Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vanmiddag een bekend weerzien gehad: groene passat met blauwe velgjes en op de achterste rechtse zijruit 2 stickers: een van de Antwerp classic en een van Gilbert Stapelaere.
Dat kon maar 1 iemand zijn...
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Wie komt er allemaal naar Schaffen Classic? Zondag 24 juni 2012.
Wie komt er allemaal naar het afspreekpunt : parking easy-fit, Nieuwedijkstraat 105 (Diest) en dit vanaf 12u:
-Tigra (Weigel)
-Opelfreak (Marcel)
-WV. (Albert)
-Mr JN (Katrijn) en Benzfreak
-Stijn5 (R5)-General Lee (boze poes)
-Arni (Tweety of taxi Marcel)
-Maarten (Ascona)
-Kevin_krystofiak (kijken/Daily )
-PieterV (Daily)
-Dimi (Golf)
Wie komt er allemaal naar het afspreekpunt : parking easy-fit, Nieuwedijkstraat 105 (Diest) en dit vanaf 12u:
Vanmiddag een bekend weerzien gehad: groene passat met blauwe velgjes en op de achterste rechtse zijruit 2 stickers: een van de Antwerp classic en een van Gilbert Stapelaere.
Dat kon maar 1 iemand zijn...
als het weer morgen is zoals ze nu voorspellen ga ik er niet bij zijn, ik hoop dat het beter is want ik had deze rit echt wel willen rijden maar mijn achterste zijruiten sluiten niet zoals het zou moeten en dan krijg ik water binnen (onderdelen zijn al gekocht, moet het enkel nog is een keertje vervangen)
1988 renault super 5 baccara (weekend oldie)
1987 volvo 340 GL (daily oldie)
2006 seat altea (daily)
als het weer morgen is zoals ze nu voorspellen ga ik er niet bij zijn, ik hoop dat het beter is want ik had deze rit echt wel willen rijden maar mijn achterste zijruiten sluiten niet zoals het zou moeten en dan krijg ik water binnen (onderdelen zijn al gekocht, moet het enkel nog is een keertje vervangen)
Begrijpelijk, mijne R5 gaat er ook niet bij zijn want die stuur ik niet door zo'n weer. Echt jammer voor het treffen, het zal een pak minder dan de drie voorgaande jaren zijn. Ik hoop alleen dat er ook enkele droge momenten zijn en dat het niet zo'n drash national toestanden van een uitgezeikte dag gaat worden
@ Kevin: dat is goed, vergeet niet van uw c&b t-shirt te komen halen hé
Comment