een gewoon model ( zonder spoilers ) kan een kleurtje veel goedmaken. Een 318is vind ik daarom het stoerst in zilver of zwart
              1984 BMW E28 520i

Comment

• Iemand interesse in een E30 318i automaat VFL 2drs op gas, 136k km voor 1000 eur? Anders wordt die verkocht aan een handelaar voor zelfde prijs.. Had ik plaats (en niet net m'n andere gekocht), ik ging erom. Post hem dus hier eens in de hoop dat hij niet naar die handelaar gaat (die 1000 eur geboden heeft).

Topic waar je eigenaar kunt contacteren: http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=16010

Type: BMW E30 318iA 2 deurs
                Bouwjaar: 05-05-1986
                Motorisatie: M10 - 1767cc - 74kW LE-Jetronic
                Kleur: POLARIS/IMOLASILBER METALLIC (060)
                Opties:
                • S215A - Stuurbekrachtiging
                  S400A - Manuele sunroof
                  S680A - Radio antenna, manual
                  S610 - ?

Aantal vorige eigenaars: Ik ben de 3de eigenaar

Geschiedenis wagen

De wagen is in 2008 overgekocht geweest van de eerste eigenaar uit Duitsland door een Nederlander.
                Deze heeft er een LPG installatie laten inleggen in 2009 en heeft aan de wagen wel wat werk verricht. Zoals cilinderkop pakking, rubbers, silentblocks, nieuwe katalysator, luchtmassa meter, ...
                De wagen was bedoeld voor zijn vrouw, maar die vond het te groot. De NL heeft volgens de papieren amper 10.000km gereden met de wagen. In 2011 heb ik de wagen overgekocht.
                Via BMW Bornem ben ik een gelijkvormigheidsattest bekomen. Maar heb de wagen nooit ingevoerd.
                Zelf heb ik ook amper een 5000km ermee gereden.

Het grote probleem is tijdgebrek. Wagen staat al bijna 2j geparkeerd op mijn werk, maar hier moet binnenkort veranderd inkomen, dus probeer ik hem te verkopen aan iemand die er wel tijd voor kan maken.

Volgende zaken zijn uitgevoerd:
                Groot onderhoud
                Nieuwe ontsteking
                Nieuwe thermostaat + viscokoppeling
                Toerenteller + verbruiksmeter (lig klaar)

E30SHOP.be
                - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• goedkope daily for Benzfreak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patatke Bekijk Berichten
                    goedkope daily for Benzfreak?
                    Idd! Had zover nog niet gedacht zelfs..

E30SHOP.be
                    - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• zotte prijs eigenlijk he. als het een manuele was was hij wrs al verkocht. als ik budget had kocht ik hem gewoon voor de zjaar
                      Last edited by ; 20/02/2014, 00:21.

Comment

• iemand interesse in een e36 stuurhuis? ombouw op e30 voor directere stuurgedrag. vraagprijs 70€

Comment

• servo + automaat

er zijn toch gekken in e30 land die zoiets laten staan

Comment

• PB gestuurd. Mijn pa ziet de auto wel zitten

Comment

• als die in redelijke staat is, wordt er toch vaak belachelijke prijzen gegeven aan een e 30

Comment

• Vorige zondag rond 18u30 een zwarte E30 M3 gespot rond Deinze, iemand van hier of bimmerboard? Nummerplaat leek me recent.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  als die in redelijke staat is, wordt er toch vaak belachelijke prijzen gegeven aan een e 30
                                  Hij staat al een half jaar te koop (voor 1850 eur zonder keuring), er is wat werk aan de wielkas achteraan (typische E30 kwaal). Maar een automaat is niet geliefd in een E30, en dit is ook 'maar' een 318i. Toch zou ik een E30 niet laten staan vanwege automaat, als die in erg goeie staat is. Valt altijd nog om te bouwen naar manueel.

Ik had mijn eerste E30 316 gekocht voor 1000 eur incl. keuring voor verkoop en 87.500 km op de teller. Maar die tijden zijn voorbij jammergenoeg (of je moet veel chance hebben). Maar de mijne was natuurlijk ook niet in perfecte staat en de 'laagste' motor met nog een carburateur.

Hopelijk koopt 911 of z'n pa die 318iA, dan blijft ie toch in goeie handen ipv naar een opkoper.

E30SHOP.be
                                  - Alles voor uw BMW E30.

Comment

• Wtf

Comment

• E30 M3
                                      2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                      2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                      2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Iemand interesse in een E30 318i automaat VFL 2drs op gas, 136k km voor 1000 eur? Anders wordt die verkocht aan een handelaar voor zelfde prijs.. Had ik plaats (en niet net m'n andere gekocht), ik ging erom. Post hem dus hier eens in de hoop dat hij niet naar die handelaar gaat (die 1000 eur geboden heeft).

Topic waar je eigenaar kunt contacteren: http://www.e30.be/forum/viewtopic.php?f=18&t=16010

Type: BMW E30 318iA 2 deurs
                                        Bouwjaar: 05-05-1986
                                        Motorisatie: M10 - 1767cc - 74kW LE-Jetronic
                                        Kleur: POLARIS/IMOLASILBER METALLIC (060)
                                        Opties:
                                        • S215A - Stuurbekrachtiging
                                          S400A - Manuele sunroof
                                          S680A - Radio antenna, manual
                                          S610 - ?
                                        Aantal vorige eigenaars: Ik ben de 3de eigenaar

Geschiedenis wagen

De wagen is in 2008 overgekocht geweest van de eerste eigenaar uit Duitsland door een Nederlander.
                                        Deze heeft er een LPG installatie laten inleggen in 2009 en heeft aan de wagen wel wat werk verricht. Zoals cilinderkop pakking, rubbers, silentblocks, nieuwe katalysator, luchtmassa meter, ...
                                        De wagen was bedoeld voor zijn vrouw, maar die vond het te groot. De NL heeft volgens de papieren amper 10.000km gereden met de wagen. In 2011 heb ik de wagen overgekocht.
                                        Via BMW Bornem ben ik een gelijkvormigheidsattest bekomen. Maar heb de wagen nooit ingevoerd.
                                        Zelf heb ik ook amper een 5000km ermee gereden.

Het grote probleem is tijdgebrek. Wagen staat al bijna 2j geparkeerd op mijn werk, maar hier moet binnenkort veranderd inkomen, dus probeer ik hem te verkopen aan iemand die er wel tijd voor kan maken.

Volgende zaken zijn uitgevoerd:
                                        Groot onderhoud
                                        Nieuwe ontsteking
                                        Nieuwe thermostaat + viscokoppeling
                                        Toerenteller + verbruiksmeter (lig klaar)

Godverdomme, had ik hier niet nu zoveel auto's en moto's staan op de oprit had ik die zeker gekocht. Maar denk dat mama niet tevreden zou zijn.
                                        Er staan nu al 5 auto's en 2 moto's, nog ene erbij zal echt niet mogen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
                                          Godverdomme, had ik hier niet nu zoveel auto's en moto's staan op de oprit had ik die zeker gekocht. Maar denk dat mama niet tevreden zou zijn.
                                          Er staan nu al 5 auto's en 2 moto's, nog ene erbij zal echt niet mogen
                                          Externe stalling zoeken.

E30SHOP.be
                                          - Alles voor uw BMW E30.

Comment

Working...
                                          X