Mededeling

Collapse
No announcement yet.

C&B Oldtimervrienden

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
    Ze zien er echt mooi uit

Goed werk van Dimi!
    Foto?
    2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

• Tigra, Lada Samara iets?
      Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
        Yeah right 4000 km

Die teller springt nog op 0 bij 100.000 en dat pakken ze op de keur ook zo klakkeloos over (zelf ervaring mee, heb ook een Subaru gehad met maar 40.000 km )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
          Foto?
          Ik zal mijn best doen

Comment

• Al gevraagd op de Facebook groep, maar ga het hier ook eens vragen.

Iemand interesse in een VW Jetta MK2 GLX 1600 diesel?

Dit is een luxueuzere versie van de Jetta, met o.a. servostuur, centrale vergrendeling, zacht dashboard zoals de Golf GTI en comfortabelere zetels. Ook is het geen rot geval.

Er liggen 2 nieuwe banden op en hij is van 1991 en heeft 193.000 km. Enig minpuntje is dat de koppeling vervangen zou moeten worden.

Indien ik iemand vind die er interesse in zou hebben, zou ik hem verkopen voor €1800 (de eigenaar zou willen ruilen met mijn Mercedes 230C). Zou er anders ook zelf mee rijden maar ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Maar voor ik hem zou ruilen, moet ik natuurlijk eerst een koper hebben, zodat hij hier niet weer bij mij blijft staan. Mijn ouders willen ook dat ik geen auto's meer ruil.

Foto's: (wel vuil op de foto's)

(Shit, ik begin echt een autosjacheraar te worden :') )

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• Wouter!

Wel een geschifte prijs..
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Ik zal de t-shirts voor de Antwerp mannen volgende zondag meegeven aan Wouter? (dus MR JN, Elio, Betaveloce, Benzfreak) Kevin Kristofiak ging misschien ook komen naar Schaffen??

Comment

Ik zal de t-shirts voor de Antwerp mannen volgende zondag meegeven aan Wouter? (dus MR JN, Elio, Betaveloce, Benzfreak) Kevin Krystofiak ging misschien ook komen naar Schaffen??
                  ziet er goed uit ik kom normaal gezien ook af ja
                  2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126

Comment

Ik zal de t-shirts voor de Antwerp mannen volgende zondag meegeven aan Wouter? (dus MR JN, Elio, Betaveloce, Benzfreak) Kevin Kristofiak ging misschien ook komen naar Schaffen??
                    ik kom heel misschien ook langs eventueel pas in de late namiddag, maar dat kan ik pas in de loop van volgend weekend zeggen
                    sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                      Fak jong, zo een zalige derby . Die groene zetels
                      Prijs is wel wa hoog, maar deze heeft nog minder km's dan germaine.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk Berichten
                        Al gevraagd op de Facebook groep, maar ga het hier ook eens vragen.

Iemand interesse in een VW Jetta MK2 GLX 1600 diesel?

Dit is een luxueuzere versie van de Jetta, met o.a. servostuur, centrale vergrendeling, zacht dashboard zoals de Golf GTI en comfortabelere zetels. Ook is het geen rot geval.

Er liggen 2 nieuwe banden op en hij is van 1991 en heeft 193.000 km. Enig minpuntje is dat de koppeling vervangen zou moeten worden.

Indien ik iemand vind die er interesse in zou hebben, zou ik hem verkopen voor €1800 (de eigenaar zou willen ruilen met mijn Mercedes 230C). Zou er anders ook zelf mee rijden maar ik ben op zoek naar een Mercedes W124. Maar voor ik hem zou ruilen, moet ik natuurlijk eerst een koper hebben, zodat hij hier niet weer bij mij blijft staan. Mijn ouders willen ook dat ik geen auto's meer ruil.

(Shit, ik begin echt een autosjacheraar te worden :') )
                        Ian, zeg gewoon tegen die kerel dat hij die benz van u koopt. Anders zit je wéér met een kar die je eigenlijk niet voor de volle 100% wil... Je wilt nu een W124 ga daar dan voor stel jezelf niet tevreden met iets anders.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                          Fak jong, zo een zalige derby . Die groene zetels
                          Prijs is wel wa hoog, maar deze heeft nog minder km's dan germaine.
                          Mocht ik fan zijn van het model, ik was hem al gaan halen als hij effectief zo goed is.
                          Anders ook wel goed als belegging denk ik.
                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1990 Volvo 344
                          1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                          1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• Iemand interesse in wat foto's van de VANK-oldtimerrally in Kontich?

hier een voorproefje :

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door corsawim Bekijk Berichten
                              Iemand interesse in wat foto's van de VANK-oldtimerrally in Kontich?
                              laat maar komen
                              sigpic*Lancia Beta Spider *Lancia Beta HPE 2.0 i.e. *Lancia Delta Integrale 8V *Lancia Ypsilon 1.4 16V Platino

Comment

• alé, vooruit hier gaan we :

Comment

• en de volgende :

Comment

• en nog een paar :

Comment

• In volgend rijtje zou autofreak [correctie "Opelfreak" zie post hieronder ] niet misstaan denk ik :

Last edited by ; 17/06/2012, 21:30. Reden: autofreak moet opelfreak zijn.

Comment

• Opelfreak bedoel je?

Die Simca die te koop staat is van een man van 88 dacht ik.

1990 Volvo 344
                                        1991 Mercedes W124 230CE

Verkocht
                                        1990 Mercedes W124 230CE

Comment

• zo, dit is maar een deeltje van wat er te zien was; helaas heb ik dit jaar zelf niet deelgenomen...volgend jaar tracht ik dit zeker terug te doen. ' s Morgens is er altijd een mooie rondrit bolleke-pijl en in de namiddag concours d'elegance met prijsuitreiking.
                                          Het weer zit hen meestal mee.

Comment

Working...
                                          X