Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor de geïnteresseerden. Deze week weer eens de Autoweek Classic & Youngtimers gekocht. En staan toch weer een heel aantal interessante en leuke artikels in.
oa een vergelijkingstest/beschrijf/meeting van een hoop oude gebakjes. Meerbepaald de allereerst geproduceerde hatchbacks. Fiat Ritmo, Austin Allegro, Opel Kadett C City, Simca 1100, ...
En ook een artikel over de BMW Quadro die Asso, en equivalent Audi...
Mijne maat is bijna 25 en heeft ook nog altijd z'n rijbewijs niet (wel voorlopig maar gaat nu binnenkort voor de 2de keer vervallen). Heeft eventjes een Peugeot 306 gehad, ermee tegen een paal gereden (fixe boete mogen betalen ook omdat hij weggereden was), dan auto laten fixen voor net geen 1000 eur (waar hij wel pissed voor was op degene die hem gefixt heeft, omdat die dat gedaan had zonder vragen of hij het mocht doen als het zo duur ging zijn), paar weken later brandt z'n olielampje en met de gedachte om 'morgen nieuwe olie erin te doen' valt hij in panne. 4 liter olie erbij kappen achteraf hielp niet, motor kapot. Uiteindelijk z'n wrak zelfs gratis laten wegslepen. Enfin, bibi hier heeft al veel voor chauffeur mogen spelen afgelopen jaren.
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Gisteren liggen babbelen met de moeder van een nonkel.
Geen idee hoe oud ze precies is maar aangezien hare man dit jaar gestorven is op 89 jaar, zal ze ook wel een stuk in de 80 zijn.
Ze rijdt met een ik-weet-niet-wat-voor-auto van 13 jaar en 4000 km.
De laatste maanden rijdt ze er wel vaker mee want sinds haar man gestorven is kookt ze minder en gaat ze af en toe eens een kebab ofzo eten.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Gisteren liggen babbelen met de moeder van een nonkel.
Geen idee hoe oud ze precies is maar aangezien hare man dit jaar gestorven is op 89 jaar, zal ze ook wel een stuk in de 80 zijn.
Ik ken jouw voorkeuren niet, maar de enige met wie ik lig te babbelen is mijn lief. Met de rest sta ik liefst een babbelke te doen.
Ik kreeg even heel foute beelden in mijn gedachten gefloept toen ik de eerste zin las.
1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km) -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)
Ik ken jouw voorkeuren niet, maar de enige met wie ik lig te babbelen is mijn lief. Met de rest sta ik liefst een babbelke te doen.
Ik kreeg even heel foute beelden in mijn gedachten gefloept toen ik de eerste zin las.
Zij zat.
De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Kevin doet dat Up to date voor uw eigen auto's moet je doorgeven met een foto aan hem. Het e mail adres vindt je onderaan die pagina Hij heeft voor mij een paar dagen geleden mijn bus erop gezet stond een dag na de aanvraag erop !
Ja als er veranderingen moette gebeuren qua wagens enzo moet ge een mailtje sturen he met de foto's die je zelf wilt enzo is het gemakkelijkst... Als ik da van iedereen altijd zelf moet gaan uitzoeken enzo da is ook nie echt handig
Comment