Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
nu ik de avonturen van Team Taxi volg lijkt me dat wel een leuk avontuurtje! Alleen ben ikzelf een saaie kwiet en drink ik niet en zo. Dus het party-gedeelte is niet echt aan mij besteed. De uitdaging om zo een ganse toer te doen in een oud "krel" des te meer
Wel ik heb ook zin in het laatste, ganse toer en een oud krel.
Het drank gebeuren laat ik wel aan me voorbij gaan:p
Ik zie af en toe aan een tankstation op weg van het werk naar huis een DS cabrio op oldtimerplaten staan.
Een aantal keer heb ik gedacht om te stoppen en C&B voor te stellen aan de eigenaar.
Erstraks zag ik hem weer staan, alleen was het tankstation voor een deel afgebroken.
Ik parkeer me en ga naar die DS en zie dat de kofferbak open staat. Die lag vol beton/cement en houten planken en heel die kar stond vol met krassen.
Even kijken of er hier interesse in is.
Mijn nonkel gaat zijn 2PK "Charleston" verkopen, staat al een paar jaar stil en heeft dus wat aandacht nodig (staat wel droog gestald).
Foto's heb ik nu nog niet. Vraagprijs zou 2500,- zijn.
Ik ga er binnenkort eens werk van maken om foto's te gaan maken en het karretje eens goed bezien.
Bij serieuze interesse kan ik mijn nonkel zijn GSM nr pm'en.
Is dat dan in Tienen vertrekken of is dat ook in andere regio's?
slechts één regio, met lunch in de Gempermolen, maar het vertrekpunt is niet meer in Tienen, maar een tiental kilometer daarvandaan
ik kijk er in ieder geval wel naar uit, hoop alleen dat het weer wat mee wil, want het lijkt me toch leuker als je met dat dakje open kan rondtsjokken...
Bij ons was het toen ook niet écht super weer. Wel droog maar niet zo warm (beetje vergelijkbaar met het weer vandaag) en het dakje is dan ook dicht gebleven, maar er is fun genoeg voor de rest hoor Wij hadden een lichte blauwe. Mooie rit ook en lekker eten in de gempermolen.
Comment