Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bij iedere verkoop moet een OVAM rapport bijzitten ... bij geen verdachte grond is zo'n rapport nutteloos...
Dit is een verdachte grond dus moet er een rapport van controle bij zitten. Niet?
Normaal gezien moet er op zijn minst een oriënterend bodemonderzoek gedaan zijn, ja. Maar het kan bijna niet missen of er is een saneringsplicht opgelegd door OVAM, en dan lijkt het mij gelet op de vraagprijs twijfelachtig of dat al is uitgevoerd. Dat kan, als je een koper vindt die bereid is om dat op zich te nemen (mits de nodige garanties aan OVAM en zo). Ik vind dat de advertentie over dit alles akelig stil blijft.
Akwaplenning enzo hé... 'k Heb ooit is verteld dat een vriend met zijne corsa zo overkop is gegaan en dat had'k dus niet moeten doen.
En technisch gezien is dat door gripverlies en dus gladheid.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Akwaplenning enzo hé... 'k Heb ooit is verteld dat een vriend met zijne corsa zo overkop is gegaan en dat had'k dus niet moeten doen.
En technisch gezien is dat door gripverlies en dus gladheid.
Persoon in kwestie was de Joeri van Mcdo. 't Was zo'n spectaculair verhaal datk het thuis moest vertellen.
een paar maand trouwens nog wat aan aquaplanning gedaan met de mama achteraan en ze vond het wel plezant.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Comment